S'han trobat 42 resultats amb els descriptors Expedient administratiu
Informe jurídic emès a petició de la Comissió de Garantia del Dret d’Accés a la Informació Pública en relació amb una reclamació contra l’estimació parcial d’un Departament a la sol·licitud d’accés a documentació d’una informació reservada
IAI 27/2024
La normativa de protecció de dades permetria facilitar a la persona reclamant una còpia de l’índex, de l’informe de conclusions i de la resolució de l’expedient d’informació reservada, sense anonimitzar, en els termes que s’han exposat, llevat de la informació relativa a dades especialment protegides de tercers (art. 23 LTC).
10/01/2025
Vulneració del principi de minimització en el lliurament de còpies d'expedients administratius.
PS 91/2024
L'Entitat Municipal Descentralitzada va donar vista i còpia d'uns expedients a una de les parts interessades i, per un error humà, se li va lliurar una fotocòpia del DNI d'una altra persona que també era part interessada .
20/12/2024
Comunicació de dades personals a tercers.
PS 73/2024
Enviament d'un correu electrònic a les persones treballadores, en el qual s'identificaven les parts interessades en un expedient de diligències d'informació iniciat pel responsable del tractament. No hi ha cap raó que justifiqui aquesta comunicació de dades personals a les persones que no eren part interessada en l'expedient esmentat.
13/12/2024
Vulneració del principi de confidencialitat.
PS 54/2024
L'Ajuntament va lliurar còpia d'un expedient a un interessat, en el qual per error s'adjuntaven dues nòmines d'una tercera persona. S'imputa una infracció de l'article 83.5.a de l'RGPD, per vulneració del principi establert a l'article 5.1.f del mateix RGPD.
16/07/2024
- ÀMBIT SECTORIAL
- Procediment administratiu
- Expedient administratiu
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades tributàries
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- PRINCIPIS
- Deure secret
- TRANSPARÈNCIA
- Dret accés informació
- Matèries
- Retribucions
Dictamen en relació amb la consulta formulada per un Ajuntament, en relació amb l’accés dels membres d’una Comissió informativa especial a la informació sobre dos informes emesos per l’OAC.
CNS 8/2024
Es planteja una consulta sobre la possibilitat de facilitar als regidors de govern i de l'oposició un informe emès per OAC, i un altre complementari, en relació a la tramitació d'un expedient de persona protegida.
En aquest cas, d’acord amb la informació de què es disposa, s’hauria de denegar l’accés a la informació sobre els dos informes de l’OAC indicats ja que, en principi, no serien pertinents ni necessaris pel desenvolupament de les funcions com a membres de la Comissió especial d’informació pel que fa a les irregularitats en la contractació de personal i, al mateix temps, podria comportar un perjudici per a la persona denunciant, informant o alertadora i tercers, que tenen dret a preservar la seva identitat d’acord amb la Llei 2/2023, de 20 de febrer, reguladora de la protecció de les persones que informin sobre infraccions normatives i de lluita contra la corrupció.
11/07/2024
- ÀMBIT SECTORIAL
- Laboral
- Representants treballadors
- Procediment administratiu
- Condició interessat
- Expedient administratiu
- Procediment sancionador
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades anonimitzades
- Dades identificatives
- Dades sensibles
- Infraccions penals administratives
- Dades treballadors
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- Regidors
- PRINCIPIS
- Deure secret
- Principi finalitat
Informe emès a petició de la Comissió de Garantia del Dret d’Accés a la Informació Pública en relació amb la reclamació per la manca de resposta d’un Ajuntament a la sol·licitud d'accés als expedients administratius de llicències per a la instal·lació de pèrgoles.
IAI 12/2024
Una persona demana a un Ajuntament l'accés als expedients administratius de llicències per a la instal·lació de pèrgoles.
La petició d’accés a la informació sobre els expedients administratius de llicències d’instal·lacions de pèrgoles, en aquest cas, s’ha formulat en termes imprecisos o massa genèrica i en aquest sentit s’hauria de procedir conforme disposa l’article 28 de l’LTC.
En principi, l’accés a la informació dels procediments administratius sol·licitats quedarien emparats pel reconeixement de l’acció pública, amb independència de la fase en què es trobin, a saber, en curs o finalitzats, en els termes exposats en el fonament cinquè de l’informe.
Aquest accés a la informació no exclou, d’acord amb la normativa de protecció de dades, l’aplicació del principi de minimització de les dades personals que justificaria ometre les dades identificatives de les persones físiques titulars de les llicències urbanístiques, i de la resta de persones físiques que puguin constar en la documentació reclamada, així com les dades personals (DNI, adreces, telèfons, o d’altres) que no siguin necessàries per al compliment de la finalitat pretesa.
28/05/2024
Publicació de dades personals a internet.
PS 23/2024
El denunciant es queixa que l'Ajuntament ha publicat una resolució a internet que conté les seves dades personals: nom, cognoms i matrícula del seu vehicle, així com el contingut d'una reclamació patrimonial que va presentar. Es comprova i es constata que la resolució denunciada és a internet i es dicta resolució per vulneració del principi de confidencialitat.
27/03/2024
Filtració de dades personals.
IP 360/2023
La denunciant es queixa que la seva veïna té coneixement d'informació confidencial seva, sobre el seu expedient d'habitatge, perquè la seva filla treballa a l'oficina d'habitatge de l'Ajuntament, Gramepark. Es prepara resolució d'arxivament.
29/02/2024
Dret d'accés.
PT 57/2023
El Departament va respondre les dues sol·licituds formulades pel reclamant, extemporàniament. Pel que fa al fons de la reclamació, el Departament va acreditar que, en el marc d'aquest procediment de tutela de drets, havia respost al reclamant amb la voluntat d'entregar-li la informació del seu expedient personal. Escau requerir al Departament que acrediti que, finalment, va fer efectiu el dret d'accés exercit.
08/11/2023
Publicació dels actes administratius en el procediment de concessió d'ajuts
CNS 28/2023
La identificació de les persones interessades en les publicacions dels actes administratius en els procediments de concessió d’ajusts o subvencions, d’acord amb la Disposició Addicional Setena de l’LOPDGDD, s’ha de determinar en funció la finalitat de la publicació. Partint d’aquesta premissa, des del punt de vista de la normativa de protecció de dades, sota el principi de limitació del termini de conservació de les dades, per tal d’evitar o dificultar la identificació de la persona sol·licitant de l’ajut mitjançant l’associació d’informació estreta d’un mateix procediment de concessió d’ajusts, caldrà suprimir la informació publicada de la notificació de la resolució d’esmenes abans de publicar la resolució de concessió de l’ajut o subvenció que posa fi al procediment de forma que es permeti la identificació del sol·licitant de l’ajust només el temps necessari per complir amb les respectives finalitats per a les quals s’han recollit les dades personals.
17/10/2023
Total de pàgines: 5