S'han trobat 57 resultats amb els descriptors Retribucions
Informe emès a petició de la Comissió de Garantia del Dret d’Accés a la Informació Pública en relació amb una reclamació contra la denegació de l’accés als expedients d’aprovació de nòmines
IAI 22/2024
La normativa de protecció de dades no permetria facilitar una còpia dels expedients d’aprovació de nòmina en els termes sol·licitats, tot i que si admetria l’accés a la informació relativa a les retribucions que preveu el règim de publicitat activa a l’article 11 de l’LTC, i els articles 25 i 31 de l’RLTC, en els termes que s’analitzen en aquest informe.
21/10/2024
Vulneració del principi de confidencialitat.
PS 54/2024
L'Ajuntament va lliurar còpia d'un expedient a un interessat, en el qual per error s'adjuntaven dues nòmines d'una tercera persona. S'imputa una infracció de l'article 83.5.a de l'RGPD, per vulneració del principi establert a l'article 5.1.f del mateix RGPD.
16/07/2024
- ÀMBIT SECTORIAL
- Procediment administratiu
- Expedient administratiu
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades tributàries
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- PRINCIPIS
- Deure secret
- TRANSPARÈNCIA
- Dret accés informació
- Matèries
- Retribucions
Informe emès a petició de la Comissió de Garantia del Dret d’Accés a la Informació Pública en relació amb la reclamació contra la denegació de l’accés al llistat de funcionaris amb els plusos, prolongacions de serveis i les hores extres percebudes.
IAI 14/2024
D’acord amb la normativa de protecció de dades, no hi hauria impediment en facilitar al representant dels treballadors les retribucions percebudes en concepte de plusos i hores extres pels funcionaris de l’Ajuntament que ocupen llocs directius, alts càrrecs i llocs de confiança, de lliure designació, d’especial responsabilitat o que impliquin alts nivells retributius. Pel que fa a la resta de treballadors funcionaris aquesta informació es podria facilitar psedonimitzada, tot tenint en consideració que identificadors com el TIP, en el cas dels membres de la policia local, no es pot considerar un mitjà adient per a la pseudonimització
10/06/2024
Denegació d'accés a informació relativa al procés d'estabilització de l'ocupació pública de la Generalitat
IAI 47/2023
La normativa de protecció de dades no impediria conèixer el nombre total d’alts càrrecs que s’han sotmès al procés de regularització, i la informació sobre el lloc de treball d’alt càrrec. Tampoc no impediria conèixer quina ha estat la plaça obtinguda o el tipus de procés selectiu establert en cada cas. La ponderació seria favorable a l’accés, en relació específicament amb la informació retributiva reclamada. Pel que fa a la informació sobre quina relació laboral prèvia mantenien amb l'administració els afectats, els anys en què es va produir i en quina situació administrativa es trobaven si eren funcionaris (excedència, serveis especials o qualsevol tipologia prevista legalment, inclosa la situació de comissió de serveis posterior), l’accés requeriria la prèvia pseudonimització de les dades personals.
09/11/2023
Denegació d'accés a informació relativa a les hores extraordinàries dels membres de la policia local
IAI 44/2023
D’acord amb la normativa de protecció de dades, l’accés al còmput d’hores extraordinàries realitzades per cada agent de la Policia Local de l’Ajuntament, amb indicació del número de carnet professional o nom i cognoms i dies, incloent els motius pels quals s’han seleccionat uns determinats agents, al qual es refereix la consulta, només es poden comunicar de manera agregada per a tots els policies municipals integrants de la plantilla, excepte en el cas del cap de la policia local, respecte del qual es pot facilitar la informació sol·licitada.
17/10/2023
Accés a informació sobre les convocatòries de llocs de treball de responsabilitat de la institució
CNS 24/2023
Amb la informació que es disposa es pot concloure que la normativa de protecció de dades no impediria l’accés a la informació sobre les persones que ocupen llocs de responsabilitat del Parlament amb indicació del temps que fa que les ocupen, la condició de funcionària del Parlament o d’una altra administració amb indicació de quina. Pel que fa als expedients dels processos de provisió sol·licitats, la normativa de protecció de dades no impediria l’accés a determinada informació continguda en els mateixos corresponents a les persones finalment seleccionades, en concret la informació relativa a les convocatòries, els requisits i els barems de puntuació, la resolució del procediment, així com els currículums presentats per aquests. En canvi cal denegar l’accés a aquella informació que contingui categories especials de dades en els termes de l’article 23 LTC, així com la informació relativa als candidats no seleccionats que han participat en els processos de provisió corresponents.
28/07/2023
Denegació d'accés a les nòmines dels treballadors d'una entitat pública
IAI 29/2023
La normativa de protecció de dades no permetria al delegat sindical accedir a una còpia de les nòmines del personal laboral afectat per la sol·licitud d’accés. No obstant això, sí que es pot comunicar la informació que consta a les nòmines de manera agregada, de manera que es garanteixi la seva no identificació.
12/06/2023
Denegació d'accés a informació sobre el reconeixement de compatibilitat de dos treballadors públics
IAI 27/2023
La normativa de protecció de dades no impedeix l’accés a informació sobre les compatibilitats aprovades i, si escau, sobre la sol·licitud de reducció del complement específic (CE) en relació amb aquestes compatibilitats. La normativa de protecció de dades no impedeix facilitar al reclamant la informació que sol·licita respecte la contractació d’una funcionària interina, ni tampoc impedeix facilitar-li un certificat que acrediti la condició de funcionari de carrera d’un treballador públic i l’Administració a la que pertany o està adscrit aquest funcionari.
31/05/2023
Accés a dades personals de funcionaris del Parlament de Catalunya
CNS 11/2023
Amb la informació que es disposa es pot concloure que els llocs de treball dels funcionaris A17 que no són lletrats (caps de departament) es poden considerar llocs d’especial confiança, d’especial responsabilitat dins de l’organització o d’alt nivell retributiu. L’accés a la informació individualitzada sobre les retribucions dels treballadors públics s’ha de limitar, en principi, als alts càrrecs i personal directiu així com al personal que ocupa llocs d’especial confiança, d’especial responsabilitat dins de l’organització o d’alt nivell en la jerarquia de l’entitat, de lliure designació, o que comporten un alt nivell retributiu. Respecte de la resta de treballadors públics, l’interès públic en el control de l’activitat pública pel que fa al destí dels recursos es podria satisfer igualment sense sacrificar la privacitat de les persones afectades de tal manera que la informació s’ha de facilitar agregada per grups i intervals de nivells. Pel que fa als triennis d’aquest treballadors resultaria ajustat a la normativa de protecció de dades facilitar la informació agrupada per categories o per grups i intervals de nivells. Amb caràcter general no es considera adequada a la normativa de protecció de dades facilitar informació relacionada amb la descripció, de forma cronològica de la situació administrativa de tot un col·lectiu de funcionaris al llarg de la seva carrera administrativa, tant si es tracta de personal directiu o d’especial responsabilitat com si afecta a altres grups de funcionaris.
08/05/2023
Denegació d'accés a informació sobre jornada laboral i tiquet restaurant
IAI 21/2023
Pel que fa a la petició d’accés a la informació sobre al llistat de les persones treballadores, des de l’1 de gener de 2020 i fins l’actualitat, per anys, indicant noms i cognoms, lloc de treball i equipament on realitza l’activitat, nombre de jornades de matí i tarda fetes presencialment i a distància, i si s’ha abonat o no tiquet restaurant, està justificat només si aquesta informació es facilita sense identificar per lloc de treball i equipament on realitza la seva activitat i substituint el nom i cognoms de les persones treballadores per un codi que no permeti identificar-les.
13/04/2023
Total de pàgines: 6