S'han trobat 147 resultats amb els descriptors Procediment administratiu
Denegació d'accés al número de compte bancari on s'han fet els pagaments a un arquitecte contractat per l'ajuntament
IAI 32/2018
No resulta prou justificat, des del punt de vista de la protecció de dades, l’accés de l’entitat a la dada relativa al número de compte corrent complet que consti en les factures expedides per un arquitecte en el si de l’execució d’un contracte adjudicat per l’Ajuntament, als efectes de demostrar una possible actuació irregular o il·lícita per part de l’arquitecte municipal en l’adjudicació d’aquests contractes.
04/09/2018
Denegació d'accés al contingut íntegre de les factures d'un arquitecte contractat per un ajuntament
IAI 31/2018
La normativa de protecció de dades de caràcter personal no impedeix l’accés a les factures que han estat sol·licitades per la persona reclamant, sens perjudici d’ometre prèviament a l’accés, aquelles dades identificatives com el NIF, el telèfon, el domicili, el correu electrònic o el núm. de compte corrent de les persones afectades, així com altres dades personals que, més enllà de la identificació de l’adjudicatari, hi puguin constar i siguin innecessàries per assolir la finalitat de transparència perseguida.
04/09/2018
Denegació d'accés a informació relativa a l'execució del pressupost i a factures dels projectes i publicacions d'un Grup de Recerca
IAI 34/2018
La normativa de protecció de dades no impedeix l’accés del reclamant a la informació relativa a l’execució del pressupost i a factures dels projectes i publicacions d'un Grup de Recerca. Tanmateix caldria ometre prèviament a l’accés, aquelles dades identificatives (com el NIF o el domicili de les persones afectades) així com altres dades personals que, més enllà de la identificació de l’adjudicatari, o dels investigadors assignats al projecte i la descripció general de l’objecte hi puguin constar i siguin innecessàries per assolir la finalitat de transparència perseguida. També permet accedir a informació individualitzada sobre les retribucions percebudes pels alts càrrecs i directius i la resta de personal que ocupi llocs de confiança, de lliure designació, d’especial responsabilitat dins l’organització o que impliquin alts nivells retributius o quan es tracti de conceptes retributius no previstos per la normativa vigent. En canvi, per a la resta de personal, aquesta informació es pot facilitar de manera agregada per grups o escales, i també a través dels conceptes retributius previstos a l’RLT o de manera anonimitzada.
31/08/2018
Accés d'un funcionari a un expedient d'informació reservada
CNS 42/2018
La persona que sol·licita l’expedient d’informació reservada no tindria la condició de persona interessada en els termes previstos a la normativa de procediment administratiu (art. 4 i art. 53.1.a) LPAC), atès que l’expedient d’informació prèvia ha conclòs amb l’arxiu de les actuacions. L’Ajuntament únicament podria informar a la persona denunciant sobre el fet que s’ha produït l’arxiu de l’expedient. Més enllà d’això (arts. 23 i 24 LTC), caldria denegar l’accés a l’expedient d’informació reservada, a menys que les persones afectades donin el seu consentiment. Tot i que en principi no és obligat comunicar la identitat del sol·licitant a aquelles persones a les que l’Ajuntament dona tràmit d’audiència (art. 31.3 LTC), en el cas examinat seria convenient donar trasllat de la sol·licitud d’accés amb indicació de la identitat de la persona sol·licitant.
25/07/2018
Tractament de la dada IP
IP 214/2017
No cal el consentiment quan el tractament de dades és necessari per al manteniment o compliment de la relació contractual. En relació amb l'eventual vulneració del dret d'informació, la prescripció (ja consumada en rebre's la denúncia) extingeix la responsabilitat de l'eventual conducta infractora.
09/07/2018
Cessió de dades a persones interessades en un procediment. La mera denúncia no resulta suficient per tal d'imputar un tractament il·lícit de les dades personals.
IP 182/2017
S'arxiva la denúncia en allò referent a l'accés indegut per part d'una persona funcionària al "Punto Neutro Judicial" -dependent del CGPJ- per tal d'obtenir la dada del domicili que consta en el DNI de la persona denunciant. En el si de la informació prèvia tampoc s'ha pogut acreditar l'intent de notificació d'un acte administratiu per part de l'Ajuntament a l'adreça que figura en el DNI de la persona denunciant. Finalment, s'arxiva la denúncia atès que la comunicació als titulars registrals d'una finca de dades referides al denunciant -en concret, la incoació d'un procediment de protecció de la legalitat urbanística, per una actuació presumptament irregular provocada pel denunciant com a posseïdor de la finca- estaria habilitat per una norma amb rang de llei.
12/06/2018
Denegació d'accés a un expedient informatiu en matèria laboral
IAI 14/2018
Des de l’òptica de la legislació de protecció de dades de caràcter personal, la persona reclamant té dret a accedir a tota la informació que sobre la seva persona figura en l’expedient tramitat per la Inspecció Territorial de Treball de Barcelona, inclosos els informes mèdics sobre la seva persona i els correus electrònics que contenen opinions i manifestacions en relació a la reclamant i, la identitat de les persones que les varen efectuar, sense perjudici de tenir en compte, si escau, el dret d’oposició d’aquestes persones d’acord amb l’article 24.3 de l’LTC i 15 de l’LOPD. L’accés a dades personals de tercers persones que constin a l’expedient es regirà pels criteris establerts en els articles 23 i 24 de l’LTC, d’acord amb els quals es podrà donar accés a la informació relativa a les persones que han intervingut en la tramitació de l’expedient, per la seva condició de personal al servei de l’administració pública, d’acord amb l’article 24.1 de l’LTC, i caldrà denegar l’accés a les dades de la persona denunciada d’acord amb l’article 23 de l’LTC.
17/05/2018
accés per part de l'interessat en un procediment a dades excessives d'un tercer.
PS 49/2017
Arran d'una denúncia contra un establiment per sorolls causats a una persona, l'ajuntament va efectuar inspeccions i va obrir un procediment administratiu, en el qual constaven documents relatius a actes d'inspecció. En una d'aquestes actes hi figuraven les dades personals de la persona afectada pels sorolls, i es va facilitar una còpia al representant de l'establiment sense ocultar algunes dades personals (DNI) que resultaven excessives per a la finalitat perseguida.
26/04/2018
Denegació d'accés a procediments sancionadors per activitat d'habitatge d'ús turístic
IAI 8/2018
La normativa de protecció de dades no impedeix lliurar la informació sobre nombre de procediments incoats a que es refereixen els apartats a), b) i c) de l’antecedent 3 de l’informe, ni a l’adreça dels allotjaments turístics sancionats quan els subjectes sancionats siguin persones jurídiques. Quan el titular de l’allotjament d’ús turístic sigui una persona física empresari individual i es donin les circumstàncies exposades a l’informe, l’atorgament de l’accés a la informació relativa a l’adreça dels allotjament turístics sancionats per incompliments de la Llei 13/2002, de 21 de juny, de turisme de Catalunya, no resultaria respectuós amb el dret a la protecció de dades de caràcter personal.
18/04/2018
Accés a expedients d'informació reservada prèvia a la incoació d'un procediment disciplinari
CNS 14/2018
Un cop conclosos els expedients d’informació reservada, les persones que han prestat declaració durant la instrucció, tenen dret a accedir a la informació personal que consti en l’expedient sobre elles mateixes, de conformitat amb els articles 24.3 LTC i 15 de l’LOPD. Aquest mateix criteri serveix en el cas que la informació prèvia s’hagi incorporat al procediment disciplinari que s’incoï. L’accés de dades personals de terceres persones que consti en els respectius expedients, s’haurà de regir pels criteris establerts en els articles 23 i 24 LTC, en els termes exposats en els fonaments d’aquest dictamen. En el cas que aquesta informació reservada s’hagi incorporat al procediment disciplinari que s’obri, l’accés de la persona imputada, es regeix durant la seva tramitació pel que disposa la legislació de procediment administratiu. La Junta de Personal podria accedir a la informació sobre el nombre d’informacions reservades obertes, els motius i el resultat de les que han finalitzat, sempre que aquesta informació es faciliti de manera que no sigui possible la identificació de les persones investigades. L’accés d’un ciutadà a la informació personal continguda en els expedients d’informació reservada un cop conclosos i als expedients disciplinaris, es veuria limitada per l’article 23 LTC, llevat que la sol·licitud d’accés s’acompanyi del consentiment exprés i per escrit de la persona afectada.
04/04/2018
Total de pàgines: 15