S'han trobat 29 resultats amb els descriptors Dades representant persona jurídica
Comunicació de dades excessives, pel trasllat entre administracions d'una denúncia sense anonimitzar que contenia dades personals de la persona representant d'una associació.
PS 6/2024
Es declara que l'entitat ha vulnerat el principi de minimització de dades, per trametre la còpia d'una denúncia sense anonimitzar determinades dades de la representant de la persona jurídica denunciant. L'entitat denunciada va comunicar dades excessives (DNI, data de naixement, adreça i mòbil) de la representant d'una associació que havia presentat una denúncia contra una corporació local.
08/04/2024
Publicació d'un comunicat amb dades inexactes d'un regidor.
PS 8/2024
L'Autoritat declara que un Ajuntament ha comès una infracció per vulneració del principi d'exactitud, pel fet d'haver publicat un comunicat, en què l'equip de govern criticava el nombre elevat de denúncies presentades per dos grups municipals (GM), i assenyalava que la GAIP havia dictat una resolució d'arxivament d'una denúncia presentada per un regidor, a qui identificava amb el nom i primer cognom i el GM d'adscripció, quan en realitat la GAIP havia emès un dictamen a petició d'una consulta que l'Ajuntament li havia formulat.
D'altra banda, en l'acord d'iniciació es va arxivar la part referent a la difusió del nom i cognoms i del GM d'adscripció, atès que aquesta era una informació manifestament pública. També es va arxivar la part referent a la difusió del nombre d'instàncies presentades, atès que s'emmarca en la crítica política i l'exercici del dret d'informació.
29/02/2024
- ÀMBIT SECTORIAL
- Administració electrònica
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- Regidors
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades representant persona jurídica
- Dades sensibles
- Vida sexual
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- PRINCIPIS
- Principi qualitat
- Exactitud
Publicació d'un anunci d'aprovació d'un projecte amb dades personals.
IP 201/2022
Resolució d'arxivament. L'Ajuntament va informar sobre unes al·legacions interposades per un grup municipal mitjançant el seu representant, i per tant, no estaríem davant de dades referides a una persona física. Amb la publicació del nom i cognoms del denunciant no es va revelar la condició com a representant del grup municipal atès que aquesta informació era pública. L'article 9.1.f de l'LTC requereix la publicació de la relació d'alts càrrecs, entre els que s'inclouen els representants locals (art. 4.2.c LTC), com és el cas del denunciant.
20/02/2024
Resolució d'arxivament d'una denúncia sobre les dades en les notificacions electròniques de l'Agència de l'Habitatge de Catalunya.
IP 7/2022
Es denuncia que s'ha efectuat una notificació com a persona física en lloc de com a representant d'una persona jurídica. No s'ha acreditat que els fets constitueixin infracció administrativa.
28/03/2023
Informe sobre el Projecte de decret pel qual s'aprova el reglament de desplegament dels títols I, III i IV de la Llei 9/2014, de 31 de juliol, de la seguretat industrial dels establiments, les instal·lacions i els productes
PD 2/2022
25/03/2022
- ÀMBIT SECTORIAL
- Salut
- Salut pública
- Seguretat pública
- Serveis públics
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Administració autonòmica
- Empresa pública
- Encarregat tractament
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades empresarials individuals
- Dades identificatives
- Document Nacional Identitat
- Signatura electrònica
- Dades representant persona jurídica
- ENCARREGAT TRACTAMENT
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració autonòmica
- Altres
- Empresa pública
- Entitats col·laboradores
- Societats mercantils
- PRINCIPIS
- Principi exactitud
- Principi finalitat
- Principi minimització
- RÈGIM SANCIONADOR
- RESPONSABLE TRACTAMENT
Possibilitat de publicar al web del Departament els telèfons i les adreces de correu electrònic
CNS 36/2021
El telèfon i l’adreça de correu electrònic, sempre que es pugui associar directament o indirecta a una persona física, són una dada personal el tractament de la qual s’ha d’adequar als principis i garanties de la normativa de protecció de dades. La publicació de les dades relatives al nom de l’establiment, el domicili industrial de l’establiment, telèfon, adreça de correu electrònic, web, enllaç directe a la ubicació en mapa i coordenades de localització geogràfica de les empreses inscrites al RIAAC, pot basar-se en el consentiment de les persones afectades. La difusió d’aquestes dades també pot basar-se en les previsions dels articles 19.3 LOPDGDD i 6.4 RGPD, sempre que s’ofereixi a les persones afectades la possibilitat de demanar l’exclusió de la seva empresa de la difusió.
06/09/2021
- ÀMBIT SECTORIAL
- Agricultura
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Administració autonòmica
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades anonimitzades
- Dades identificatives
- Dades pseudonimitzades
- Dades representant persona jurídica
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració autonòmica
- PRINCIPIS
- Principi exactitud
- Principi licitud
- Consentiment
- Interès legítim
- Missió en interès públic o exercici de poders públics
- Obligació legal
- Principi minimització
Tractament de dades de contacte corporatives d'una entitat per part de les seves oficines exteriors
CNS 41/2021
Les Oficines exteriors de l’entitat poden recollir i tractar dades de contacte corporatiu i, per tant, enviar comunicacions electròniques sobre els serveis i activitats que ofereix l’entitat, sobre la base de l’article 6.1.e) RGPD i de l’article 19.3 LOPDGDD, si bé, en cas de no adoptar la forma d’alguna de les entitats a què es refereix l’article 77.1 LOPDGDD, seria d’aplicació l’article 19.2 LOPDGDD. Això sens perjudici que hagin d’adequar la seva activitat també, si escau, a la normativa vigent en els diferents estats en què operin.
03/09/2021
Tractament de dades de persones jurídiques
IP 61/2019
No s'aplica la normativa sobre protecció de dades de caràcter personal al tractament de dades de persones jurídiques.
14/03/2019
Publicació de contractes i convenis a efectes de transparència
CNS 58/2018
En la publicació de contractes administratius, a efectes de transparència, la difusió de dades personals hauria d’abastar només el nom i cognoms dels adjudicataris, així com el nom, cognoms i càrrec del treballador públic que hi intervé per raó del càrrec, en ser aquesta la informació mínima necessària per assolir la finalitat pretesa. En cas de tractar-se de convenis de col·laboració, aquesta hauria de limitar-se al nom, cognoms i càrrec de les persones que actuen en representació de les parts signants.
11/12/2018
Cessió de dades entre ajuntaments en relació amb una activitat comercial
CNS 68/2016
L'article 2.2 i 2.3 del RLOPD disposa que el Reglament no és aplicable als tractaments de dades referides a persones jurídiques, i que les dades relatives a empresaris individuals, quan hi facin referència en la seva qualitat de comerciants, industrials o naviliers, s'han d'entendre excloses del règim d'aplicació de la protecció de dades de caràcter personal. La naturalesa de les dades que es sol·licita relativa al nom del titular de l'activitat de picnic ("Data d'aprovació de la llicència o de la comunicació així com el nom del titular de l'activitat i el tipus d'activitat que es desenvolupa"), fa referència a dades vinculades estrictament a la seva activitat, i per tant, aquestes no es trobarien protegides per la normativa de protecció de dades personals, motiu pel qual la legitimitat de la comunicació d'aquestes dades ha d'analitzar-se a partir d'altres normes.
16/12/2016
Total de pàgines: 3