S'han trobat 106 resultats amb els descriptors Administració autonòmica
Denegació d'accés a informació sobre unes places ocupades de forma temporal
IAI 22/2023
Prenent en consideració els termes en que es formula la reclamació la normativa de protecció de dades no impedeix l’accés de la persona reclamant a la informació sol·licitada amb la prèvia pseudonimització de les dades personals.
21/03/2023
Denegació d'informació relativa a la relació de llocs de treball de la convocatòria d'un procés selectiu
IAI 19/2023
La normativa de protecció de dades no impedeix l’accés de la persona reclamant a la informació reclamada relativa a la relació de llocs de treball corresponents a la convocatòria 300 (codi tràmit intern 361), amb indicació de la data de creació de la plaça i períodes en els quals les places han estat cobertes per interins, inclòs la informació relativa al número d’ordre de les persones assignades a cadascuna de les places.
09/03/2023
Adequació a la normativa de protecció de dades d'un requeriment tributari en matèria d'habitatge
CNS 41/2022
La normativa de protecció de dades personals habilitaria, amb la finalitat de gestió tributària, la comunicació de dades amb transcendència tributària a l’Administració tributària a través d’un procediment per sol·licitar la informació, en cada cas concret, quan faci referència a una persona o conjunt de persones concretes, com ara la creació d’una bústia de correu específica on adreçar les sol·licituds. En canvi, a manca d’una disposició general que ho estableixi, la normativa no habilitaria el subministrament periòdic d’informació. En els casos en què la normativa de protecció habilita la comunicació de dades, no cal informar a les persones afectades per la comunicació a l’Administració tributària, d’acord amb el que s’exposa. Quant a la comunicació amb finalitat de millorar les prediccions i estudis de mercat anuals, i de complementar el sistema d’informació sobre el mercat, caldrà estar a les previsions de la disposició addicional del Codi tributari de Catalunya.
09/01/2023
Denegació d'accés a informació relacionada amb l'expedient de la persona reclamant
IAI 32/2022
La persona reclamant té dret a accedir a tota la informació que sobre la seva persona contingui la documentació reclamada, incloent-hi la identitat de les persones que haurien facilitat dita informació, llevat que respecte d’aquestes terceres persones concorrin circumstàncies concretes que en justifiquin la limitació.
01/09/2022
Informe en relació amb el Projecte de decret sobre la potestat sancionadora en matèria de consum i sobre el procediment de restitució de quantitats percebudes indegudament, reposició de la situació alterada i rescabalament de danys i perjudicis
PD 11/2022
01/09/2022
Possibilitat de comunicar les dades identificatives dels treballadors afectats per la reclamació presentada per les persones usuàries del servei ferroviari
CNS 19/2022
L’entitat que formula la consulta pot comunicar el nom i cognoms i el càrrec o categoria dels treballadors a què fa referència la consulta (d’agents d’estacions, interventors, maquinistes i personal d’oficines propis que presten els seus serveis en les estacions, trens i instal·lacions, en règim laboral) a petició de les persones usuàries del servei que han presentat una reclamació en contra seva. Aquesta comunicació trobaria habilitació en l’article 6.1.c) RGPD en relació amb l’LTC. En el cas de col·lectius que per motius de seguretat requereixin de protecció la comunicació hauria d’abastar només el número identificatiu professional. L’entitat hauria de comunicar a la persona afectada que s’han demanat les seves dades per part d’una persona usuària abans de facilitar-li la informació per tal que, si escau, pugui al·legar les circumstàncies personals en que fonamenta la seva oposició a l’accés. Això, llevat que prèviament se l’hagués informat sobre la possibilitat d’aquestes cessions, d’acord amb el que estableix l’article 70.4 RLTC.
23/08/2022
Possibilitat de facilitar les dades identificatives dels vigilants de seguretat de trens, estacions i altres instal·lacions a les persones usuàries
CNS 14/2022
L’entitat que fa la consulta pot comunicar el número TIP, sense incloure el nom i els cognoms, dels vigilants de seguretat que hagin intervingut en algun incident durant la prestació del servei, a petició d’alguna persona usuària que hagi participat en els fets. Aquesta comunicació trobaria habilitació en l’article 6.1.c) RGPD en relació amb l’LTC. L’entitat hauria de comunicar al vigilant de seguretat afectat que s’han demanat les seves dades per part d’una persona usuària abans de facilitar-li la informació per tal que, si escau, pugui al·legar les circumstàncies personals en que fonamenta la seva oposició a l’accés. Un cop dictada la resolució de la sol·licitud d’accés també s’haurà de notificar al vigilant o vigilants de seguretat que hagin comparegut a l’expedient.
03/06/2022
Informe sobre el Projecte de decret pel qual s'aprova el reglament de desplegament dels títols I, III i IV de la Llei 9/2014, de 31 de juliol, de la seguretat industrial dels establiments, les instal·lacions i els productes
PD 2/2022
25/03/2022
- ÀMBIT SECTORIAL
- Salut
- Salut pública
- Seguretat pública
- Serveis públics
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Administració autonòmica
- Empresa pública
- Encarregat tractament
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades empresarials individuals
- Dades identificatives
- Document Nacional Identitat
- Signatura electrònica
- Dades representant persona jurídica
- ENCARREGAT TRACTAMENT
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració autonòmica
- Altres
- Empresa pública
- Entitats col·laboradores
- Societats mercantils
- PRINCIPIS
- Principi exactitud
- Principi finalitat
- Principi minimització
- RÈGIM SANCIONADOR
- RESPONSABLE TRACTAMENT
Accés a les dades del Registre d'accessos del Palau de la Generalitat
IAI 6/2022
Des de la perspectiva de la normativa de protecció de dades, resulta viable mantenir la informació del registre d’accessos al Departament degudament bloquejada, en base a l’obligació general de bloqueig de l’article 32 de l’LOPDGDD un cop la fase activa o semiactiva hagi conclòs (en el termini màxim d’un any fixat pel RAT). El Departament hauria de mantenir la informació bloquejada, fins a completar el termini màxim de quatre anys que preveu la TAAD. L’accés a la informació pública bloquejada ha de tenir diferent resposta en funció de quins siguin els col·lectius o persones físiques afectades (grups d’interès, persones físiques representants de persones jurídiques, persones físiques que actuen en nom propi, etc), en aplicació de la legislació de transparència i de la normativa de protecció de dades. Ens remetem a l’Informe IAI 83/2021 d’aquesta Autoritat.
24/03/2022
Comunicació d'informació entre Administracions per minimitzar l'impacte negatiu en persones en risc d'exclusió social pel llançament de l'habitatge
CNS 56/2021
Els tractaments de dades a què es refereix la proposta de protocol examinada s’adeqüen a la normativa de protecció de dades, sens perjudici de les consideracions efectuades en aquest dictamen i les que pugui efectuar, com a autoritat de control competent per als tractaments amb finalitats jurisdiccionals, el CGPJ. Tanmateix, és necessari revisar i modificar el formulari d’obtenció del consentiment de l’annex 1 del protocol en el sentit apuntat en l’apartat IV del dictamen.
21/01/2022
- AUTORITATS PROTECCIÓ DADES
- Autoritat Catalana Protecció Dades
- Àmbit actuació
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Administració autonòmica
- Forces i Cossos Seguretat
- Jutges i tribunals
- PRINCIPIS
- Principi finalitat
- Principi licitud
- Consentiment
- Missió en interès públic o exercici de poders públics
- Obligació legal
Total de pàgines: 11