- ÀMBIT SECTORIAL
- Arxius i documents
- Registre entrada i sortida de documents
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades anonimitzades
- Dades sensibles
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- Entitats municipals descentralitzades
- PRINCIPIS
- Deure secret
- Principi finalitat
- Principi qualitat
- TRANSPARÈNCIA
- Dret accés informació
- Regidors
Facilitar al vocal d'una entitat municipal descentralitzada un llistat amb totes les anotacions efectuades en el Registre d'entrada entre gener de 2011 i gener de 2015, en exercici del seu dret d'accés a informació municipal, podria forçar, en atenció a les circumstàncies del cas examinat, el principi de qualitat de les dades i suposar un risc per a la correcta protecció de la informació personal dels afectats. A aquests efectes, podria ser convenient concretar, en la mesura del possible, amb quina finalitat sol·licita l'accés, l'àmbit d'actuació municipal que és del seu interès, els possibles subjectes afectats o un període de temps concret. Altrament, es podria valorar especialment la possibilitat de facilitar l'accés prèvia dissociació de les dades personals.