S'han trobat 96 resultats amb els descriptors Dades anonimitzades
Sol.licitud d'informació que un diputat del Parlament de Catalunya formula a una Administració pública
CNS 5/2009
Un diputat del Parlament sol•licita tenir accés a les dades contingudes en els expedients referits a expedients de tutela de menors d'edat. Cal fer compatible el dret d'accés dels diputats a la informació de què disposa l'administració pública, amb la protecció de dades personals. El Reglament del Parlament de Catalunya constitueix, amb caràcter general, l'habilitació legal necessària per a la cessió de les dades sense el consentiment dels interessats, sens perjudici del compliment dels principis i deures previstos en la LOPD. Atès que els expedients inclouen dades especialment protegides o sensibles, es considera exigible en aquest cas dissociar o anonimitzar la informació de forma prèvia a la comunicació als diputats del Parlament, per tal de no permetre la identificabilitat de persones físiques concretes. Caldrà també determinar el sistema concret de codificació o anonimització i la forma concreta de donar accés a la informació.
01/01/2009
Petició d'accés a dades realitzada per part d’una universitat en relació amb un estudi
CNS 6/2008
Anàlisi de la cessió de dades personals entre una Administració pública i una universitat per a la realització d'un estudi científic (articles 11.2 e) i 21 LOPD i 9 RLOPD). Aplicació necessària dels principis de qualitat de les dades i d'incompatibilitat de la finalitat pretesa (art. 4 LOPD). Anàlisi del concepte d'estudi científic i dels requisits necessaris per determinar que ens trobem davant una finalitat científica. Impossibilitat de cedir les dades anonimitzades per a la realització de l'estudi, i necessitat de respectar el deure de secret durant la seva realització i en la publicació dels resultats.
01/01/2008
Accés d’un regidor a determinades dades dels treballadors del consistori
CNS 7/2008
Confrontació del dret a la protecció de dades de caràcter personal i el dret d'accés a informació municipal reconegut als regidors d'un Ajuntament per al compliment de determinades funcions. Conjunt de dades personals analitzades: nom, cognoms, antiguitat, categoria professional i data de finalització del contracte. Reconeixement del dret d'accés a determinades dades del conjunt descrit; respecte a l'antiguitat i la durada del contracte es conclou que la seva comunicació es faci per mitjà de dissociació prèvia.
01/01/2008
Accés a dades de funcionaris per part de representants sindicals
CNS 4/2007
Possibilitat d’accés d’un representant sindical a les dades personals dels funcionaris d’un Ajuntament amb finalitat de comprovació del compliment de les normes vigents en matèria laboral, en concret la relació nominal de les hores extres i nocturnitats. Es conclou que es requereix el consentiment dels afectats perquè la petició s’adreça a extrems respecte als quals la llei no habilita la cessió, sense que s’exclogui la possibilitat de lliurar la informació de manera dissociada, de forma que no es pugui identificar a individus concrets.
01/01/2007
Accés a dades de salut per part d’un ens públic
CNS 10/2007
Accés per part dels treballadors d’una empresa pública en matèria de salut, a les històries clíniques de determinats pacients/usuaris d’un centre hospitalari amb la finalitat d’investigació. L’accés a les dades personals dels pacients/usuaris d’un centre hospitalari s’entén com una cessió o comunicació de dades i està sotmès a allò que disposa la normativa sanitària respecte els usos de la història clínica. L’accés serà possible sempre i quan consti el consentiment del pacient per a la cessió de les dades de caràcter personal o bé que la cessió es realitzi de forma dissociada, separant les dades de caràcter clinicoassistencial d’aquelles que permetin la identificació personal.
01/01/2007
Tramesa a la mesa de negociació d’un conveni col.lectiu de dades dels empleats
CNS 5/2005
Les dades es poden recollir per ser tractades i sotmetre-les a tractament quan siguin adequades, pertinents i no excessives en relació amb l’àmbit i finalitats determinades, explícites i legítimes per a les quals s’han obtingut, en atenció al principi de qualitat de les dades. En aquest supòsit la llei no preveu la comunicació que es planteja, per tant, es requeriria el consentiment dels treballadors afectats pel conveni col·lectiu en fase de negociació. La informació es podria donar de forma dissociada i no es veuria afectat el dret fonamental a la protecció de les dades de caràcter personal.
01/01/2005
Total de pàgines: 10