S'han trobat 476 resultats amb els descriptors Administració pública
Denegació d'accés al Protocol d'Assetjament Laboral d'un expedient
IAI 15/2023
La normativa de protecció de dades no impedeix l’accés i còpia del Protocol d’Assetjament Laboral per part de la persona reclamant. Pel que fa a l’accés de la persona reclamant a l’expedient reclamat, es podria donar accés a les seves pròpies dades personals i, en principi, a la identitat dels testimonis que hagin intervingut aportant informació sobre la persona reclamant que constin a la documentació, llevat que respecte d’aquestes terceres persones concorrin circumstàncies concretes que en justifiquin la limitació, en els termes exposats al fonament jurídic IV. Així mateix, la normativa de protecció de dades no impedeix l’accés a identitat dels empleats o càrrecs públics encarregats de la tramitació i resolució de l’expedient, ja que es tracta d’actuacions realitzades en l’exercici de les seves funcions. Finalment, s’ha de tenir present que caldria ometre aquella informació que contingui categories especials de dades de terceres persones així com altra informació de terceres persones que puguin constar a l’expedient i que no tingui una relació directa amb la persona reclamant i la denúncia per assetjament que va presentar.
03/03/2023
Denegació d'accés a l'inventari de llicencies d'obres majors transferides a l'Arxiu de Districte i a l'Arxiu Històric de l'Ajuntament
IAI 12/2023
La normativa de protecció de dades no impedeix lliurar a la persona reclamant l’inventari de llicències d’obres majors que han estat transferides a l’Arxiu de Districte i a l’Arxiu Històric de l’Ajuntament amb les metadades de nom i número del carrer, peticionari, tipus i any de l’obra i arquitecte, sense perjudici d’ometre aquelles dades personals dels titulars de les llicències d’obres que no siguin necessàries per assolir la finalitat perseguida com seria la dada del DNI d’aquestes persones.
03/03/2023
Denegació d'accés a informació sobre retribucions de l'alcalde i regidors d'un Ajuntament
IAI 6/2023
Des del punt de vista de la normativa de protecció de dades no hi ha d’haver impediment en facilitar a la persona reclamant la informació relativa a les quantitats percebudes per cada un dels regidors i alcalde de l'Ajuntament des de juny de 2019 fins a l'octubre de 2022 desglossades per anys i per conceptes.
09/02/2023
Denegació d'accés en relació amb les despeses de personal de l'Ajuntament
IAI 4/2023
La normativa de protecció de dades no impedeix l’accés de la persona reclamant a la distribució de les despeses de personal que consten al pressupost municipal, de manera individualitzada pel que fa a les retribucions del personal directiu local i del personal que ocupa llocs d’especial confiança, d’especial responsabilitat dins de l’organització o d’alt nivell en l’estructura de la corporació, de lliure designació, o que comporten un alt nivell retributiu. Pel que fa a la informació sobre les despeses de personal corresponent a les retribucions de la resta de treballadors municipals aquesta s’ha de facilitar agrupada en funció dels nivells i els cossos a què corresponguin.
01/02/2023
Accés a informació del Padró municipal d'habitants sobre els regidors/res de l'equip de govern municipal
CNS 42/2022
La normativa de protecció de dades no impedeix l’accés de la regidora a la informació sobre les altes i baixes del Padró ocorregudes en el període especificat, incloent la data d’alta o baixa, sense que, a la vista del que s’exposa a la consulta, resulti justificat incloure el nom i cognoms, ni el número de DNI o l’adreça de les persones empadronades, ni cap altra dada que permeti relacionar la informació amb persones identificades o identificables. Pel que fa als regidors i regidores de l’equip de govern es poden identificar amb el seu nom i cognoms indicant la data en que s’ha produït l’alta o baixa, però no seria ajustat a la normativa de protecció de dades facilitar l’accés als certificats de convivència.
20/01/2023
Adequació a la normativa de protecció de dades d'un requeriment tributari en matèria d'habitatge
CNS 41/2022
La normativa de protecció de dades personals habilitaria, amb la finalitat de gestió tributària, la comunicació de dades amb transcendència tributària a l’Administració tributària a través d’un procediment per sol·licitar la informació, en cada cas concret, quan faci referència a una persona o conjunt de persones concretes, com ara la creació d’una bústia de correu específica on adreçar les sol·licituds. En canvi, a manca d’una disposició general que ho estableixi, la normativa no habilitaria el subministrament periòdic d’informació. En els casos en què la normativa de protecció habilita la comunicació de dades, no cal informar a les persones afectades per la comunicació a l’Administració tributària, d’acord amb el que s’exposa. Quant a la comunicació amb finalitat de millorar les prediccions i estudis de mercat anuals, i de complementar el sistema d’informació sobre el mercat, caldrà estar a les previsions de la disposició addicional del Codi tributari de Catalunya.
09/01/2023
Denegació d'accés a expedients de selecció de personal d'un Ajuntament
IAI 45/2022
La normativa de protecció de dades no impedeix l’accés de la persona reclamant a la informació reclamada que no contingui dades personals com ara la relativa als supòsits pràctics que han desenvolupat els aspirants o el programa de pràctiques que havien de realitzar els candidats seleccionats. Tampoc impediria accedir a la puntuació que cada membre del tribunal va atorgar als dos exercicis efectuats per la persona reclamant ni a les puntuacions dels dos exercicis realitzats per la resta de candidats que haguessin obtingut una puntuació superior a la de la persona reclamant, ni així mateix, a la puntuació dels candidats en la fase de pràctiques. Pel que fa a les actes del tribunal qualificador la persona reclamant ha de poder accedir al seu contingut sempre que no continguin puntuacions o informació sobre els candidats que han obtingut una puntuació inferior a la persona reclamant. També ha de poder accedir a les dades merament identificatives com el nom i el cognom i el càrrec de les persones que han intervingut en la tramitació de l’expedient, inclosa la seva adreça de correu electrònic.
02/12/2022
Comunicació il·lícita de dades personals.
PS 31/2022
Es resol amonestar el Col·legi oficial de veterinaris de Barcelona, per la vulneració del principi de licitud, atès que aquesta entitat va traslladar a un centre veterinari la consulta deontològica que una usuària va plantejar al COVB, en relació amb l'atenció rebuda al referit centre veterinari, sense que hi hagués una base jurídica que legitimés el tractament de les dades de l'ara denunciant.
15/11/2022
Contingut de la signatura electrònica.
IP 107/2021
Difusió per part d'un regidor de l'oposició, d'un document que conté el càrrec i la signatura electrònica on es visualitzen el nom i cognoms i núm. de DNI d'una empleada pública.
03/11/2022
There is no contract in charge of the treatment. Processing and transfer of data by the Social Services.
PS 48/2022
The City Council's Basic Social Services (SSB) entrusted an external entity with the psychotherapeutic monitoring of some families, without having signed the mandatory treatment manager contract.
Other reported facts are also filed in this procedure, specifically:
1) The collection by the SSB of a report that the EATAF had drawn up in the framework of a family court process, which contained the complainant's data, without his consent. The processing of this report by the SSB is enabled by the social services and protection regulations for children and adolescents.
2) The handling of the mentioned EATAF report by the SSB, without having informed the complainant. The right to information was exempted in accordance with the provisions of art. 14.5.c GDPR
3) Transfer of data, without the complainant's consent, between the SSB and the external entity. There is no communication of data to the extent that the entity acts as the person in charge of the processing of SSBs.
19/10/2022
Total de pàgines: 48