S'han trobat 96 resultats amb els descriptors Dades anonimitzades
Adequació d'un projecte de salut mental a la normativa de protecció de dades
CNS 29/2015
Aquest Dictamen examina les implicacions d'un Projecte relacionat amb l'anàlisi i explotació de les dades de la història clínica electrònica. Entre d'altres qüestions, es considera necessari concretar i aclarir diverses qüestions, entre d'altres: els fitxers relacionats amb el Projecte; les finalitats, habilitades per la normativa, que poden habilitar les peticions d'informació; establir un procediment adequat d'anàlisi de peticions d'informació; si la informació es tractarà de manera anonimitzada o en base al consentiment; la difusió que es pot fer de la informació tractada; la previsió d'un model integral de seguretat; el procediment tècnic d'anonimització; o l'exercici dels drets ARCO i l'opt-out. També es recomana, entre d'altres qüestions, incorporar una avaluació d'impacte sobre la privacitat (PIA).
23/07/2015
- ÀMBIT SECTORIAL
- Salut
- Centre sanitari
- Història clínica
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Centre sanitari
- Encarregat tractament
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades anonimitzades
- Dades sensibles
- Dades salut
- DRETS HABEAS DATA
- ENCARREGAT TRACTAMENT
- ENTITATS
- Centre sanitari
- MESURES SEGURETAT
- PRINCIPIS
- Principi finalitat
- Principi licitud
- Consentiment
- Principi qualitat
Comunicació de dades personals dels membres de la Policia Local als òrgans de representació del personal de l'Ajuntament
CNS 36/2015
A la vista de la petició d'informació personal examinada, es considera que la solució que millor permetria satisfer el dret d'accés del delegat de personal, sense per això menyscabar el dret a la protecció de dades personals dels treballadors públics, consistiria en facilitar-li un llistat mensual dels treballs extraordinaris realitzats junt amb un codi numèric fix assignat a cada policia local. Això sens perjudici que, posteriorment, si d'acord amb aquests llistats hi hagués alguna circumstància que ho justifiqués, es pogués revelar la identitat del treballador afectat. Per altra banda, el delegat de personal no podria accedir a la nòmina íntegre dels policies locals.
14/07/2015
Informe en relació amb el Projecte d'Ordre de creació del Registre d'alumnes i del fitxer de dades de caràcter personal associat
PD 9/2015
14/07/2015
- ÀMBIT SECTORIAL
- Educació
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Centre educatiu
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades anonimitzades
- Dades menor
- DRETS HABEAS DATA
- Dret accés
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració autonòmica
- Centre educatiu
- PRINCIPIS
- Principi finalitat
- Finalitat històrica, científica o estadística
Publicació de les al·legacions formulades al Pla d'Ordenació Urbanística Municipal
CNS 22/2015
Tot i el caràcter públic dels plans d'ordenació urbanística, la publicació per part de l'Ajuntament de les al·legacions realitzades sobre un Pla d'Ordenació Urbanística Municipal, en aquells casos que continguin dades personals, ha de donar compliment a les obligacions i els principis establerts a la LOPD i, en particular el principi de qualitat de les dades. La publicació ha de permetre informar als ciutadans sobre el contingut de les al·legacions i la resposta de l'Ajuntament, sense que això hagi de suposar un sacrifici injustificat del dret a la protecció de dades de caràcter personal de les persones que hagin realitzat les seves al·legacions al pla municipal o de les persones afectades per la informació que pugui aparèixer en aquestes al·legacions.
13/05/2015
Accés d'un vocal d'una Entitat Municipal Descentralitzada al Registre d'entrada de documents de l'Entitat
CNS 24/2015
Facilitar al vocal d'una entitat municipal descentralitzada un llistat amb totes les anotacions efectuades en el Registre d'entrada entre gener de 2011 i gener de 2015, en exercici del seu dret d'accés a informació municipal, podria forçar, en atenció a les circumstàncies del cas examinat, el principi de qualitat de les dades i suposar un risc per a la correcta protecció de la informació personal dels afectats. A aquests efectes, podria ser convenient concretar, en la mesura del possible, amb quina finalitat sol·licita l'accés, l'àmbit d'actuació municipal que és del seu interès, els possibles subjectes afectats o un període de temps concret. Altrament, es podria valorar especialment la possibilitat de facilitar l'accés prèvia dissociació de les dades personals.
13/05/2015
- ÀMBIT SECTORIAL
- Arxius i documents
- Registre entrada i sortida de documents
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades anonimitzades
- Dades sensibles
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- Entitats municipals descentralitzades
- PRINCIPIS
- Deure secret
- Principi finalitat
- Principi qualitat
- TRANSPARÈNCIA
- Dret accés informació
- Regidors
Adequació del Projecte VISC+ a la normativa de protecció de dades de caràcter personal
CNS 20/2015
Aquest Dictamen examina les implicacions del Projecte VISC+ (versió març 2015) per a la protecció de dades personals. Es valora positivament el nou posicionament del projecte VISC+, que limita l'abast del projecte a la comunicació de dades anonimitzades, així com la possibilitat que els afectats exercitin l'opt-out per mantenir-se al marge del projecte VISC+. Resulta adequat que s'hagin clarificat i acotat les finalitats per a les quals es justifica el tractament de dades (investigació i avaluació), les tipologies de destinataris (centres acreditats de CERCA i Agents del sistema sanitari integral d'utilització pública de Catalunya), així com els serveis oferts. Es recomana explicitar i clarificar algunes qüestions, entre d'altres, la intervenció dels CEICs les previsions referides a la destrucció de la informació, o a les mesures a aplicar en el cas que el sol·licitant incompleixi les obligacions que ha assumit.
16/04/2015
- ÀMBIT SECTORIAL
- Salut
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Centre sanitari
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades anonimitzades
- Dades sensibles
- Dades salut
- ENCARREGAT TRACTAMENT
- ENTITATS
- Administració pública
- Altres
- Centre sanitari
- MESURES SEGURETAT
- OBLIGACIONS
- Avaluació impacte
- PRINCIPIS
- Principi finalitat
- Principi licitud
- Consentiment
- Principi qualitat
Possibilitat de publicar informació personal en base a la llei de transparencia
CNS 11/2015
La Llei catalana de transparència habilita la difusió de les retribucions percebudes pels empleats públics de l'ajuntament agrupades en funció dels nivells i els cossos, és a dir, sense indicació de la identitat de la persona concreta que ocupa un determinat lloc de treball. La Llei estatal de transparència habilita la difusió del nom i cognoms de l'empleat públic que té autoritzada la compatibilitat d'un segon lloc de treball, junt amb les dades relatives al lloc de treball ocupat i les dades de l'activitat per a la qual s'autoritza la compatibilitat. L'ajuntament ha de difondre una relació dels contractes i dels convenis de col·laboració administrativa duts a terme amb indicació de la informació prevista en aquest sentit, en ambdues lleis.
09/03/2015
- ÀMBIT SECTORIAL
- Funció pública
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades anonimitzades
- Dades empresarials individuals
- Dades representant persona jurídica
- Dades treballadors
- Dades contacte treballadors
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- PRINCIPIS
- Principi finalitat
- Principi qualitat
- TRANSPARÈNCIA
Accés a l'expedient d'un procés selectiu
CNS 5/2015
En el cas examinat, no es podria autoritzar l'accés a l'expedient complet del procés selectiu sol·licitat per un ciutadà, atesa la finalitat pretesa i el conjunt d'informació personal que podria constar-hi, entre la qual, dades relacionades amb la salut d'algun dels participants. Ara bé, sí es podrien facilitar els enunciats de les proves efectuades, els fulls de les respostes considerades correctes, si existeixen, així com les tres proves millor valorades de cada exercici. En aquest darrer cas, caldria fer-ho prèvia dissociació de les dades personals dels aspirants (identificatives i puntuació) i comprovació de que de la informació facilitada no serà possible dur a terme una identificació individualitzada de l'aspirant autor de cada prova.
10/02/2015
Informe en relació amb el Projecte de decret per a la detecció precoç, el diagnòstic, el tractament i el seguiment de la hipoacúsia neonatal
PD 13/2014
05/09/2014
Accés dels membres de la Comissió del Protocol de canvi de llocs de treball per causes de salut sobrevingudes, a dades personals dels treballadors afectats
CNS 47/2014
La comunicació de les dades nom i cognoms dels treballadors de l'Ajuntament que s'han acollit al Protocol de canvi de llocs de treball per causes de salut sobrevingudes, als membres de la Comissió del dit Protocol requereix, a manca d'habilitació legal, el consentiment exprés dels afectats. Ara bé, la comunicació d'aquestes dades als membres del Comitè de Seguretat i Salut no requereix el consentiment en entendre-la habilitada per la Llei 31/1995, de 8 de novembre, de prevenció de riscos laborals.
04/09/2014
- ÀMBIT SECTORIAL
- Laboral
- Salut
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- Representants treballadors
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades anonimitzades
- Dades sensibles
- Dades salut
- Dades treballadors
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- PRINCIPIS
- Principi finalitat
- Principi qualitat
Total de pàgines: 10