S'han trobat 48 resultats amb els descriptors Retribucions
Accés a dades personals de funcionaris del Parlament de Catalunya
CNS 11/2023
Amb la informació que es disposa es pot concloure que els llocs de treball dels funcionaris A17 que no són lletrats (caps de departament) es poden considerar llocs d’especial confiança, d’especial responsabilitat dins de l’organització o d’alt nivell retributiu. L’accés a la informació individualitzada sobre les retribucions dels treballadors públics s’ha de limitar, en principi, als alts càrrecs i personal directiu així com al personal que ocupa llocs d’especial confiança, d’especial responsabilitat dins de l’organització o d’alt nivell en la jerarquia de l’entitat, de lliure designació, o que comporten un alt nivell retributiu. Respecte de la resta de treballadors públics, l’interès públic en el control de l’activitat pública pel que fa al destí dels recursos es podria satisfer igualment sense sacrificar la privacitat de les persones afectades de tal manera que la informació s’ha de facilitar agregada per grups i intervals de nivells. Pel que fa als triennis d’aquest treballadors resultaria ajustat a la normativa de protecció de dades facilitar la informació agrupada per categories o per grups i intervals de nivells. Amb caràcter general no es considera adequada a la normativa de protecció de dades facilitar informació relacionada amb la descripció, de forma cronològica de la situació administrativa de tot un col·lectiu de funcionaris al llarg de la seva carrera administrativa, tant si es tracta de personal directiu o d’especial responsabilitat com si afecta a altres grups de funcionaris.
08/05/2023
Denegació d'accés a informació sobre jornada laboral i tiquet restaurant
IAI 21/2023
Pel que fa a la petició d’accés a la informació sobre al llistat de les persones treballadores, des de l’1 de gener de 2020 i fins l’actualitat, per anys, indicant noms i cognoms, lloc de treball i equipament on realitza l’activitat, nombre de jornades de matí i tarda fetes presencialment i a distància, i si s’ha abonat o no tiquet restaurant, està justificat només si aquesta informació es facilita sense identificar per lloc de treball i equipament on realitza la seva activitat i substituint el nom i cognoms de les persones treballadores per un codi que no permeti identificar-les.
13/04/2023
Denegació d'accés a informació sobre complements retributius i formació del personal laboral
IAI 17/2023
Pel que fa al llistat de persones que han rebut complements de productivitat en els darrers quatre anys, així com el seu import, criteris i càlcul sol·licitat, la normativa de protecció de dades no impedeix l’accés d’aquesta informació de tots els empleats laborals del Consell Comarcal. Pel que fa al llistat de persones que han rebut els plusos i/o altres complements salarials en els darrers quatre anys, l’accés només està justificat respecte del personal laboral que ocupa alts càrrecs, llocs directius, de confiança, de lliure designació, d’especial responsabilitat, o que implica alts nivells retributius. En canvi, pel que fa a la resta del personal laboral, l’accés està justificat només si aquesta informació es facilita sense identificar per categories i substituint el nom i cognoms de les persones treballadores per un codi que no permeti identificar-les. Pel que fa a la informació sobre la formació dels treballadors en els darrers quatre anys, la normativa de protecció de dades personals no impedeix l’accés. Cal recordar, que la persona representant dels treballadors està sotmesa al deure de sigil professional i de secret.
03/04/2023
Denegació d'accés a informació sobre les retribucions dels treballadors d'un Ajuntament
IAI 23/2023
La normativa de protecció de dades permet, en aquest cas, l’accés al delegat sindical a una còpia dels decrets de l’alcaldia d’aprovació de la nòmina del personal de l’Ajuntament, prèvia anonimització de les dades dels empleats públics afectats i limitant-ne l’accés, si escau, a qualsevol altra informació que hi pugui constar en els dits decrets que excedeixi de l’objecte de la seva reclamació, en virtut del principi de minimització de les dades (art. 5.1.c de l’RGPD). No obstant això, sí que seria possible facilitar la informació merament identificativa que consti als decrets de l’alcaldia relativa a l’alcalde/alcaldessa, en els termes que han estat exposats.
23/03/2023
Denegació d'accés a informació sobre el complement de destinació dels funcionaris
IAI 9/2023
D’acord amb els termes en què es formula la reclamació, la normativa de protecció de dades no impedeix al delegat sindical accedir a la informació individualitzada relativa a l’import del complement de destinació definitiu d’alts càrrecs que impliquin alts nivells retributius. Pel que fa a la resta de personal funcionari només es pot facilitar de manera agregada, sense identificar amb noms i cognoms els treballadors afectats.
03/03/2023
Denegació d'accés a informació sobre retribucions de l'alcalde i regidors d'un Ajuntament
IAI 6/2023
Des del punt de vista de la normativa de protecció de dades no hi ha d’haver impediment en facilitar a la persona reclamant la informació relativa a les quantitats percebudes per cada un dels regidors i alcalde de l'Ajuntament des de juny de 2019 fins a l'octubre de 2022 desglossades per anys i per conceptes.
09/02/2023
Denegació d'accés a informació sobre retribucions i identificació de persones concretes
IAI 1/2023
Partint de la base que el supòsit plantejat no es referiria, per la informació disponible, a alts càrrecs o llocs directius, de confiança, de lliure designació, d’especial responsabilitat o que impliquin alts nivells retributius, des del punt de vista de la finalitat general de transparència, i tenint en compte el principi de minimització (art. 5.1.c) RGPD), no sembla justificat donar accés a la identitat dels treballadors afectats.
07/02/2023
Denegació d'accés en relació amb les despeses de personal de l'Ajuntament
IAI 4/2023
La normativa de protecció de dades no impedeix l’accés de la persona reclamant a la distribució de les despeses de personal que consten al pressupost municipal, de manera individualitzada pel que fa a les retribucions del personal directiu local i del personal que ocupa llocs d’especial confiança, d’especial responsabilitat dins de l’organització o d’alt nivell en l’estructura de la corporació, de lliure designació, o que comporten un alt nivell retributiu. Pel que fa a la informació sobre les despeses de personal corresponent a les retribucions de la resta de treballadors municipals aquesta s’ha de facilitar agrupada en funció dels nivells i els cossos a què corresponguin.
01/02/2023
Accés a dades personals dels funcionaris del Parlament de Catalunya
CNS 27/2022
Per determinar que ens trobem davant de llocs d’especial responsabilitat cal atendre a la singularitat del lloc de treball en funció de les funcions que té atribuïdes, la dependència jeràrquica, les funcions de comandament de què disposi, la seva forma de provisió, etc., d’acord amb la normativa de funció pública i la configuració del lloc de treball que faci l’entitat pública que correspongui. Per determinar si un lloc de treball té un alt nivell retributiu s’han de prendre en consideració les retribucions establertes per als diferents llocs de treball dins de l’entitat pública on es troba. En qualsevol cas, en la ponderació prevista a l’article 24.2 de LTC ambdues circumstàncies s’han de valorar conjuntament i no de forma aïllada. La normativa de protecció de dades no impediria l’accés a les retribucions percebudes i la situació d’haver demanat o disposar de l’anomenada llicència d’edat respecte dels funcionaris del Parlament que ocupin llocs de lletrat o interventor quan aquests ocupin els llocs de secretari general, lletrat major, oïdor de comptes o respecte d’aquells que ocupin llocs de confiança, d’especial responsabilitat o de lliure designació a l’organització. Des del punt de vista de la normativa de protecció de dades, la resolució que reconegui el dret d’accés del periodista ha d’advertir que el tractament posterior de la informació obtinguda ha de respectar la normativa de protecció de dades, però això no exclou que la llibertat d’informació pugui emparar la difusió de determinada informació. El dret d’accés a la informació no està limitat en el temps. En el cas que ens ocupa, el grau d’ingerència per a les persones afectades tendeix a ser inferior si es refereix a períodes que van més enllà dels darrers cinc anys.
20/10/2022
Denegació d'accés a informació relacionada amb les hores extraordinàries realitzades pels agents de la policia local
IAI 34/2022
D’acord amb la normativa de protecció de dades, les hores extraordinàries realitzades pels agents de la Policia Local de l’Ajuntament al qual es refereix la consulta, les quanties anuals percebudes i els motius de la seva realització només es poden comunicar de manera agregada per a tots els agents integrants de la plantilla, excepte en el cas del cap de la policia local, respecte del qual es pot facilitar la informació sol·licitada.
01/09/2022
Total de pàgines: 5