S'han trobat 70 resultats amb els descriptors Publicitat activa
Publicitat de la identificació de les persones que signen els convenis de col·laboració i cooperació de la Generalitat de Catalunya
CNS 40/2022
La normativa de transparència estableix el contingut mínim que ha de ser objecte de difusió respecte dels convenis de col·laboració limitant-la, pel que fa a les dades personals, a la informació sobre el nom i cognom de les persones que actuen en representació de les parts que els signen.
12/12/2022
Difusió a les xarxes socials d'un grup municipal del contingut del currículum d'una persona que ostenta el càrrec d'alcalde.
IP 240/2022
El tractament dut a terme pel grup municipal denunciat és lícit perquè la informació difosa a les seves xarxes socials, en virtut de l'article 6.1 f) RGPD - sobre la satisfacció d'interessos legítims, com ho és la llibertat d'informació - havia estat publicada prèviament al Portal de Transparència de l'Ajuntament en compliment de l'article 57.1 LTC. A més cal tenir en compte que, si bé el denunciant també es queixava pel fet que no es publiqués tot el contingut del seu currículum, sinó que només es publiquessin determinats extractes, aquest fet no suposa una vulneració del principi d'exactitud de les dades, en la mesura que la informació publicada era actual i veraç.
31/08/2022
Denegació d'accés a informació sobre les percepcions dineràries dels grups polítics del Consell Comarcal
IAI 23/2022
La normativa de protecció de dades no impedeix l’accés de la persona reclamant a la informació sobre el desglossament de les quanties destinades a cada grup i sobre els diferents conceptes de despesa realitzada pels grups durant el període sol·licitat, als efectes de controlar la destinació dels fons que reben. Tampoc impedeix l’accés a les factures justificatives de les despeses que continguin dades personals dels regidors i regidores, així com de terceres persones físiques amb qui hagin contractat, tot i que caldria eliminar dels documents justificatius la informació que permeti analitzar o establir certs aspectes relatius a la vida personal de la persona que efectua la despesa, les seves preferències personals o establir unes determinades pautes de conducta, així com determinades dades (com domicilis particulars o núm. DNI), que no resulten pertinents per aconseguir la finalitat de transparència.
16/06/2022
Publicació d'un informe de l'Oficina Antifrau de Catalunya a efectes de transparència
CNS 12/2022
L’informe raonat examinat pot encaixar en el concepte de resolució administrativa amb rellevància pública a efectes de transparència. L’LTC n’exigeix l’anonimització de les dades personals en la publicació i atès que, en aquest cas, malgrat fer-ho, les persones afectades podrien ser identificables, resultaria acceptable substituir-la per un resum anonimitzat del seu objecte.
28/04/2022
Denegació d'accés a informació sobre uns ajuts de formació musical
IAI 84/2021
D’acord amb la normativa de protecció de dades de caràcter personal, no resulta justificat l’accés de la persona reclamant al contingut íntegre dels expedients sol·licitats, atesa la naturalesa de la informació personal dels expedients i les persones afectades. Això, sens perjudici que es pugui facilitar informació anonimitzada o pseudonimitzada que permeti contrastar i verificar els càlculs que s’han fet en cada cas, sense permetre la identificació o reidentificació de les persones afectades.
18/01/2022
Denegació d'accés a informació sobre retribucions del personal de l'Ajuntament
IAI 81/2021
Pel que fa als càrrecs de confiança i el personal eventual de l’Ajuntament, atesa la tipologia i característiques d’aquestes places, resulta justificat des de la perspectiva de la protecció de dades, facilitar informació individualitzada pels conceptes retributius als que es refereix el reclamant, juntament amb la seva identificació, nivell i càrrec que ocupen. Pel que fa a la resta de persones treballadores de l’Ajuntament (personal laboral i funcionari), la normativa de protecció de dades no impedeix facilitar la informació sobre les retribucions bàsiques i complementàries de cada lloc de treball, sense identificar les persones que l’ocupen.
12/01/2022
- ÀMBIT SECTORIAL
- Laboral
- Representants treballadors
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Representants treballadors
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades treballadors
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- TRANSPARÈNCIA
- Dret accés informació
- Matèries
- Retribucions
- Representants treballadors
- Publicitat activa
- Retribucions
Denegació d'accés a informació relativa a les dotacions econòmiques lliurades per l'Ajuntament als grups polítics municipals
IAI 62/2021
La normativa de protecció de dades no impedeix l’accés del reclamant a la informació sobre les quanties destinades a cada grup i sobre els diferents conceptes de despesa realitzada pels grups, als efectes de controlar la destinació dels fons que reben. Tampoc impedeix l’accés a les factures justificatives de les despeses que continguin dades personals dels regidors així com de terceres persones físiques amb qui hagin contractat, tot i que caldria eliminar dels documents justificatius la informació que permeti analitzar o establir certs aspectes relatius a la vida personal de la persona que efectua la despesa, les seves preferències personals o establir unes determinades pautes de conducta, no pertinents per aconseguir la finalitat pretesa en els termes exposats al fonament jurídic IV.
23/09/2021
Denegació d'accés del representant dels treballadors a informació del personal afectat per un acord retributiu
IAI 44/2021
La normativa de protecció de dades no impedeix comunicar al representant dels treballadors la informació individualitzada que sol·licita, amb indicació de la identitat (nom i cognoms) dels treballadors afectats per l’acord d’absorció del complement de productivitat i la quantia que ha suposat aquest acord per a cadascun dels treballadors.
12/07/2021
Difusió dades personals
IP 128/2020
S'arxiva la denúncia contra l'Ajuntament perquè les dades personals de la denunciant que figuraven en un acord de la junta de govern local, que es va difondre a través de whatsapp entre els veïns del municipi, és una informació que l'Ajuntament estava obligat a publicar pel principi de transparència ( art. 9.1.e LTC).
04/06/2021
Identificació de les persones beneficiàries d'un ajut públic.
IP 141/2021
La identificació de les persones beneficiàries d'ajuts públics durant el termini de 5 anys, deriva del compliment d'una obligació legal i d'una missió en interès públic, de conformitat amb la Llei 19/20214 (art. 15.1.c). Atès l'anterior, aquest tractament és lícit.
28/04/2021
Total de pàgines: 7