S'han trobat 97 resultats amb els descriptors Dades anonimitzades
Tractament anonimitzat en la recollida de residus
IP 76/2018
La normativa sobre protecció de dades no s'aplica al tractament de dades anonimitzades.
02/11/2018
Denegació d'informació relativa a les persones beneficiàries de subvencions en matèria d'habitatge
IAI 46/2018
A la vista de la normativa de protecció de dades de caràcter personal, no resulta justificat l’accés de l’entitat reclamant a la informació que permeti identificar les persones beneficiàries de subvencions i ajuts en matèria d’habitatge amb indicació de la quantia percebuda per aquests conceptes. Això, sens perjudici que es pugui facilitar aquest tipus d’informació de manera agregada o anonimitzada.
31/10/2018
Denegació d'informació sobre les hores extraordinàries realitzades l'any 2017 pels treballadors d'un Ajuntament
IAI 45/2018
La normativa de protecció de dades no impediria l’accés a la secció sindical reclamant del llistat d’hores extraordinàries realitzades pels càrrecs electes, alts càrrecs i directius de la corporació i la resta de personal que ocupi llocs de confiança, de lliure designació, d’especial responsabilitat dins l’organització o que impliquin alts nivells retributius. Pel que fa a la resta de treballadors, la normativa de protecció de dades no impediria l’accés al llistat d’hores extraordinàries realitzades pels treballadors municipals durant el període de temps sol·licitat, sempre què aquesta informació es faciliti substituint el nom i cognoms dels treballadors per un codi numèric.
09/10/2018
Denegació d'accés a diferents dades desglossades de cada centre educatiu de Catalunya
IAI 42/2018
La informació sol·licitada pel reclamant, consistent en el nombre d’alumnes estrangers i el nombre d’alumnes amb necessitats educatives especials per situació social desfavorable dels centres educatius de Catalunya, és una informació que no conté, en principi, dades de caràcter personal. Ara bé, en centres amb un nombre reduït d’alumnes en les quals concorrin les diferents característiques respecte de les quals es sol·licita informació, si a més de la informació relativa al nombre d’estrangers del centre es lliura altra informació com el nombre d’alumnes amb necessitats educatives especials per situació familiar desfavorable, o el nombre d’alumnes que reben ajuts individuals de menjador, pot acabar essent relativament fàcil que s’obtingui un perfil de determinats alumnes que sigui fàcilment identificable no només per la resta de famílies del centre sinó per molta altra gent. Per això, en aquests casos concrets caldria que el Departament facilités la informació en un nivell d’agregació que garantís la no identificació dels interessats. I en aquest cas, el nivell d’agregació podria no ser suficient el nivell municipal, perquè segurament molts dels casos en què hi ha risc de reidentificació a nivell de centre, també existiria el mateix risc a nivell municipal quan es tracti de municipis amb un únic centre.
09/10/2018
Denegació d'accés a informació d'alumnes estrangers a Catalunya
IAI 40/2018
La informació sol·licitada pel reclamant, consistent en el nombre total i el nombre percentual d’alumnes d’origen estranger classificats per centre i nivell de tota Catalunya, és una informació que no conté, en principi, dades de caràcter personal. La normativa de protecció de dades personals no impediria l’accés per part del reclamant a la informació sol·licitada en la mesura que no es faciliten dades personals ni informació que indirectament permeti la identificació dels titulars de les dades. Conèixer el nombre d’alumnes estrangers en un centre no permet identificar a aquests alumnes excepte que es disposi d’una informació prèvia sobre aquests alumnes. En aquest cas, però, la possibilitat de conèixer informació sobre la condició d’estrangers dels alumnes no derivaria de la informació lliurada arran d’aquesta sol·licitud d’accés sinó d’altres vies diferents.
09/10/2018
Denegació d'accés a informació sobre les persones beneficiàries de la renda garantida de ciutadania
IAI 33/2018
Amb caràcter general, no resulta justificat l’accés de l’entitat a la informació que permeti identificar les persones beneficiàries de la renda garantida de ciutadania amb indicació de la quantia percebuda per aquest concepte. Això, sens perjudici que es pugui facilitar aquest tipus d’informació de manera agregada o anonimitzada.
04/09/2018
Denegació d'accés al llistat del Registre d'entrada i sortida de documents d'un Ajuntament
IAI 19/2018
La normativa de protecció de dades impedeix l’accés de la persona reclamant a la informació que consti al registre d’entrada i sortida de documents, per tractar-se d’un accés generalitzat i indiscriminat a tota la informació. Això sens perjudici que es pugui donar accés a la informació de manera dissociada, o que respecte de peticions concretes es pugui donar accés després d’una ponderació de la qual en resulti la justificació de la mesura.
28/05/2018
Accés dels regidors al Registre d'entrada i sortida de documents de l'Ajuntament
CNS 29/2018
La legislació de règim local reconeix un dret d’accés als regidors a informació que pugui resultar necessària per al desenvolupament de les seves funcions (article 164 TRLMRLC). L’aplicació del principi de minimització de dades (article 5.1 c) RGPD) exigeix fer una ponderació respecte les dades personals incloses en el conjunt de la informació sol·licitada, per tal que no es comuniquin més dades de les estrictament necessàries per assolir la finalitat legítima que justifica l’accés, això és el desenvolupament de les funcions que corresponen als regidors. Facilitar als regidors l’accés al Registre d’entrada i sortida de documents podria forçar aquest principi de minimització de dades i suposar un risc per a la correcta protecció de la informació personal dels afectats, atès el volum d’informació sol·licitada, l’elevat nombre de possibles persones afectades i la diversa naturalesa de la informació personal que s’hi podria contenir, entre la qual, no seria possible descartar dades de categories especials, o que requereixen una especial protecció. En qualsevol cas, aquests s’han de regir pel deure de reserva imposat per la normativa de règim local, pel principi de limitació de finalitat (article 5.1.b) RGPD) i el deure de integritat i confidencialitat (article 5.1.f) RGPD)
22/05/2018
Denegació d'accés a informació relacionada amb determinades actuacions d'inspecció
IAI 26/2018
El dret a la protecció de dades no impedeix que s’informi a la persona sol·licitant sobre quins són els centres educatius objecte d’inspecció a requeriment del Ministeri, en no ser d’aplicació la legislació de protecció de dades. L’accés als requeriments en qüestió i a un informe d’inspecció de manera anonimitzada, com demana la persona sol·licitant, només seria possible si garanteix que les persones afectades no poden ser identificables de manera directa o indirecta sense esforços desproporcionats.
25/04/2018
Accés a informació del padró de l'impost sobre béns immobles
CNS 7/2017
Tenint en compte la normativa aplicable, i els principis de qualitat, de minimització, i de finalitat, la comunicació de la informació sol·licitada pel regidor, referida a "tots els immobles que no són habitatges a través de llistats anonimitzats amb les dades de valor cadastral, tipus d'IBI aplicat i import a pagar en format base de dades o full de càlcul editable", no resulta contrària a la normativa de protecció de dades personals. No es pot descartar la possibilitat, en supòsits concrets, de la comunicació ulterior d'informació específica relativa a determinats immobles o a determinades persones (obligades tributàries), si això resulta justificat per al compliment de les funcions del regidor.
20/02/2017
Total de pàgines: 10