S'han trobat 12 resultats amb els descriptors Signatura electrònica
Contingut de la signatura electrònica.
IP 107/2021
Difusió per part d'un regidor de l'oposició, d'un document que conté el càrrec i la signatura electrònica on es visualitzen el nom i cognoms i núm. de DNI d'una empleada pública.
03/11/2022
Desatenció del dret d'accés a les dades personals.
PT 76/2022
La persona reclamant es queixava per la desatenció de dues sol·licituds d'exercici del dret d'accés que va presentar davant l'AOC, sense que aquesta última li donés cap resposta. Al respecte, es declara que el Consorci Administració Oberta de Catalunya ha atès de forma extemporània les sol·licituds d'accés de la persona reclamant, ja que no ha acreditat haver-li notificat efectivament les resolucions corresponents a les dites sol·licituds, sense entrar en altres consideracions respecte el fons ja que l'AOC va resoldre facilitar l'accés. Es requereix l'AOC perquè faci efectiu el dret d'accés exercit.
07/09/2022
Informe sobre el Projecte de decret pel qual s'aprova el reglament de desplegament dels títols I, III i IV de la Llei 9/2014, de 31 de juliol, de la seguretat industrial dels establiments, les instal·lacions i els productes
PD 2/2022
25/03/2022
- ÀMBIT SECTORIAL
- Salut
- Salut pública
- Seguretat pública
- Serveis públics
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Administració autonòmica
- Empresa pública
- Encarregat tractament
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades empresarials individuals
- Dades identificatives
- Document Nacional Identitat
- Signatura electrònica
- Dades representant persona jurídica
- ENCARREGAT TRACTAMENT
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració autonòmica
- Altres
- Empresa pública
- Entitats col·laboradores
- Societats mercantils
- PRINCIPIS
- Principi exactitud
- Principi finalitat
- Principi minimització
- RÈGIM SANCIONADOR
- RESPONSABLE TRACTAMENT
Mesures per conciliar el compliment de la legislació sobre accessibilitat amb la normativa de protecció de dades personals
CNS 12/2020
Tot i que els lectors de pantalla més utilitzades en el mercat disposen d’OCR, ateses les dificultats de lectura que presenten els documents que incorporen imatges no textuals, la Universitat podria optar per publicar documents textuals mitjançant la utilització d’una impressora virtual de conversió a pdf. Una altra opció seria emprar algun sistema de compulsa digital que pugui utilitzar la Universitat, mitjançant un certificat que no incorpori dades de cap persona física.
15/05/2020
Publicitat del procediment de contractació pública
CNS 1/2019
La difusió de dades identificatives, arran del compliment de les obligacions de publicitat establertes a l’LCSP, hauria d’abastar només el nom i cognoms dels licitadors i adjudicataris, així com el nom, cognoms i càrrec del treballador públic que hi intervé per raó del càrrec o funcions. Per aquest motiu, es recomana tenir en compte les observacions fetes a l’apartat V del dictamen.
29/01/2019
Publicació de contractes i convenis a efectes de transparència
CNS 58/2018
En la publicació de contractes administratius, a efectes de transparència, la difusió de dades personals hauria d’abastar només el nom i cognoms dels adjudicataris, així com el nom, cognoms i càrrec del treballador públic que hi intervé per raó del càrrec, en ser aquesta la informació mínima necessària per assolir la finalitat pretesa. En cas de tractar-se de convenis de col·laboració, aquesta hauria de limitar-se al nom, cognoms i càrrec de les persones que actuen en representació de les parts signants.
11/12/2018
Identificació dels funcionaris en els certificats que signen per delegació de signatura
CNS 23/2017
Als efectes del règim de comunicació de dades (art. 11 LOPD), la legislació estudiada habilita l’Ajuntament per incloure el nom i cognoms dels funcionaris que signen per delegació de signatura els certificats objecte de consulta, ja sigui en suport paper o en format electrònic, sense el seu consentiment. No resulta exigible ni justificada, amb caràcter general, la supressió del nom i cognoms dels funcionaris que signen els certificats municipals objecte de consulta, ni la seva substitució pel “codi de funcionari”. Els treballadors afectats poden exercir el dret d’oposició, motivadament i en relació amb la seva situació concreta, en els termes de la normativa aplicable.
09/06/2017
Incorporació del número de DNI en els certificats digitals qualificats dels treballadors públics
CNS 17/2017
La inclusió de la dada DNI en els camps d’informació que conformen l’estructura dels certificats qualificats de treballadors públics no resultaria, amb caràcter general, adequada al principi de minimització. Des del punt de vista del dret a la protecció de dades, cal valorar la possibilitat d’establir una política de certificació que prevegi la utilització de certificats basats en pseudònims, als efectes d’evitar la difusió d’aquesta dada, opció plenament vàlida en atenció a les previsions del ReIDAS.
18/04/2017
Comunicació per part d'una entitat de certificació de les persones que disposen de certificat de signatura digital per actuar com a funcionari
CNS 39/2014
La comunicació, per part de l'entitat de certificació a la Direcció General d'Administració Local, de les persones que disposen de certificat de signatura digital per actuar com a funcionari amb habilitació de caràcter estatal, pot estar habilitada per l'article 11.2.c) de la LOPD en relació amb l'article 18.c) de la Llei 59/2003, de 19 de desembre, de signatura electrònica.
17/07/2014
Accés electrònic a dades de salut sense certificat electrònic
CNS 29/2012
L’ús del certificat digital o del DNI electrònic per accedir a informació sensible, com ara les dades de salut, no s’estableixen ni en la LAECSP ni en el RLOPD com les úniques tecnologies que garanteixen el compliment de les mesures de seguretat de nivell alt per a la identificació i l’autenticació d’usuaris. Si bé des del punt de vista de la normativa de protecció de dades sempre serà preferible el sistema que ofereixi majors garanties de seguretat, com ara la utilització de mecanismes basats en certificats electrònics, es poden utilitzar altres sistemes d’accés a les dades contingudes a la carpeta personal de salut, sistemes robusts d’identificació i autenticació, com ara usuari i contrasenya, sempre que la política de seguretat implantada en garanteixi la confidencialitat.
14/06/2012
Total de pàgines: 2