S'han trobat 18 resultats amb els descriptors Empresa pública
Principi confidencialitat
IP 121/2021
S'arxiva la denúncia perquè no s'ha pogut provar que una treballadora d'una empresa prestadora de serveis públics, la qual en exercici de les seves funcions professionals tenia accés a les dades personals de l'aquí denunciant, en el marc d'una conversa informal amb un agent policial, hagués arribat a identificar l'aquí denunciant com la persona autora d'un incident a les oficines de l'entitat. Presumpció innocència.
19/10/2022
Informe sobre el Projecte de decret pel qual s'aprova el reglament de desplegament dels títols I, III i IV de la Llei 9/2014, de 31 de juliol, de la seguretat industrial dels establiments, les instal·lacions i els productes
PD 2/2022
25/03/2022
- ÀMBIT SECTORIAL
- Salut
- Salut pública
- Seguretat pública
- Serveis públics
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Administració autonòmica
- Empresa pública
- Encarregat tractament
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades empresarials individuals
- Dades identificatives
- Document Nacional Identitat
- Signatura electrònica
- Dades representant persona jurídica
- ENCARREGAT TRACTAMENT
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració autonòmica
- Altres
- Empresa pública
- Entitats col·laboradores
- Societats mercantils
- PRINCIPIS
- Principi exactitud
- Principi finalitat
- Principi minimització
- RÈGIM SANCIONADOR
- RESPONSABLE TRACTAMENT
Legitimitat pel tractament de dades de les persones que participen en projectes d'inserció sociolaboral
CNS 35/2021
D’acord amb l’article 18 de la Llei 13/2015, és necessari el consentiment de les persones afectades per tractar les dades de les persones que sol·liciten participen en projectes d’inserció sociolaboral de col·lectius amb dificultats d’inserció, així com quan la societat municipal actua com agència de col·locació.
29/07/2021
Comunicació d'expedient urbanístic a entitat asseguradora.
IP 179/2020
S'arxiva la denúncia per aplicació dels principis de presumpció d'innocència i de responsabilitat. No hi han indicis que permetin inferir que l'Ajuntament va facilitar una còpia de l'expedient administratiu a una entitat asseguradora. I l'accés a l'expedient que va permetre a una persona física, té la seva cobertura en l'acció pública que refegeix en matèria d'urbanisme.
11/03/2021
Comunicació als delegats de prevenció de riscos laborals del llistat de treballadors potencialment exposats a l'amiant
CNS 64/2018
El tractament o cessió als delegats de prevenció del llistat de persones incloses com a potencialment exposades a l’amiant, incloses les persones que ja no estan vinculades a l’empresa, s’ajustaria a la normativa de protecció de dades, d’acord amb els articles 6.1.c) RGPD i 22.1 i 5, 36.1 a) 36. 2 b) de l’LPRL, i no requeriria el consentiment d’aquestes persones. El tractament o cessió als delegats de prevenció del nom i lloc de treball de les persones afectades per l’exposició a l’amiant, s’ajustaria a la normativa de protecció de dades, d’acord amb els articles 9.2. b) i h) RGPD, i 22.4 i 36.2 c) de l’LPRL, i no requeriria el consentiment exprés dels afectats.
29/01/2019
Denegació d'accés a dades retributives individualitzades dels membres del consell d'administració i del comitè directiu d'una empresa pública
IAI 33/2017
El dret a la protecció de dades no impedeix lliurar a la persona reclamant de manera individualitzada informació sobre les retribucions percebudes, per tots els conceptes, incloses dietes i indemnitzacions, des del 2007 fins a l’actualitat, pels membres del consell d’administració de (...), així com pels membres del comitè de direcció, en la mesura que, per la informació aportada, aquests ostentarien llocs de confiança o d’especial responsabilitat dins de l’organització.
02/10/2017
Cessió de dades del padró municipal d'habitants a un Centre social per a gent gran
CNS 30/2016
La comunicació de dades contingudes en el Padró municipal d'habitants des de l'Ajuntament a una empresa municipal que gestiona un servei públic per comprovar la condició de veí dels usuaris, constitueix una cessió de dades que no està habilitada per l'article 16.3 de la LRBRL, perquè l'entitat cessionària no té la condició d'administració pública. No obstant això, no hi hauria impediment a l'esmentada cessió si l'empresa municipal ha establert un contracte d'encarregat del tractament amb l'Ajuntament titular del servei. També hi ha la possibilitat que l'empresa municipal, en base a l'article 11.2.c) de l'LOPD, faciliti la llista dels usuaris del servei a l'Ajuntament, el qual com a titular del servei pot fer la comprovació de la condició de veí d'aquests usuaris.
23/05/2016
Responsable del tractament en el servei de subministrament d'aigua potable i clavegueram d'un municipi
CNS 63/2015
Des del punt de vista de la protecció de dades, l'ajuntament, titular del servei de subministrament d'aigua potable i clavegueram, hauria de ser també responsable del fitxer en què es continguin les dades personals vinculades a la prestació d'aquest servei (article 3.d) LOPD) i l'empresa concessionària hauria de ser l'encarregada del tractament d'aquestes dades (article 3.g) LOPD).
22/12/2015
Informe en relació amb el Projecte d'Ordre pel qual es regulen els fitxers que contenen dades de caràcter personal gestionats pel Departament de Justícia
PD 27/2012
14/09/2012
Accés dels regidors a dades personals dels treballadors d'una empresa municipal
CNS 28/2012
L’accés per part dels regidors a les dades relatives a la data en què el personal de l’empresa municipal es va inscriure al Servei d’Ocupació i a la data de la seva contractació, no resulta contrari a la normativa de protecció de dades, sempre que siguin informacions necessàries per al desenvolupament de les concretes funcions de control assignades al regidor o regidors que sol·licitin l’accés. Ara bé, tenint en compte que per la informació de què es disposa la finalitat perseguida es podria assolir igualment sense necessitat d’identificar els treballadors afectats, es proposa considerar la possibilitat de donar als regidors la informació sol·licitada de forma anonimitzada, de manera que els treballadors no resultin identificables.
20/06/2012
Total de pàgines: 2