S'han trobat 306 resultats amb els descriptors Ajuntament
S'arxiven els fets relatius a l'ajuntament i BSA (IP 510/2024, IP 514/2024, IP 518/2024 i IP 523/24), per tractar-se de dades d'una persona difunta. No s'han constatat accessos indeguts per part de BSA.
IP 510bis/2024
Durant el Ple municipal de Badalona de 01/07/2024, l'alcalde va llegir textualment un informe amb dades mèdiques d'una persona que havia estat pacient de l'hospital municipal (BSA Badalona Serveis Assistencials) i, que, posteriorment va morir. BSA va facilitar aquest informe a l'alcalde, en qualitat de president del Consell d'Administració de l'entitat, quan l'antic pacient ja havia mort. S'arxiven els fets pel que fa al tractament que és atribuïble a ambdues entitats, en dues resolucions independents, perquè, des del punt de vista de la normativa de protecció de dades, els tractaments de dades d'una persona difunta no constitueixen una infracció. Pel que fa a possibles accessos indeguts per part de BSA, no s'ha constatat que s'haguessin produït.
05/05/2025
S'arxiven els fets relatius a l'ajuntament i BSA (IP 510/2024, IP 514/2024, IP 518/2024 i IP 523/24), per tractar-se de dades d'una persona difunta. No s'han constatat accessos indeguts per part de BSA.
IP 510/2024
Durant el Ple municipal de Badalona de 01/07/2024, l'alcalde va llegir textualment un informe amb dades mèdiques d'una persona que havia estat pacient de l'hospital municipal (BSA Badalona Serveis Assistencials) i, que, posteriorment va morir. BSA va facilitar aquest informe a l'alcalde, en qualitat de president del Consell d'Administració de l'entitat, quan l'antic pacient ja havia mort. S'arxiven els fets pel que fa al tractament que és atribuïble a ambdues entitats, en dues resolucions independents, perquè, des del punt de vista de la normativa de protecció de dades, els tractaments de dades d'una persona difunta no constitueixen una infracció. Pel que fa a possibles accessos indeguts per part de BSA, no s'ha constatat que s'haguessin produït.
05/05/2025
Arxivament de la denúncia per manca de proves d'un tractament de dades contrari a la normativa.
IP 649/2023
La persona denunciant afirmava que els serveis socials de l'ajuntament havien comunicat a tercers informació sobre les ajudes socials que percebia. Aquesta afirmació es basava en el fet que una persona no identificada la va contactar telefònicament i va esmentar aquestes ajudes i, també, que en el context d'un curs la persona responsable de l'activitat també en tenia coneixement. No obstant això, no s'ha pogut acreditar que l'ajuntament hagi comunicat aquestes dades a cap tercer, motiu pel qual s'arxiva la denúncia.
26/02/2025
Vulneració del principi de minimització en el lliurament de còpies d'expedients administratius.
PS 91/2024
L'Entitat Municipal Descentralitzada va donar vista i còpia d'uns expedients a una de les parts interessades i, per un error humà, se li va lliurar una fotocòpia del DNI d'una altra persona que també era part interessada .
20/12/2024
Publicació d'adreces electròniques particulars en un butlletí municipal.
PS 109/2024
13/12/2024
Difusió de dades personals en el Ple, sense el consentiment de la persona afectada.
PS 95/2024
13/12/2024
Revelació per l'ajuntament de dades del deute d'una persona, per mitjà d'un programa radiofònic.
PS 55/2024
Arran d'una pregunta, feta a través d'un programa radiofònic, l'alcalde va revelar que el denunciant és deutor de l'ajuntament. L'entitat defensa que la informació era pública, atès que consta a la sentència publicada al Centre de Documentació Judicial, que és accessible pel públic. Tanmateix, es constata que les sentències que fan referència al cas no esmenten en cap moment el denunciant (amb nom i cognoms), sinó a dos partits polítics, que són els deutors reals de l'ajuntament. S'imputa vulneració del principi d'exactitud.
04/09/2024
S'arxiva una queixa per una trucada de la policia local relacionada amb la detenció d'un familiar menor i per l'obtenció de les dades de la denunciant, perquè l'entitat disposava de base jurídica.
IP 429/2023
La denunciant es queixava que la policia local li va trucar per comunicar-li la detenció d'un familiar menor d'edat i, també, de l'obtenció de les seves dades personals (nom, cognoms i telèfon). S'arxiva la queixa, perquè la policia local disposava de base jurídica que l'habilitava per consultar el padró d'habitants i les bases de dades policials per a aquesta actuació, ja que la finalitat era complir l'obligació legal de comunicar la detenció i lloc de custòdia del menor al seu representant legal. En aquest cas, la representant legal no responia el telèfon, per la qual cosa es va contactar amb el familiar més proper perquè comuniqués al representant legal que s'havia de posar en contacte amb la comissaria.
04/09/2024
Empresa pública que envia per TEAMS als seus treballadors actes de conciliació del Tribunal Laboral de Catalunya.
PS 18/2024
les persones denunciants es queixaven del fet que un cap de servei de l'empresa pública a on treballaven, va enviar per TEAMS als treballadors de la seva unitat dos actes de conciliació emeses pel Tribunal Laboral de Catalunya, arran d'un conflicte laboral que havia sorgit per la implantació de la jornada partida, i que havia derivat en successives convocatòries de vaga. En les actes enviades, figurava el nom i cognoms i el núm. complet de DNI dels representants dels treballadors. Es declara que l'empresa pública és responsable d'una infracció per haver vulnerat del principi de minimització, pel fet d'haver-hi difós el núm. de DNI. En l'acord d'iniciació, es va considerar que l'enviament de les actes amb el nom i cognoms estava emparat pel dret d'informació de l'empresari. D'altra banda, es va arxivar la part de la denúncia referida al reenviament de les actes per WhatsApp, per manca de prova.
Resum: les persones denunciants es queixaven del fet que un cap de servei de l'empresa pública a on treballaven, va enviar per TEAMS als treballadors de la seva unitat dos actes de conciliació emeses pel Tribunal Laboral de Catalunya, arran d'un conflicte laboral que havia sorgit per la implantació de la jornada partida, i que havia derivat en successives convocatòries de vaga. En les actes enviades, figurava el nom i cognoms i el núm. complet de DNI dels representants dels treballadors. Es declara que l'empresa pública és responsable d'una infracció per haver vulnerat del principi de minimització, pel fet d'haver-hi difós el núm. de DNI. En l'acord d'iniciació, es va considerar que l'enviament de les actes amb el nom i cognoms estava emparat pel dret d'informació de l'empresari. D'altra banda, es va arxivar la part de la denúncia referida al reenviament de les actes per WhatsApp, per manca de prova.
05/08/2024
Dictamen en relació amb la consulta formulada per un ajuntament relativa a la possibilitat de donar accés a les dades identificatives d’una persona empadronada en un immoble a la propietària d’aquest
CNS 25/2024
La normativa de protecció de dades no impediria comunicar la informació sol·licitada sempre que, a la vista de les circumstàncies concretes del cas plantejat, l’Ajuntament pugui determinar l’existència d’un interès legítim en la persona sol·licitant i que no existeixen motius significatius que puguin produir un perjudici al dret a la protecció de dades de la persona afectada.
02/08/2024
Total de pàgines: 31