S'han trobat 735 resultats amb els descriptors Administració local
Denegació d'accés a informació relativa a les hores extraordinàries dels membres de la policia local
IAI 44/2023
D’acord amb la normativa de protecció de dades, l’accés al còmput d’hores extraordinàries realitzades per cada agent de la Policia Local de l’Ajuntament, amb indicació del número de carnet professional o nom i cognoms i dies, incloent els motius pels quals s’han seleccionat uns determinats agents, al qual es refereix la consulta, només es poden comunicar de manera agregada per a tots els policies municipals integrants de la plantilla, excepte en el cas del cap de la policia local, respecte del qual es pot facilitar la informació sol·licitada.
17/10/2023
Denegació d'accés a un expedient d'activació del Protocol per a la prevenció, detecció, identificació i actuació de l'assetjament sexual, per raó de sexe i per identitat de gènere i orientació sexual a la feina
IAI 46/2023
La persona reclamant tindria dret a accedir a la informació de l’expedient reclamat que faci referència a la seva persona, per tant, la informació que ha aportat sobre si mateixa i sobre la persona investigada, i també la informació que sobre ella hagin aportat terceres persones, inclosa la identitat d’aquestes persones i el contingut de les seves declaracions que li faci referència. En els casos en què es compta amb el consentiment exprés de certes persones afectades, també podria accedir a les categories especials de dades que sobre aquestes persones puguin constar en les dites declaracions o bé altra informació personal seva. També pot accedir a les dades merament identificatives de les persones membres de la comissió d’investigació que constin en l’expedient. L’accés a la resta d’informació personal hauria de limitar-se.
16/10/2023
Reconeixement facial per accedir a les piscines municipals.
IP 309/2023
La persona denunciant posava de manifest que l'Ajuntament obliga als i les usuàries del servei de piscines municipals a sotmetre's a l'eina del reconeixement facial per obtenir l'abonament d'accés. Tanmateix, consultat per aquesta Autoritat, l'Ajuntament ha exposat que el registre a l'eina no és obligatori i que es pot obtenir l'abonament imprès, després de presentar la fotocòpia del DNI. En aquests termes, a banda de les manifestacions del denunciant, no es disposa de més elements que permetin sostenir que el reconeixement facial és obligatori, motiu pel qual s'arxiva la denúncia.
01/08/2023
Publicació de dades personals de beneficiaris d'ajuts/subvencions de caràcter social.
PS 23/2023
L'Ajuntament va publicar al web municipal la relació d'ajuts i subvencions que, per error del programa comptable, incloïa la relació de beneficiaris identificats amb nom i cognoms.
01/08/2023
Dret d'informació.
PS 17/2023
Escau amonestar l'Ajuntament, atès que aquest no informava degudament sobre el tractament d'imatges captades per les càmeres de videovigilància instal·lades en els punts de control d'accés a zones de trànsit restringit, ja que, a part de la informació que consta als cartells informatius, en la informació complementària que estava disponible a la pàgina web del consistori, l'Ajuntament no informava sobre el dret a presentar una reclamació davant aquesta Autoritat, i per tant, l'Ajuntament no informava de tots els extrems previstos a l'article 13 de l'RGPD.
27/07/2023
Vulneració del principi de licitud.
PS 12/2023
Escau amonestar l'Ajuntament per 1) captar imatges de la via pública a través del sistema de càmeres de videovigilància situades a unes illes de contenidors que no es trobaven tancades ni delimitades; i 2) tractar les imatges captades per aquest sistema de videovigilància situat a la via pública, per exercir la potestat sancionadora contra veïns del municipi. S'aprecia un concurs medial entre ambdues infraccions, però només escau sancionar la infracció principal, que és la vulneració del principi de licitud pel que fa a la instal·lació d'un sistema de videovigilància a la via pública.
27/07/2023
Remissió d'instàncies particulars a una altra Administració.
PS 14/2023
S'amonesta a un Ajuntament com a responsable d'una infracció per vulneració del principi de licitud, per haver enviat a un inspector del cos de la policia de la Generalitat-Mossos d'Esquadra dues instàncies amb dades personals sense base jurídica, en concret, abans de l'obertura d'una informació reservada contra l'agent denunciant, i sense que concorregués un perill real per a la seguretat pública o la investigació i persecució d'un delicte.
27/07/2023
- ÀMBIT SECTORIAL
- Judicial penal
- Policial
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- Forces i Cossos Seguretat
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració autonòmica
- Administració local
- Ajuntament
- PRINCIPIS
- Principi licitud
- Missió en interès públic o exercici de poders públics
- Obligació legal
Resolució estimatòria per la desatenció del dret de supressió.
PT 22/2023
S'estima la reclamació per la desatenció del dret de supressió de dades contingudes en carpetes compartides en l'àmbit laboral, a les quals la persona reclamant ara no té accés, i que inclouen correus electrònics de caràcter personal.
27/07/2023
Deure de confidencialitat. Enviament de correu electrònic sense còpia oculta a nombroses persones.
PS 22/2023
S'amonesta l'Ajuntament de Sant Boi de Llobregat com a responsable d'una infracció prevista a l'article 83.5.a en relació amb l'article 5.1.f, ambdós de l'RGPD, per l'enviament d'un correu electrònic a nombroses persones sense utilitzar l'eina de còpia oculta.
27/07/2023
Denegació d'accés a expedients disciplinaris
IAI 32/2023
Des del punt de vista de la normativa de protecció de dades no resulta justificat l’accés de la persona reclamant, delegada sindical i membre del comitè d’empresa al contingut dels expedients disciplinaris als que es refereix la sol·licitud, tramitats des de l’inici de l’any 2022, fins el moment de formular la sol·licitud. No obstant això, en la seva condició de membre del comitè d’empresa, si escau, el reclamant tindria dret a conèixer la informació relativa a la imposició de sancions a treballadors per la comissió d’infraccions molt greus (en els termes de la normativa aplicable) i com a delegat sindical tindria dret també a accedir als expedients tramitats a treballadors afiliats del seu sindicat.
14/07/2023
Total de pàgines: 74