S'han trobat 31 resultats amb els descriptors Abastament aigua
Es vulnera el principi d'exactitud de les dades per haver emès factures i els corresponents rebuts de domiciliació bancària amb dades incorrectes.
PS 49/2021
Aigües de Barcelona va emetre un total de 12 factures i els corresponents rebuts de domiciliació bancària amb dades personals errònies. En concret, va assignar noms i cognoms de 5 usuaris diferents al DNI de la persona denunciant. Per aquesta raó els rebuts bancaris es van enviar al cobrament al compte de la persona denunciant amb els noms i cognoms de persones distintes al titular del compte
bancari.
09/02/2022
Comunicació de dades a l'Ajuntament per part de l'empresa concessionària del subministrament d'aigua
CNS 47/2021
L’ajuntament pot accedir a la informació de la qual disposi l’empresa concessionària del subministrament d’aigua relativa a habitatges respecte dels quals no existeixi consum d’aigua en els darrers 2 anys o quan aquest consum sigui anormalment baix, amb la finalitat d’aplicar el recàrrec a l’IBI previst al TRLRHL respecte aquests habitatges.
29/10/2021
Informe en relació amb el tractament de dades personals declarades per les entitats subministradores d'aigua
PD 17/2019
04/12/2019
Deure d'informació i comunicació de dades entre administracions
IP 27/2019
S'arxiva la denúncia respecte el deure d'informació perquè no s'observa una vulneració, a banda que l'eventual infracció per no haver informat de manera prèvia i específica sobre la cessió de dades a l'Ajuntament, estaria prescrita. 2. S'arxiva la denúncia per la cessió de dades de l'ACA a l'Ajuntament perquè es considera que tal comunicació estava emparada per l'article 21 LOPD, que era la norma aplicable per raons temporals.
19/07/2019
Comunicació a l'Ajuntament de dades dels treballadors assignats a la concessió del servei d'abastament d'aigua al municipi
CNS 24/2019
Amb la informació de què es disposa, i per aplicació del principi de minimització la transmissió a l’Ajuntament del detall d’informació laboral dels treballadors/res de l’empresa adjudicatària continguda a les Instruccions reguladores del procediment de control de la concessió d’abastament d’aigua, s’hauria de facilitar de manera anonimitzada o pseudonimitzada. A efectes de control de la qualitat del servei, no sembla que en aquest cas sigui necessària la identificació dels treballadors/res afectats/des.
28/05/2019
Suplantació d'identitat durant un procés de contractació telefònica
IP 146/2018
En casos de suplantació d'identitat, és procedent l'arxiu quan l'entitat denunciada actua amb la diligència que li és exigible.
08/10/2018
accés a dades personals relacionades amb el servei de subministrament d'aigua vinculat a un domicili.
PT 74/2017
s'estima la reclamació per motius formals, atès que l'Ajuntament, com a responsable del fitxer i del tractament, estava obligat a donar resposta a la sol·licitud d'accés i a acreditar-ho davant l'Autoritat, i el silenci de l'Ajuntament no ha permès aclarir si en el cas concret havia encomanat la resolució a l'entitat prestadora del servei i encarregada del tractament. Quant al fons també s'estima la reclamació, ja que la informació proporcionada de manera clarament extemporània per l'encarregat a la persona que formulà la sol·licitud d'accés és clarament insuficient.
09/07/2018
Comunicació d'informació referida al punt de subministrament o al comptador de l'aigua
CNS 21/2018
A la vista de la informació de què es disposa en emetre aquest dictamen, no es desprèn de la normativa estudiada i de la informació aportada, que les empreses subministradores hagin de comunicar a l’ACA la dada relativa a les coordenades UTM juntament amb la resta de dades que identifiquen les persones físiques afectades, en els termes exposats en la consulta. Sens perjudici del que s’acaba de dir, la comunicació de la informació requerida, a partir del que estableix la LGT (art. 93), seria possible si l’ACA acredita la transcendència tributària d’aquesta informació en relació amb determinades persones afectades o si es determina reglamentàriament.
05/06/2018
la desatenció d'un dret ARCO no comporta per sí mateix la comissió d'una infracció de l'LOPD.
IP 164/2017
Si bé Aqualia va desatendre la sol·licitud de cancel·lació formulada pel denunciant pel fet de no haver donat trasllat immediat de la sol·licitud a l'Ajuntament, tal com hauria d'haver fet per actuar com a encarregada del tractament i no tenir encomanada la resolució de les sol·licituds d'exercici dels drets ARCO. Però això en sí mateix no constitueix una infracció de la LOPD. I en la mesura que la denegació de la cancel·lació s'até a dret pel fet que Aqualia tracta les dades necessàries per a la prestació del servei de subministrament d'aigua potable a l'aquí denunciant, no s'observen indicis que portin a considerar que el silenci o aquietament d'aquesta entitat davant la sol·licitud de cancel·lació hagi impedit o obstaculitzat l'exercici del dret de cancel·lació. Igualment, l'encàrrec del tractament efectuat per l'Ajuntament en favor d'Aqualia per a la prestació del referit servei habilita a aquesta entitat a tractar les dades del denunciant necessàries per al compliment de les funcions encomanades, sense que sigui necessari el seu consentiment.
26/04/2018
Sol.licitud de dades de caràcter personal dels abonats d'una empresa subministradora
CNS 2/2018
A la vista de la informació de què es disposa en emetre aquest dictamen, no es desprèn de la normativa estudiada i la informació aportada que per a la finalitat d’identificar l’abonat subjecte passiu del cànon de l’aigua sigui necessari que l’empresa subministradora comuniqui a l’ACA la dada relativa al geoposicionament dels comptadors juntament amb la resta de dades que identifiquen les persones físiques afectades. Sens perjudici d’això, la comunicació de la informació requerida, a partir del que estableix la LGT (art. 93), seria possible si l’ACA acredita la transcendència tributària d’aquesta informació en relació amb determinades persones afectades, o si es determina reglamentàriament.
20/02/2018
Total de pàgines: 4