S'han trobat 349 resultats amb els descriptors Administració local
S'arxiven els fets relatius a l'ajuntament i BSA (IP 510/2024, IP 514/2024, IP 518/2024 i IP 523/24), per tractar-se de dades d'una persona difunta. No s'han constatat accessos indeguts per part de BSA.
IP 510bis/2024
Durant el Ple municipal de Badalona de 01/07/2024, l'alcalde va llegir textualment un informe amb dades mèdiques d'una persona que havia estat pacient de l'hospital municipal (BSA Badalona Serveis Assistencials) i, que, posteriorment va morir. BSA va facilitar aquest informe a l'alcalde, en qualitat de president del Consell d'Administració de l'entitat, quan l'antic pacient ja havia mort. S'arxiven els fets pel que fa al tractament que és atribuïble a ambdues entitats, en dues resolucions independents, perquè, des del punt de vista de la normativa de protecció de dades, els tractaments de dades d'una persona difunta no constitueixen una infracció. Pel que fa a possibles accessos indeguts per part de BSA, no s'ha constatat que s'haguessin produït.
05/05/2025
S'arxiven els fets relatius a l'ajuntament i BSA (IP 510/2024, IP 514/2024, IP 518/2024 i IP 523/24), per tractar-se de dades d'una persona difunta. No s'han constatat accessos indeguts per part de BSA.
IP 510/2024
Durant el Ple municipal de Badalona de 01/07/2024, l'alcalde va llegir textualment un informe amb dades mèdiques d'una persona que havia estat pacient de l'hospital municipal (BSA Badalona Serveis Assistencials) i, que, posteriorment va morir. BSA va facilitar aquest informe a l'alcalde, en qualitat de president del Consell d'Administració de l'entitat, quan l'antic pacient ja havia mort. S'arxiven els fets pel que fa al tractament que és atribuïble a ambdues entitats, en dues resolucions independents, perquè, des del punt de vista de la normativa de protecció de dades, els tractaments de dades d'una persona difunta no constitueixen una infracció. Pel que fa a possibles accessos indeguts per part de BSA, no s'ha constatat que s'haguessin produït.
05/05/2025
Informe emès a petició de la Comissió de Garantia del Dret d’Accés a la Informació Pública en relació amb la reclamació contra la denegació per silenci administratiu de l’accés a la còpia d’un expedient d'informació reservada relatiu a un expedient disciplinari d'assetjament sexual.
IAI 4/2024
L’expedient d’informació reservada sol·licitat va finalitzar amb l’acord d’inici d’un expedient disciplinari contra la persona investigada, per aquest motiu en aplicació de l’article 23 de l’LTC, cal denegar l’accés a la informació relacionada amb la persona investigada, llevat que la sol·licitud s’hagués acompanyat amb el seu consentiment exprés i per escrit.
Tanmateix, la persona reclamant té dret a accedir a la informació de l’expedient que faci referència a la seva persona, incloses les dades de categories especials i, en principi, a la informació aportada sobre ella tant per la persona investigada com pels possibles testimonis, llevat que respecte d’aquestes terceres persones concorrin circumstàncies concretes que en justifiquin la limitació.
26/03/2025
Arxivament de la denúncia per manca de proves d'un tractament de dades contrari a la normativa.
IP 649/2023
La persona denunciant afirmava que els serveis socials de l'ajuntament havien comunicat a tercers informació sobre les ajudes socials que percebia. Aquesta afirmació es basava en el fet que una persona no identificada la va contactar telefònicament i va esmentar aquestes ajudes i, també, que en el context d'un curs la persona responsable de l'activitat també en tenia coneixement. No obstant això, no s'ha pogut acreditar que l'ajuntament hagi comunicat aquestes dades a cap tercer, motiu pel qual s'arxiva la denúncia.
26/02/2025
Dictamen en relació amb la consulta formulada per un Ajuntament sobre el tractament de dades personals en la creació i gestió d’una àrea de promoció econòmica urbana
CNS 33/2024
La creació i gestió d’una àrea de promoció econòmica urbana pot comportar vàries comunicacions de dades personals de les persones físiques titulars del dret de possessió dels locals inclosos dins de l’àmbit de la futura àrea entre els diferents actors intervinents (ajuntament, entitat promotora i entitat gestora), que caldrà adequar a la legislació de protecció de dades, particularment, als principis de licitud i limitació de la finalitat, en els termes exposats en aquest dictamen.
20/01/2025
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Administració local
- Diputació
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades empresarials individuals
- Dades representant persona jurídica
- ENTITATS
- Altres
- PRINCIPIS
- Principi exactitud
- Principi finalitat
- Principi licitud
- Interès legítim
- Missió en interès públic o exercici de poders públics
Vulneració del principi de minimització en el lliurament de còpies d'expedients administratius.
PS 91/2024
L'Entitat Municipal Descentralitzada va donar vista i còpia d'uns expedients a una de les parts interessades i, per un error humà, se li va lliurar una fotocòpia del DNI d'una altra persona que també era part interessada .
20/12/2024
Publicació d'adreces electròniques particulars en un butlletí municipal.
PS 109/2024
13/12/2024
Difusió de dades personals en el Ple, sense el consentiment de la persona afectada.
PS 95/2024
13/12/2024
Inclusió de dades excessives en dos documents, els quals es van notificar a diverses persones i entitats
PS 83/2024
En el marc d'un procediment d'assignació de places del servei d'assistència tècnica (SAT), el Consell Comarcal va trametre un decret a 5 persones funcionàries i a diverses entitats dades excessives (DNI de 5 persones) i la còpia d'un recurs el qual contenia l'adreça d'un funcionari. Es declara que l'entitat ha vulnerat el principi de minimització de dades, infracció tipificada a l'article 83.5.a, en relació amb l'article 5.1.c, ambdós de l'RGPD.
19/11/2024
Informe en relació amb la Proposta presentada pel Departament d’Igualtat i Feminisme a incloure en l’Avantprojecte de llei de mesures fiscals i financeres per al 2025 (M-394.0)
PD 17/2024
18/10/2024
Total de pàgines: 35