S'han trobat 91 resultats amb els descriptors Dades anonimitzades
Denegació d'accés a informació sobre les persones titulars d'habitatges d'ús turístic
IAI 10/2023
La persona reclamant no pot accedir al nom de les persones físiques titulars d’una llicència d’activitat d’habitatge d’ús turístic associada al número d’inscripció en el Registre de Turisme de Catalunya, però sí se li podria lliurar informació anonimitzada amb un nivell d’agregació territorial que garanteixi la no identificació de les persones afectades.
14/02/2023
Trasllat d'una resolució (decret) que resol una denúncia d'assetjament al president del sindicat al que pertany la persona assetjadora.
PS 67/2022
S'imputa el principi de licitud. El trasllat de la resolució va suposar comunicar la identitat de les persones pressuptament assetjadora i assetjada; i, a més, algunes dades de salut de la persona assetjada al president del sindicat. Es vulnera l'article 5.1.a) i 6.1 RGPD, al no existir cap base jurídica legitimadora. A més, pel que fa a la comunicació de dades de salut, també es vulnera l'article 9.2 RGPD.
17/01/2023
Denegació d'accés a informació sobre els casos atesos a les unitats de trànsit
IAI 50/2022
Des de la perspectiva de la normativa de protecció de dades, lliurar la informació relativa als casos atesos a les unitats de trànsit, agregats per sexe i edat “any a any, i no per rangs d’edat”, ofereix garanties suficients per poder-se considerar una anonimització eficaç de les dades de salut de les persones afectades.
09/01/2023
Comunicació d'informació anonimitzada del Padró municipal per a l'elaboració d'una eina predictiva en matèria de serveis socials
CNS 15/2022
La comunicació d’informació anonimitzada del Padró municipal a una empresa pública per a l’elaboració d’una eina predictiva en matèria de serveis socials no requeriria d’una base jurídica que la legitimés, en no resultar d’aplicació en aquests casos la legislació de protecció de dades. Ara bé, cal vetllar perquè el procés d’anonimització aplicat garanteixi que les persones físiques afectades no podran ser identificades per tercers sense esforços desproporcionats, així com avaluar els riscos d’una eventual reidentificació posterior d’aquestes persones i, si escau, adoptar les mesures escaients per mitigar-ho.
16/06/2022
Denegació d'accés a informació sobre un incident ocorregut durant la cavalcada de Reis
IAI 20/2022
L’entitat animalista té dret a accedir al conveni que, si escau, s’hagi pogut establir per la celebració de l’acte en què va morir un dels èquids participants; a la informació relativa als veterinaris que van intervenir; al resultat de les actuacions d’investigació que s’hagin dut a terme; i conèixer si s’ha obert un procediment sancionador quan es refereixi a persones jurídiques o, de manera anonimitzada, quan es refereixi a persones físiques. Pel que fa a tota aquella informació pública sol·licitada que no conté dades personals no hi hauria inconvenient en lliurar-se-la.
26/05/2022
Publicació d'un informe de l'Oficina Antifrau de Catalunya a efectes de transparència
CNS 12/2022
L’informe raonat examinat pot encaixar en el concepte de resolució administrativa amb rellevància pública a efectes de transparència. L’LTC n’exigeix l’anonimització de les dades personals en la publicació i atès que, en aquest cas, malgrat fer-ho, les persones afectades podrien ser identificables, resultaria acceptable substituir-la per un resum anonimitzat del seu objecte.
28/04/2022
Creació d'una base de dades sobre dependència i cronicitat i difusió dels resultats
CNS 1/2022
Ateses les previsions normatives (art. 6.1.a), art. 9.2.a) RGPD, en connexió amb la Disposició addicional 17a de l’LOPDGDD) el consentiment explícit de les persones afectades podria habilitar el tractament de dades. L’estudi també es pot dur a terme amb dades pseudonimitzades, d’acord amb la lletra d) de l’esmentada Disposició addicional 17a. En qualsevol cas, caldrà complir els principis i garanties establerts a la normativa de protecció de dades, de l’esmentada disposició addicional 17a i, si escau, de la Llei d’investigació biomèdica. La comunicació d’informació anonimitzada i agregada dels resultats de l’operació duta a terme per la Fundació al teixit empresarial de la comarca no seria contrària a la normativa de protecció de dades.
03/03/2022
Possibilitat de publicar al web del Departament els telèfons i les adreces de correu electrònic
CNS 36/2021
El telèfon i l’adreça de correu electrònic, sempre que es pugui associar directament o indirecta a una persona física, són una dada personal el tractament de la qual s’ha d’adequar als principis i garanties de la normativa de protecció de dades. La publicació de les dades relatives al nom de l’establiment, el domicili industrial de l’establiment, telèfon, adreça de correu electrònic, web, enllaç directe a la ubicació en mapa i coordenades de localització geogràfica de les empreses inscrites al RIAAC, pot basar-se en el consentiment de les persones afectades. La difusió d’aquestes dades també pot basar-se en les previsions dels articles 19.3 LOPDGDD i 6.4 RGPD, sempre que s’ofereixi a les persones afectades la possibilitat de demanar l’exclusió de la seva empresa de la difusió.
06/09/2021
- ÀMBIT SECTORIAL
- Agricultura
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Administració autonòmica
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades anonimitzades
- Dades identificatives
- Dades pseudonimitzades
- Dades representant persona jurídica
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració autonòmica
- PRINCIPIS
- Principi exactitud
- Principi licitud
- Consentiment
- Interès legítim
- Missió en interès públic o exercici de poders públics
- Obligació legal
- Principi minimització
Desenvolupament d'una aplicació per a telèfons mòbils per recollir informació en el marc de projectes d'investigació
CNS 26/2021
El procés d’anonimització proposat no permetria garantir un tractament de dades anònimes en el si del Projecte a desenvolupar per la Universitat. Tot i això, podria plantejar-se l’opció d’articular el tractament sobre la base del consentiment explícit de les persones afectades, sens perjudici de l’adopció de les mesures escaients per garantir que aquest tractament s’adequa a l’RGPD, com ara, facilitar una informació detallada i clara al respecte, i aplicar les mesures assenyalades al dictamen per dificultar la reidentificació.
02/06/2021
Accés dels delegats sindicals a les imatges d'un accident laboral captades pel sistema de videovigilància
CNS 14/2021
L’accés a les imatges captades pel sistema de videovigilància en relació amb un accident laboral pels membres dels Comitè de Seguretat i Salut podria resultar justificat en determinats casos, per bé que, ateses les circumstàncies del cas analitzat, s’haurien de facilitar de manera anonimitzada en poder-se assolir d’aquesta manera la finalitat perseguida. Les persones a qui correspongui dur a terme la investigació de l’accident però podrien accedir-hi de manera que els afectats resultin identificables.
26/03/2021
Total de pàgines: 10