S'han trobat 34 resultats amb els descriptors Avaluació impacte
Informe en relació amb el Projecte de decret sobre normes reguladores de les eleccions de representants del cos de Mossos d’Esquadra al Consell de la Policia – Mossos d’Esquadra i determinació d’organitzacions sindicals representatives
PD 20/2023
02/02/2024
Sistema de recollida de residus porta a porta.
PS 33/2023
Es resol declarar que l'Ajuntament de Sant Andreu de Llavaneres ha infringit l'article 83.4, en relació amb l'article 35; ambdós de l'RGPD, atès que no ha dut a terme l'avaluació d'impacte necessària per valorar els riscos associats al tractament de dades personals dut a terme en el marc de la prestació del servei de recollida de residus "porta a porta".
05/07/2023
Sistema de recollida de residus porta a porta.
PS 24/2023
Es resol amonestar l'Ajuntament de La Garriga atès que no ha dut a terme l'avaluació d'impacte necessària en relació amb el tractament de dades personals que duu a terme en el marc de la prestació del servei de recollida de residus "porta a porta"; no té el RAT actualitzat; i no va facilitar el dret d'informació a les persones usuàries de l'esmentat servei de conformitat amb l'article 11 LOPDGDD.
05/07/2023
Sistema de recollida de residus porta a porta.
PS 13/2023
Es resol amonestar a l'Ajuntament de Cardedeu atès que no ha realitzat l'avaluació d'impacte de protecció de dades necessària, en relació al tractament de dades personals que duu a terme en el marc de la prestació del servei de recollida de residus porta a porta. Així mateix, també s'amonesta l'Ajuntament per no haver acreditat el compliment del seu deure d'informació, amb caràcter previ al moment en què les persones usuàries d'aquest servei faciliten llurs dades personals, per obtenir els elements de contenció.
15/06/2023
Avaluacions d'impacte en matèria de prevenció del blanqueig de capitals i del finançament del terrorisme
CNS 3/2023
L’Autoritat considera que les previsions de la normativa en matèria de prevenció del blanqueig de capitals i del finançament del terrorisme sobre la realització d’una avaluació d’impacte en relació amb determinats tractaments de dades podrien interpretar-se, per al cas de les fundacions i associacions, en el sentit que només haurien de fer-la en el mateix moment en què, si s’escau, detectin fets que podrien ser indicis de blanqueig de capitals o de finançament del terrorisme, atesa l’obligació d’informar-ne al SEPBLAC. Això sens perjudici que, atesa la concurrència de certes particularitats, les entitats considerin oportú efectuar-la prèviament per al cas que es puguin trobar amb algun dels supòsits de comunicació que imposa la dita normativa.
17/03/2023
Instal·lació de càmeres de videovigilància en les aules de les llars d'infants municipals
CNS 37/2022
La instal·lació d’un sistema de videovigilància a l’interior de les aules de les llars d’infants municipals podria resultar proporcionada davant indicis raonables de la possible comissió d’un fet il·lícit greu per part d’una persona treballadora vers algun dels infants, de manera excepcional i limitada en el temps, i sempre que s’informi en els termes de l’article 89 de l’LOPDGDD. El responsable però no tindria suficient legitimació per instal·lar aquest sistema per tal que els progenitors i/o tutors legals puguin visualitzar en directe imatges sobre les activitats que hi realitzen els seus fills.
22/12/2022
- ÀMBIT SECTORIAL
- Educació
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades menor
- Dades treballadors
- Imatge
- DRETS FONAMENTALS
- Drets honor, intimitat i propia imatge
- DRETS HABEAS DATA
- Dret informació
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- OBLIGACIONS
- Avaluació impacte
- PRINCIPIS
- Principi licitud
- Consentiment
- Missió en interès públic o exercici de poders públics
- Principi minimització
- VIDEOVIGILÀNCIA
Sistema de recollida de residus porta a porta.
PS 44/2022
L'avaluació d'impacte relativa a la protecció de dades vinculada a la implantació del servei de recollida de residus porta a porta s'ha d'efectuar abans l'inici del tractament i ha d'avaluar els riscos que el tractament comporta per als drets i llibertats de les persones afectades.
03/11/2022
Implementació d'un registre per a actuacions de protecció civil en situacions d'emergència
CNS 22/2022
L’Ajuntament podria crear un registre dels veïns del municipi que, atesa la concurrència de certes circumstàncies, requeririen d’una actuació ràpida dels efectius de protecció civil en situacions d’emergència. La utilització de les dades del Padró a tal efecte resultaria compatible però la incorporació d’informació relativa a la salut de les persones requeriria el seu consentiment explícit.
08/09/2022
Vulneració de drets en la recollida porta a porta.
IP 248/2021
El consentiment no és la base jurídica que legitima el tractament de dades per a la prestació del servei de recollida de residus. Aquest tractament es fonamenta en el compliment d'una missió en interès públic o l'exercici de poders públics. D'altra banda, s'arxiva el fet denunciant relatiu a que la lectura de les etiquetes incorporades en les bosses o cubells permetin la identificació de la persona usuària del servei, atès que no consta acreditat.
06/07/2022
Comunicació d'informació anonimitzada del Padró municipal per a l'elaboració d'una eina predictiva en matèria de serveis socials
CNS 15/2022
La comunicació d’informació anonimitzada del Padró municipal a una empresa pública per a l’elaboració d’una eina predictiva en matèria de serveis socials no requeriria d’una base jurídica que la legitimés, en no resultar d’aplicació en aquests casos la legislació de protecció de dades. Ara bé, cal vetllar perquè el procés d’anonimització aplicat garanteixi que les persones físiques afectades no podran ser identificades per tercers sense esforços desproporcionats, així com avaluar els riscos d’una eventual reidentificació posterior d’aquestes persones i, si escau, adoptar les mesures escaients per mitigar-ho.
16/06/2022
Total de pàgines: 4