S'han trobat 33 resultats amb els descriptors Document Nacional Identitat
Publicació dels resultats d'un procés de selecció amb certificat electrònic.
PS 24/2024
Procediment sancionador contra l'ajuntament, per haver publicat al tauler d'anuncis de la seu electrònica i a la web de l'ajuntament el resultat de la fase concurs i puntuació final d'un procés de selecció. Aquesta publicació incloïa la signatura digital de la presidenta del tribunal i de la secretària, que conté el número de DNI. Vulneració del principi de minimització. Infracció prevista a l'article 83.5.a en relació amb l'article 5.1.c, ambdós de l'RGPD.
25/04/2024
Desatenció del dret de supressió de les dades.
PT 116/2023
La persona reclamant es queixa que el CAT112 no va respondre de forma "oficial" la seva sol·licitud de supressió, atès que li va respondre per correu electrònic sense signatura digital del DPD del Departament d'Interior. Es desestima la petició, atès que el CAT112 li va respondre pel mateix mitjà que la persona reclamant va escollir per fer la petició i posteriors comunicacions. A més, quan la persona reclamant va demanar que se la respongués de forma oficial, el CAT112 també ho va fer.
16/04/2024
Quadres de vacances amb el NIF dels treballadors; ús de l'IdCAT Mòbil personal en l'àmbit laboral, i nom erroni del DPD.
PS 53/2023
Es declara que el Departament ha comès una infracció molt greu per vulneració del principi de minimització, per haver desat en una carpeta d'ús compartit entre les unitats d'una Subdirecció general els quadres de vacances dels treballadors d'aquestes unitats, que contenien el seu nom i cognoms i NIF complet de cadascun (el NIF és excessiu).
D'altra banda, en l'acord d'iniciació es va acordar arxivar 3 fets denunciats: 1) un, referit a la recepció d'un correu sospitós de suplantació d'identitat (phishing): es va arxivar perquè el Departament va confirmar la veracitat del correu i de la identitat de la persona remitent, qui va enviar el correu en exercici de les seves funcions; 2) un segon, referit a la petició del Departament perquè el denunciant fer ús del l'IdCAT Mòbil personal en l'àmbit laboral: es va arxivar atès que finalment la persona denunciant no en va fer ús; i 3) un tercer, sobre la identificació errònia del DPD: es va arxivar atès que aquesta errada no va impedir que la persona denunciant pogués comunicar-se amb el DPD, i en el Registre de DPD consta la informació actualitzada.
29/02/2024
Utilització de dades personals obtingudes en l'exercici del càrrec.
IP 191/2022
Una empleada pública va emprar les dades identificatives d'una ciutadana per denunciar-la davant del Cos de Mossos d'Esquadra (CME), per una presumpta agressió soferta quan la ciutadana va demanar una cita prèvia en una oficina d'atenció a la ciutadania. Es considera que la recollida de dades identificatives de la ciutadana està emparada per l'article 6.1.e de l'RGPD, relatiu a l'exercici de poders públics, per concertar la cita prèvia. Pel que fa la comunicació de dades personals al CME, es considera que la informació era necessària per complir una obligació legal (art. 6.1.c RGPD), en connexió amb la Llei d'enjudiciament criminal (LECr), que obliga a informar el jutge d'instrucció de qualsevol delicte públic
08/11/2023
Arxivament de les actuacions, perquè es considera que no es va infringir el principi de minimització.
IP 208/2023
La persona denunciant es queixava que li havien demanat el número de DNI per telèfon, per poder concertar una cita mèdica. Es considera que sol·licitar aquesta dada està justificat, per poder verificar la identitat de la persona que demana hora en un centre mèdic. Per consegüent, no vulnera el principi de minimització. La persona denunciant també es queixava que Catsalut havia facilitat les seves dades a l'Hospital Sagrat Cor. Es considera que escau arxivar, atès que l'hospital forma part del SISCAT.
31/10/2023
Procediment d'adjudicació d'habitatges en el què una empresa tracta dades per compte de l'Ajuntament sense haver formalitzat un contracte d'encarregat. Recollida de dades innecessàries.
PS 28/2023
S'imputen dues infraccions:
1.Vulneració principi minimització. En el marc d'un procés d'adjudicació d'HPO, concretament en el tràmit de presentació de sol·licituds per participar en el sorteig d'adjudicació, l'Ajuntament sol·licitava una còpia del DNI quan aquesta no era necessària.
2. Manca contracte encarregat. Les dades de les persones que presenten davant l'Ajuntament les seves sol·licitud per participar en el sorteig són comunicades a una empresa externa (la cooperativa que farà els habitatges), sense la cobertura d'un contracte d'encarregat del tractament.
05/09/2023
Enviament del DNI dels alumnes de 4rt d'ESO de l'Institut (...) a tots els progenitors.
PS 63/2022
S'imputa vulneració del principi de licitud per manca de base jurídica de l'article 6.1 RGPD. L'Institut va enviar un comunicat amb document adjunt, a tots els progenitors, informant sobre les assignatures optatives que cursaran els alumnes, identificats amb el número de DNI, i amb la finalitat que comprin el material escolar. El número de DNI és dada personal, tot i ser tractada aïlladament.
03/01/2023
Identificació de la persona denunciant per part d'un agent de la guàrdia urbana de Lleida.
IP 331/2021
La persona denunciant es queixava pel fet que determinats agents de la GU li van demanar que s'identifiqués, sense que aquesta actuació - segons la persona denunciant - estigués habilitada per cap norma. Tanmateix, l'informe policial aportat per l'Ajuntament, subscrit per tres agents, descriu els fets ocorreguts i justifica la identificació per a la prevenció d'un conflicte major a la via pública. Al respecte, escau concloure que el tractament fou necessari per a l'exercici de poders públics conferits al responsable del tractament (art. 6.1 e) RGPD) en consonància amb la Llei orgànica de protecció de la seguretat ciutadana, i per tant procedeix l'arxiu de la denúncia. La persona denunciant també es queixava pel fet que l'Ajuntament de Lleida disposa d'un registre d'activistes socials. No obstant això, davant la manca d'indicis suficients, i donat que l'entitat denunciada ha negat aquests fets, es procedeix al seu arxiu.
03/01/2023
Legitimació per al tractament del nom sentit en relació amb determinats col·lectius
CNS 30/2022
Atès que la normativa insta l’Administració pública a facilitar l’ús del “nom sentit” per part de les persones trans (art. 23.1 Llei 11/2014), el tractament d’aquesta dada no resulta excessiu als efectes del principi de minimització, i pot resultar lícit si es du a terme sobre la base jurídica del consentiment de la persona afectada. El tractament del “nom sentit”, com a dada identificativa relativa a la identitat o expressió de gènere d’una persona física no implica, en principi, el tractament dades de categories especials. Cal tractar també la informació identificativa de la persona afectada que consta en documents oficials (DNI/NIE o passaport), per tal d’assegurar la identificació i, entre d’altres, el principi d’exactitud de la informació i la seva traçabilitat.
10/11/2022
Contingut de la signatura electrònica.
IP 107/2021
Difusió per part d'un regidor de l'oposició, d'un document que conté el càrrec i la signatura electrònica on es visualitzen el nom i cognoms i núm. de DNI d'una empleada pública.
03/11/2022
Total de pàgines: 4