S'han trobat 147 resultats amb els descriptors Procediment administratiu
Denegació d'accés de la representant dels treballadors a expedients disciplinaris
IAI 29/2021
Des del punt de vista de la normativa de protecció de dades no resulta justificat l’accés de la persona reclamant, delegada sindical i membre del comitè d’empresa al contingut dels expedients disciplinaris tramitats en els darrers cinc anys. No obstant això, atesa la seva condició de membre del comitè d’empresa, el reclamant tindria dret a conèixer la informació relativa a la imposició de sancions a treballadors per la comissió d’infraccions molt greus (infracció comesa i sanció imposada, amb identificació de les persones afectades) i com a delegat sindical tindria dret també a accedir als expedients tramitats a afiliats del seu sindicat.
07/05/2021
Notificació d'un acord d'incoació d'un procediment que identifica en el cos de l'acord a totes les persones destinatàries.
PS 11/2021
S'amonesta un Ajuntament per haver vulnerat el principi de confidencialitat, pel fet d'haver notificat a onze persones un acord d'iniciació d'un procediment de retirada d'un gual irregular, que contenia el nom i cognoms de cadascuna, junt amb l'immoble propietat de cadascuna on estava ubicat cada gual, revelant aquestes dades entre totes elles.
07/05/2021
Denegació d'accés a un expedient disciplinari
IAI 21/2021
La normativa de protecció de dades no impedeix l’accés a tota la informació que sobre la seva persona hagi aportat l’inspector en cap de la Policia Local i que figuri a l’expedient disciplinari, incloent-hi l’origen de la informació (identificació de la persona informant). També seria possible facilitar la informació merament identificativa relativa a les autoritats i empleats públics al servei de l’Ajuntament que hagi intervingut pel càrrec en l’expedient disciplinari. No obstant això, la normativa de protecció de dades impedeix accedir a la informació relativa a l’inculpat en l’expedient disciplinari, així com informació a categories amb especial protecció de l’inspector en cap de la Policia Local (art. 23 LTC) o altra informació sobre aquest diferent de la merament identificativa.
08/04/2021
Accés a un expedient disciplinari per part del presumpte infractor
CNS 13/2021
El presumpte infractor té dret a accedir a tota la informació que sobre la seva persona figuri en l’expedient disciplinari, inclosa la informació aportada o generada en el transcurs de la informació reservada que s’hagi incorporat a l’expedient disciplinari, inclosa la identitat de les persones que hagin facilitat la dita informació o dades de salut sobre aquestes persones, quan sigui rellevant pel dret de defensa, sens perjudici de les limitacions que puguin ser pertinents de manera excepcional quan les circumstàncies al·legades per aquestes persones requereixin preservar la seva confidencialitat.
12/03/2021
Denegació d'informació relativa a un expedient de protecció de la legalitat urbanística
IAI 3/2021
En el cas que ens ocupa, resulta adequat a la normativa de protecció de dades personals donar accés a tot l’expedient, sempre que en virtut de l’aplicació del principi de minimització de dades, s’ometin de l’accés dades identificatives (número de DNI o signatura de la persona denunciada), dades de contacte o bé altres dades personals derivades dels escrits presentats per la persona denunciada que no siguin rellevants a efectes del control de l’actuació municipal.
11/02/2021
Publicació de dades personals en els procediments de concessió de subvencions
CNS 45/2020
La identificació de les persones interessades en les publicacions dels actes administratius en els procediments de concessió de subvencions, d’acord amb la Disposició Addicional Setena de l’LOPDGDD, s’ha de determinar en funció la finalitat de la publicació. Quan la publicació té una finalitat de publicitat general de l’acte administratiu, la identificació dels interessats s’ha de fer amb el nom i cognoms juntament amb les 4 xifres del seu document nacional d’identitat, el número d’identitat d’estranger, el passaport o un document equivalent (seguint per a la determinació de les 4 xifres, els criteris de l’Orientació provisional aprovada per les autoritats de protecció de dades). Quan la publicació de l’acte administratiu té com a finalitat única la notificació a les persones interessades, la seva identificació s’ha de fer amb el número del seu document nacional d’identitat, el número d’identitat d’estranger, el passaport o un document equivalent.
07/01/2021
Accés per part de la persona denunciada a les dades de la persona denunciant.
PS 39/2020
Revelació efectuada en el si d'una informació reservada. No atenció per part de l'Ajuntament del dret d'oposició exercit per la persona denunciant que les seves dades no fossin revelades. Vulneració del principi de confidencialitat.
15/12/2020
Accés a dades tributàries per part dels serveis inspecció tributària de l'Ajuntament.
IP 139/2019
S'arxiva la denúncia perquè es constata que els serveis d'inspecció de l'Ajuntament no van accedir a la informació relativa a la IVTM de la persona denunciant, sinó que va ser el mateix denunciant qui va donar aquesta informació a l'Ajuntament en el sí del mateix procediment d'inspecció tributària sobre lús d'un gual municipal.
20/11/2020
Vigilància en el compliment de les obligacions laborals per part de les empreses contractistes
CNS 33/2020
La informació relativa als costos salarials dels treballadors assignats a l’execució d’un contracte, consistent en la identificació dels treballadors (darreres quatre xifres del DNI), salari brut, base de cotització i justificació del pagament de la nòmina i de l’ingrés de les cotitzacions de seguretat social en la Tresoreria General de la Seguretat Social, d’acord amb el que s’ha exposat en els fonament jurídics II i III, donaria compliment a l’obligació de l’òrgan de contractació de vetllar per les obligacions laborals de les empreses contractistes i alhora respectaria el principi de minimització.
19/10/2020
Recaptació de taxes municipals per part de l'encarregat del tractament (ET).
IP 190/2019
Les taxes municipals són recursos propis de les entitats locals, i la seva recaptació pot ser delegada a una entitat externa, que actuaria com ET. Aquesta delegació es troba prevista per llei (articles 7 del TRLHL i 106.3 del LBRL), i pel corresponent conveni. S'arxiva la denúncia perquè el tractament de dades per part de l'ET va ser lícit, al trobar-se previst en normes de rang de llei (art.6.1.e RGPD).
08/07/2020
Total de pàgines: 15