S'han trobat 711 resultats amb els descriptors CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
Denegació d'accés als registres dels radars de punt de la ciutat
IAI 39/2023
La normativa de protecció de dades limitaria l’accés a les dades dels registres dels radars de punt relatives a la identificació dels vehicles tot i que es podria facilitar aquesta informació amb la prèvia psedonimització d’aquestes dades sempre que es pugui garantir de manera raonable d’acord amb la finalitat de l’accés i mitjans disponibles la no reversió del procés sense esforços desproporcionats.
07/09/2023
Deure de confidencialitat. Enviament de correu electrònic sense còpia oculta a nombroses persones.
PS 22/2023
S'amonesta l'Ajuntament de Sant Boi de Llobregat com a responsable d'una infracció prevista a l'article 83.5.a en relació amb l'article 5.1.f, ambdós de l'RGPD, per l'enviament d'un correu electrònic a nombroses persones sense utilitzar l'eina de còpia oculta.
27/07/2023
Filtració de dades personals en un ple de l'Ajuntament i a través d'un whatsapp no corporatiu.
IP 406/2021
En relació amb les dades publicades pel representant d'un partit polític en un ple de l'ajuntament, s'arxiva perquè no s'ha demostrat que les dades publicades s'hagin facilitat per part de l'Ajuntament. A més, les dades publicades són incorrectes, qüestió aquesta inidiciària que la persona que les hauria facilitat no estava vinculada a l'Ajuntament.
En relació amb la filtració de dades personals a través d'un grup de Whatsapp, aquest fet també s'arxiva atès que el fet que les fotografies dels quadrats (amb els torns i els horaris) s'hagin intercanviat en un grup de whatsapp no és indici suficient que permeti imputar una vulneració del principi de confidencialitat perquè no consta acreditat que les persones del grup siguin membres de la policia local de l'Ajuntament.
15/06/2023
Desatenció del dret d'accés i d'oposició en el marc d'un procés de participació ciutadana municipal.
PT 31/2023
La persona reclamant es queixava de la desatenció dels seus drets d'accés i d'oposició que hauria exercit davant l'Ajuntament, en el marc de la seva participació en un procés de participació ciutadana de temàtica urbanística. S'estima la reclamació i es requereix l'Ajuntament perquè faci efectius els drets d'accés i d'oposició de la persona reclamant i en doni compte a aquesta Autoritat.
02/06/2023
Resolució d'arxiu. No s'ha acreditat que s'hagi comunicat dades de la persona denunciant entre diferents ajuntaments.
IP 294/2022
La persona denunciant es queixava que l'Ajuntament hauria compartit les seves dades personals, en concret el contingut de les diverses SAIP que havia formulat, amb altres ajuntaments, els quals haurien rebut sol·licituds similars. Es resol l'arxivament en tant no es disposa de cap element de prova que permeti acreditar la comunicació de dades denunciada.
02/06/2023
Tractament il·lícit de dades.
IP 440/2022
Escau aplicar el principi de presumpció d'innocència atès que el professional que va atendre i respondre la consulta de la persona denunciant actuava en exercici de les seves funcions i només va tractar les dades personals que el mateix denunciant li va facilitar a l'efecte de gestionar la seva consulta.
08/05/2023
Accés a dades personals de funcionaris del Parlament de Catalunya
CNS 11/2023
Amb la informació que es disposa es pot concloure que els llocs de treball dels funcionaris A17 que no són lletrats (caps de departament) es poden considerar llocs d’especial confiança, d’especial responsabilitat dins de l’organització o d’alt nivell retributiu. L’accés a la informació individualitzada sobre les retribucions dels treballadors públics s’ha de limitar, en principi, als alts càrrecs i personal directiu així com al personal que ocupa llocs d’especial confiança, d’especial responsabilitat dins de l’organització o d’alt nivell en la jerarquia de l’entitat, de lliure designació, o que comporten un alt nivell retributiu. Respecte de la resta de treballadors públics, l’interès públic en el control de l’activitat pública pel que fa al destí dels recursos es podria satisfer igualment sense sacrificar la privacitat de les persones afectades de tal manera que la informació s’ha de facilitar agregada per grups i intervals de nivells. Pel que fa als triennis d’aquest treballadors resultaria ajustat a la normativa de protecció de dades facilitar la informació agrupada per categories o per grups i intervals de nivells. Amb caràcter general no es considera adequada a la normativa de protecció de dades facilitar informació relacionada amb la descripció, de forma cronològica de la situació administrativa de tot un col·lectiu de funcionaris al llarg de la seva carrera administrativa, tant si es tracta de personal directiu o d’especial responsabilitat com si afecta a altres grups de funcionaris.
08/05/2023
Accés a les dades personals del registre retributiu d'una Universitat
CNS 9/2023
L’accés dels òrgans de representació dels treballadors públics a informació retributiva d’aquestes persones de manera individualitzada vindrà condicionat per les previsions normatives aplicables i les circumstàncies concurrents en el cas concret. Els membres del Comitè de treballadors de la Universitat que formen part de la Comissió negociadora del Pla d’Igualtat han de poder accedir a la informació del Registre retributiu, que s’ha d’ajustar als termes de l’article 28.2 de l’ET, malgrat comptar amb categories professionals amb un nombre reduït de persones treballadores, restant aquells obligats a respectar la confidencialitat sobre la informació obtinguda, així com el principi de finalitat.
05/05/2023
Accés a l'expedient d'un procés d'estabilització dels treballadors municipals
CNS 10/2023
Per la informació de què es disposa, en el cas concret examinat, des del punt de vista de la normativa de protecció de dades, no planteja problemes facilitar a la persona regidora l’accés a l’expedient del procés d’estabilització dels treballadors municipals, sempre que sigui informació estrictament necessària per assolir les seves funcions. Ara bé, pel que fa a les dades personals d’especial protecció (article 9 de l’RGPD) que hi puguin constar, caldrà limitar-ne l’accés, per tal que no es comuniquin més dades de les estrictament necessàries per assolir la finalitat legítima que justifica l’accés, això és el desenvolupament de les funcions que corresponen als regidors. En qualsevol cas, un cop el regidor accedeixi a la informació municipal per raó de les funcions legalment encomanades, aquest s’ha de regir pel deure de reserva imposat per la normativa de règim local, pel principi de limitació de finalitat (article 5.1.b) RGPD) i el deure de integritat i confidencialitat (article 5.1.f) RGPD).
25/04/2023
Denegació d'accés a informació en el marc d'un expedient de legalitat urbanística
IAI 24/2023
La normativa de protecció de dades no impedeix l’accés a la informació sol·licitada consistent en el nom i cognoms de la persona que es va reunir amb la cap de l’Àrea de Territori de l’Ajuntament en el context d’un expedient de protecció de la legalitat urbanística, sempre que aquesta persona hagi participat com a tècnic col·legiat a l’esmentat expedient. Fora d’aquest supòsit caldria denegar l’accés a la informació sol·licitada.
13/04/2023
Total de pàgines: 72