S'han trobat 147 resultats amb els descriptors Procediment administratiu
Informe en relació amb el Projecte d'ordre per la qual s'aprova una nova versió de l'aplicació del Gestor electrònic d'expedients de contractació (GEEC)
PD 4/2020
Informe en relació amb el Projecte d'ordre per la qual s'aprova una nova versió de l'aplicació del Gestor electrònic d'expedients de contractació (GEEC)
26/06/2020
Dret de rectificació. Desestimació.
PT 58/2019
Improcedència del dret de rectificació. El col·legi professional va complir amb el requisit d'exactitud respecte la finalitat del tractament, ja que va recollir fidelment allò que la part interessada havia al·legat en el si del procediment en exercir el seu dret de defensa.
02/06/2020
Accés a informació sobre la identificació d'uns gossos, del seu propietari i de les intervencions realitzades per la policia municipal
CNS 5/2020
La normativa de protecció de dades no impediria el lliurament de la informació sobre les dades identificatives dels gossos atacants, així com de les dades de nom, cognoms i domicili de la persona propietària dels gossos, als efectes d’iniciar les accions legals que consideri oportunes. Pel que fa al lliurament de la informació sobre altres infraccions ha de ser denegat en base al que disposa l’article 23 de l’LTC. Pel que fa a l’accés a la informació sobre altres agressions dels gossos atacants, atesa la finalitat pretesa, el seu lliurament no resultaria justificat, des del punt de vista de la protecció de dades.
03/03/2020
Comunicació a un delegat sindical d'informació sobre les impugnacions dels treballadors en un procediment de revisió de la RLT
CNS 45/2019
Un representant dels treballadors sol·licita a un ajuntament accedir als recursos presentats per treballadors municipals en el procediment de valoració dels llocs de treball i d’aprovació de l’RLT. La normativa de protecció de dades no impediria l’accés del representant dels treballadors a la informació relativa el nombre de recursos presentats, les al·legacions formulades, quina ha estat la resposta de l’òrgan encarregat de la tramitació, i les conseqüències que ha tingut en la tramitació de l’expedient. En canvi, i a falta de major concreció en la sol·licitud d’accés, no resultaria justificat donar accés al text íntegre dels recursos de manera que es pogués identificar directament les persones afectades.
09/10/2019
- ÀMBIT SECTORIAL
- Funció pública
- Laboral
- Representants treballadors
- Selecció personal
- Procediment administratiu
- Condició interessat
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- Representants treballadors
- TRANSPARÈNCIA
- Dret accés informació
- Matèries
- Organització
- Representants treballadors
Denegació d'informació sobre expedients d'informació prèvia oberts a diferents farmàcies
IAI 45/2019
L’article 23 LTC impedeix l’accés del reclamant a qualsevol informació continguda en l’expedient informatiu que es troba en fase d’investigació, que permeti la identificació directa o indirecta del/s titular/s de la farmàcia investigada. Pel que fa als expedients informatius arxivats, una ponderació entre els drets i interessos en joc porta a fer prevaldre el dret a la privacitat dels titulars de farmàcia afectats, i excloure l’accés a qualsevol informació que permeti la identificació directa o indirecta d’aquestes persones. No hi hauria impediment en facilitar l’accés a les dades identificatives (nom, cognoms i càrrec) de les persones que han intervingut en les respectives actuacions.
17/09/2019
Dret d'oposició en publicitat contractació administrativa.
PT 13/2019
La persona reclamant interessava la no publicació de les seves dades a la plataforma de contractació, dades que s'havien publicat en la dita plataforma en tant que licitador -empresari individual- en un procés de contractació administrativa. En tractar-se d'una administració pública, la base jurídica que habilitaria la publicació de les dades de la persona reclamant, no és només el compliment d'una obligació legal establerta a la LCSP, sinó també l'establerta a l'article 6.1.e) RGPD (tractament necessari per al compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics). El dret d'oposició no es pot exercir quan el tractament obeeix al compliment d'una obligació legal, però sí en el cas previst al citat article 6.1.e) RGPD. En aquest supòsit es desestima la reclamació ja que la persona reclamant no ha invocat cap circumstància que justifiqui la prevalença del seu dret.
29/07/2019
Informe en relació amb el Projecte de decret d'Administració Digital
PD 9/2019
29/07/2019
- ÀMBIT SECTORIAL
- Administració electrònica
- Procediment administratiu
- DRETS HABEAS DATA
- No ser objecte de decisions automatitzades (incloent perfils)
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració autonòmica
- OBLIGACIONS
- Avaluació impacte
- PRINCIPIS
- Principi finalitat
- Finalitat històrica, científica o estadística
- Principi licitud
- Consentiment
- Missió en interès públic o exercici de poders públics
- Principi minimització
- TRANSPARÈNCIA
- Publicitat activa
Denegació d'accés a informació relacionada amb la contractació municipal d'advocats externs
IAI 17/2019
La normativa de protecció de dades no impediria l’accés a les factures i/o a la informació sobre la l’objecte dels contractes de prestació de serveis jurídics externs, sempre que es limiti l’accés a la informació personal de terceres persones relacionades amb l’objecte de la prestació en els termes exposats en aquest informe, a les dades personals (NIF, domicili, etc.) dels professionals contractats que puguin constar en les factures respectives. En el cas dels càrrecs electes i altre personal de la corporació, només seria possible facilitar informació sobre si l’objecte del contracte ha estat la seva defensa i si les actuacions estan relacionades amb delictes contra l’Administració Pública (Títol XIX del Codi Penal). Caldrà limitar l’accés a qualsevol altra informació sobre els fets, conductes concretes o tipificacions de les infraccions, delictes o faltes sobre les quals versen les causes judicials concretes.
28/05/2019
Denegació d'accés a informació relativa a un procés selectiu
CNS 25/2019
L’accés a un expedient de selecció de personal en tràmit per part de qui ostenti la condició de persona interessada en el mateix es regeix per la normativa de procediment administratiu. Els termes en què s’ha de produir aquest accés són els que es recullen de manera resumida en el fonament de dret X d’aquest dictamen. La normativa de procediment administratiu no preveu donar trasllat de la sol·licitud d’accés a la resta de participants en el procés, ara bé, sembla recomanable que l’òrgan administratiu responsable de la tramitació acordi el tràmit d’audiència, atès que aquest tràmit permetrà avaluar d’una manera més precisa les conseqüències que l’accés pot tenir per a les persones afectades. La decisió de si s’ha de donar accés al que es sol·licita, malgrat que s’hagi produït la disconformitat del tercer afectat per l’accés, requereix una ponderació dels drets i interessos en joc, mitjançant una resolució motivada.
28/05/2019
Denegació d'accés a l'informe d'investigació interna d'un Consorci
IAI 20/2019
La persona reclamant tindria dret a conèixer la identitat de la persona que ha elaborat l’informe resultant de la informació reservada però, més enllà d’això, s’hauria de denegar l’accés al dit informe sobre la base dels articles 23 i 24 de l’LTC, llevat que les persones afectades donin el seu consentiment.
28/05/2019
Total de pàgines: 15