S'han trobat 25 resultats amb els descriptors Condició interessat
Notificació d’una resolució amb dades personals de 17 persones que havien presentat al·legacions durant la fase d'informació pública.
PS 55/2023
En el marc de la tramitació d'una modificació d'una ordenança municipal, l'ajuntament va notificar l'acord d'aprovació definitiva a les 17 persones que havien presentat al·legacions. La notificació contenia les seves dades personals. L'ajuntament no va complir l'article 40.5 de la Llei 39/2015. Es declara la vulneració del principi de confidencialitat.
08/11/2023
Publicació dels actes administratius en el procediment de concessió d'ajuts
CNS 28/2023
La identificació de les persones interessades en les publicacions dels actes administratius en els procediments de concessió d’ajusts o subvencions, d’acord amb la Disposició Addicional Setena de l’LOPDGDD, s’ha de determinar en funció la finalitat de la publicació. Partint d’aquesta premissa, des del punt de vista de la normativa de protecció de dades, sota el principi de limitació del termini de conservació de les dades, per tal d’evitar o dificultar la identificació de la persona sol·licitant de l’ajut mitjançant l’associació d’informació estreta d’un mateix procediment de concessió d’ajusts, caldrà suprimir la informació publicada de la notificació de la resolució d’esmenes abans de publicar la resolució de concessió de l’ajut o subvenció que posa fi al procediment de forma que es permeti la identificació del sol·licitant de l’ajust només el temps necessari per complir amb les respectives finalitats per a les quals s’han recollit les dades personals.
17/10/2023
La notificació d'una resolució de revisió de mèrits d'un dels aspirants del procés selectiu per una plaça pública, a la resta de aspirants.
IP 407/2021
Es dicta RA en un cas en el que el denunciant va sol·licitar la revisió de valoració de mèrits (llocs de treball ocupats anteriorment). L'Ajuntament va rectificar l'error de la puntuació de l'aspirant, tenint en compte els mèrits dels 2 llocs de feina anteriors. Això va fer variar l'ordre de puntuacions dels aspirants, motiu pel qual es va notificar a aquells que es van veure afectats amb l'alteració de la puntuació. Aquesta notificació a aquest aspirants és conforme a dret atès que aquests eren interessats directes i afectats. A més, tenien dret d'accès a l'expedient del procés selectiu, motiu pel qual, independentment que l'Ajuntament hagués notificat dita resolució o no, podien accedir a la informació.
07/10/2022
Dret d'accés a la documentació de l'expedient administratiu per part de la part interessada.
IP 35/2021
Es dicta una resolució d'arxiu. Existeix un conflicte veïnal entre dues propietats colindants el qual dona lloc a un procediment administratiu amb instàncies creuades. Les dues parts peticionen la documentació presentada per l'altra part. En aquest context, l'ajuntament facilita l'escriptura d'herència facilitada per l'aquí denunciant, a l'altra part en base als articles 4 i 53 LPAC, per tractar-se d'un interessat legítim amb dret d'accés a la documentació de l'expedient.
17/05/2022
Comunicació a un delegat sindical d'informació sobre les impugnacions dels treballadors en un procediment de revisió de la RLT
CNS 45/2019
Un representant dels treballadors sol·licita a un ajuntament accedir als recursos presentats per treballadors municipals en el procediment de valoració dels llocs de treball i d’aprovació de l’RLT. La normativa de protecció de dades no impediria l’accés del representant dels treballadors a la informació relativa el nombre de recursos presentats, les al·legacions formulades, quina ha estat la resposta de l’òrgan encarregat de la tramitació, i les conseqüències que ha tingut en la tramitació de l’expedient. En canvi, i a falta de major concreció en la sol·licitud d’accés, no resultaria justificat donar accés al text íntegre dels recursos de manera que es pogués identificar directament les persones afectades.
09/10/2019
- ÀMBIT SECTORIAL
- Funció pública
- Laboral
- Representants treballadors
- Selecció personal
- Procediment administratiu
- Condició interessat
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- Representants treballadors
- TRANSPARÈNCIA
- Dret accés informació
- Matèries
- Organització
- Representants treballadors
Denegació d'accés a informació relativa a un procés selectiu
CNS 25/2019
L’accés a un expedient de selecció de personal en tràmit per part de qui ostenti la condició de persona interessada en el mateix es regeix per la normativa de procediment administratiu. Els termes en què s’ha de produir aquest accés són els que es recullen de manera resumida en el fonament de dret X d’aquest dictamen. La normativa de procediment administratiu no preveu donar trasllat de la sol·licitud d’accés a la resta de participants en el procés, ara bé, sembla recomanable que l’òrgan administratiu responsable de la tramitació acordi el tràmit d’audiència, atès que aquest tràmit permetrà avaluar d’una manera més precisa les conseqüències que l’accés pot tenir per a les persones afectades. La decisió de si s’ha de donar accés al que es sol·licita, malgrat que s’hagi produït la disconformitat del tercer afectat per l’accés, requereix una ponderació dels drets i interessos en joc, mitjançant una resolució motivada.
28/05/2019
Accés d'un funcionari a un expedient d'informació reservada
CNS 42/2018
La persona que sol·licita l’expedient d’informació reservada no tindria la condició de persona interessada en els termes previstos a la normativa de procediment administratiu (art. 4 i art. 53.1.a) LPAC), atès que l’expedient d’informació prèvia ha conclòs amb l’arxiu de les actuacions. L’Ajuntament únicament podria informar a la persona denunciant sobre el fet que s’ha produït l’arxiu de l’expedient. Més enllà d’això (arts. 23 i 24 LTC), caldria denegar l’accés a l’expedient d’informació reservada, a menys que les persones afectades donin el seu consentiment. Tot i que en principi no és obligat comunicar la identitat del sol·licitant a aquelles persones a les que l’Ajuntament dona tràmit d’audiència (art. 31.3 LTC), en el cas examinat seria convenient donar trasllat de la sol·licitud d’accés amb indicació de la identitat de la persona sol·licitant.
25/07/2018
Cessió de dades a persones interessades en un procediment. La mera denúncia no resulta suficient per tal d'imputar un tractament il·lícit de les dades personals.
IP 182/2017
S'arxiva la denúncia en allò referent a l'accés indegut per part d'una persona funcionària al "Punto Neutro Judicial" -dependent del CGPJ- per tal d'obtenir la dada del domicili que consta en el DNI de la persona denunciant. En el si de la informació prèvia tampoc s'ha pogut acreditar l'intent de notificació d'un acte administratiu per part de l'Ajuntament a l'adreça que figura en el DNI de la persona denunciant. Finalment, s'arxiva la denúncia atès que la comunicació als titulars registrals d'una finca de dades referides al denunciant -en concret, la incoació d'un procediment de protecció de la legalitat urbanística, per una actuació presumptament irregular provocada pel denunciant com a posseïdor de la finca- estaria habilitat per una norma amb rang de llei.
12/06/2018
Accés a un expedient de selecció de personal
CNS 52/2017
La normativa de protecció de dades no impediria l’accés per part d’una de les participants en el procés de selecció de personal objecte de consulta a la informació personal pròpia. En canvi, l’accés a les dades personals de la resta de persones que haurien participat en aquest procediment no sembla que sigui necessari per assolir la finalitat pretesa en aquest cas.
16/11/2017
Denegació d'accés a informació sobre un acte de mediació realitzat a l'Ajuntament
IAI 27/2027
En el cas que l’accés del reclamant a la informació sol·licitada (la identitat dels testimonis) es plantegi en el sí d’un procediment administratiu en tràmit, atesa la seva condició d’interessat, i vistes les previsions normatives (LPAC), aquest accés podria resultar rellevant i, per tant, habilitat, als efectes de l’article 11 LOPD. En altre cas, als efectes de la ponderació de l’article 24.2 LTC, la comunicació de la informació que sol·licita el reclamant no està suficientment justificada, atès que no es pot constatar que pugui reportar cap benefici per a l’interès públic en els termes de la legislació de transparència i que, en canvi, podria suposar una afectació per als drets i interessos de les persones físiques afectades.
24/07/2017
Total de pàgines: 3