S'han trobat 160 resultats amb els descriptors Matèries
Accés a informació sobre les convocatòries de llocs de treball de responsabilitat de la institució
CNS 24/2023
Amb la informació que es disposa es pot concloure que la normativa de protecció de dades no impediria l’accés a la informació sobre les persones que ocupen llocs de responsabilitat del Parlament amb indicació del temps que fa que les ocupen, la condició de funcionària del Parlament o d’una altra administració amb indicació de quina. Pel que fa als expedients dels processos de provisió sol·licitats, la normativa de protecció de dades no impediria l’accés a determinada informació continguda en els mateixos corresponents a les persones finalment seleccionades, en concret la informació relativa a les convocatòries, els requisits i els barems de puntuació, la resolució del procediment, així com els currículums presentats per aquests. En canvi cal denegar l’accés a aquella informació que contingui categories especials de dades en els termes de l’article 23 LTC, així com la informació relativa als candidats no seleccionats que han participat en els processos de provisió corresponents.
28/07/2023
Denegació d'informació sobre els mèrits presentats en un procés de selecció en tràmit
IAI 36/2023
Atès que en el moment de la sol·licitud d’accés l’òrgan de selecció no ha valorat els mèrits al·legats per les persones participants en el procés de selecció, no estaria justificat l’accés a la documentació acreditativa d’aquests mèrits (ni al full de càlcul on es relacionen), sens perjudici que, un cop realitzada la seva valoració, se’n pugui reconèixer l’accés respecte, si escau, aquells participants que hagin resultat finalment seleccionats o que hagin obtingut una millor posició en la borsa de treball respecte la persona reclamant.
20/07/2023
Denegació d'accés a informació relativa al torn d'ofici
IAI 34/2023
El dret a la protecció de dades no impediria l’accés de la persona reclamant a la informació pública sol·licitada que conté únicament dades agregades. Així mateix, en atenció a les circumstàncies concurrents en el cas concret, resultaria justificat lliurar-li informació pseudonimitzada sobre la distribució dels assumptes entre els advocats adscrits al TOAD, amb indicació de les incidències associades, així com sobre les facturacions presentades per aquests advocats, per al període comprès entre 2018 i 2022. Ara bé, s’hauria d’ometre’s, en tot cas, la informació sobre les persones assistides pels advocats del TOAD que hi pugui constar.
20/07/2023
Accés a les proves d'un procés selectiu
CNS 20/2023
La normativa de protecció de dades no impediria l’accés als enunciats dels exàmens pràctic i teòric, junt amb els criteris de correcció, proposats en el procés selectiu a què es refereix la petició, però pel que fa a l’obtenció d’una còpia dels exàmens en qüestió, el seu lliurament en el cas concret examinat només seria possible prèvia anonimització d’aquesta informació.
20/07/2023
Denegació d'accés a les nòmines dels treballadors d'una entitat pública
IAI 29/2023
La normativa de protecció de dades no permetria al delegat sindical accedir a una còpia de les nòmines del personal laboral afectat per la sol·licitud d’accés. No obstant això, sí que es pot comunicar la informació que consta a les nòmines de manera agregada, de manera que es garanteixi la seva no identificació.
12/06/2023
Accés a dades personals de funcionaris del Parlament de Catalunya
CNS 11/2023
Amb la informació que es disposa es pot concloure que els llocs de treball dels funcionaris A17 que no són lletrats (caps de departament) es poden considerar llocs d’especial confiança, d’especial responsabilitat dins de l’organització o d’alt nivell retributiu. L’accés a la informació individualitzada sobre les retribucions dels treballadors públics s’ha de limitar, en principi, als alts càrrecs i personal directiu així com al personal que ocupa llocs d’especial confiança, d’especial responsabilitat dins de l’organització o d’alt nivell en la jerarquia de l’entitat, de lliure designació, o que comporten un alt nivell retributiu. Respecte de la resta de treballadors públics, l’interès públic en el control de l’activitat pública pel que fa al destí dels recursos es podria satisfer igualment sense sacrificar la privacitat de les persones afectades de tal manera que la informació s’ha de facilitar agregada per grups i intervals de nivells. Pel que fa als triennis d’aquest treballadors resultaria ajustat a la normativa de protecció de dades facilitar la informació agrupada per categories o per grups i intervals de nivells. Amb caràcter general no es considera adequada a la normativa de protecció de dades facilitar informació relacionada amb la descripció, de forma cronològica de la situació administrativa de tot un col·lectiu de funcionaris al llarg de la seva carrera administrativa, tant si es tracta de personal directiu o d’especial responsabilitat com si afecta a altres grups de funcionaris.
08/05/2023
Denial of access to information about certain employees of the Provincial Council
IAI 26/2023
Taking into account the circumstances in the particular case, and in accordance with the analysis that has been carried out, from the point of view of the general purpose of transparency, access to the information relating to the seniority, qualification, training and level of Catalan of the people occupying certain jobs, beyond the information relating to the concurrence of the minimum requirements required to occupy said jobs, such as, that the person occupying has knowledge of the Catalan language or the minimum training required for the specific job you hold, in accordance with the list of jobs from the County Council.
03/05/2023
Denegació d'accés a informació sobre jornada laboral i tiquet restaurant
IAI 21/2023
Pel que fa a la petició d’accés a la informació sobre al llistat de les persones treballadores, des de l’1 de gener de 2020 i fins l’actualitat, per anys, indicant noms i cognoms, lloc de treball i equipament on realitza l’activitat, nombre de jornades de matí i tarda fetes presencialment i a distància, i si s’ha abonat o no tiquet restaurant, està justificat només si aquesta informació es facilita sense identificar per lloc de treball i equipament on realitza la seva activitat i substituint el nom i cognoms de les persones treballadores per un codi que no permeti identificar-les.
13/04/2023
Denegació d'accés a informació sobre complements retributius i formació del personal laboral
IAI 17/2023
Pel que fa al llistat de persones que han rebut complements de productivitat en els darrers quatre anys, així com el seu import, criteris i càlcul sol·licitat, la normativa de protecció de dades no impedeix l’accés d’aquesta informació de tots els empleats laborals del Consell Comarcal. Pel que fa al llistat de persones que han rebut els plusos i/o altres complements salarials en els darrers quatre anys, l’accés només està justificat respecte del personal laboral que ocupa alts càrrecs, llocs directius, de confiança, de lliure designació, d’especial responsabilitat, o que implica alts nivells retributius. En canvi, pel que fa a la resta del personal laboral, l’accés està justificat només si aquesta informació es facilita sense identificar per categories i substituint el nom i cognoms de les persones treballadores per un codi que no permeti identificar-les. Pel que fa a la informació sobre la formació dels treballadors en els darrers quatre anys, la normativa de protecció de dades personals no impedeix l’accés. Cal recordar, que la persona representant dels treballadors està sotmesa al deure de sigil professional i de secret.
03/04/2023
Denegació d'accés a informació sobre les retribucions dels treballadors d'un Ajuntament
IAI 23/2023
La normativa de protecció de dades permet, en aquest cas, l’accés al delegat sindical a una còpia dels decrets de l’alcaldia d’aprovació de la nòmina del personal de l’Ajuntament, prèvia anonimització de les dades dels empleats públics afectats i limitant-ne l’accés, si escau, a qualsevol altra informació que hi pugui constar en els dits decrets que excedeixi de l’objecte de la seva reclamació, en virtut del principi de minimització de les dades (art. 5.1.c de l’RGPD). No obstant això, sí que seria possible facilitar la informació merament identificativa que consti als decrets de l’alcaldia relativa a l’alcalde/alcaldessa, en els termes que han estat exposats.
23/03/2023
Total de pàgines: 16