S'han trobat 27 resultats amb els descriptors Contractació
Publicació del nom i cognoms de la persona que formula al·legacions en el tràmit d'informació pública d'un procediment.
PS 39/2023
Es declara que un ajuntament ha comès una infracció molt greu per vulneració del principi de confidencialitat, en haver publicat a la seva seu electrònica i al BOPB un acord d'aprovació d'un projecte. En aquest acord, s'identificava amb nom i cognoms la persona que havia formulat al·legacions a la fase d'informació prèvia, juntament amb el contingut de les al·legacions i altres dades personals.
11/10/2023
Enviament d'un recurs d'alçada contra una Acta d'una licitació pública amb dades personals excessives i innecessàries.
PS 70/2022
Es dicta Resolució, s'imputa una infracció per vulneració del principi de minimització per haver enviat un correu electrònic a la resta de licitadors, donant trasllat de les dades personals del representant de l'empresa recurrent (DNI, telèfon personal i data de naixement), intrascendents per a la finalitat perseguida, que era donar compliment a l'article 56.3 de la Llei de Contractes del Sector Públic (donar trasllat del recurs a la resta de licitadors interessats).
20/12/2022
Denegació d'accés a informació relativa als autònoms i empreses contractistes de l'Ajuntament
IAI 80/2021
La normativa de protecció de dades no impedeix l’accés a la informació reclamada sobre els autònoms i empreses contractistes que des l’1 de gener de 2021 al 31 d’agost de 2021 hagin realitzat treballs o serveis per a l’Ajuntament reclamat, així com les seves retribucions amb càrrec al Capítol II dels Pressupostos. Ara bé, les dades identificatives dels autònoms i empresaris individuals s’han de limitar al seus nom i cognoms. La normativa de protecció de dades no impediria tampoc l’accés al nom i cognoms i l’import de la licitació dels autònoms contractats per l’Ajuntament que prestin serveis en les seves dependències, ni a la relació anonimitzada dels treballadors que les empreses contractistes hagin adscrit a la prestació de serveis en les dependències municipals així com el règim retributiu d’aquest personal.
23/12/2021
Denegació d'accés a informació relativa a la contractació d'advocats externs
IAI 65/2021
La normativa de protecció de dades no impedeix al reclamant accedir a la informació relativa a la contractació de serveis jurídics externs, en els termes que preveu el règim de la publicitat activa (art. 13.1 de l’LTC), a excepció de la informació personal relativa a les persones que han mantingut o mantenen una controvèrsia amb l’Ajuntament (incloent-hi el personal) i altres terceres persones que puguin estar implicades o afectades pels fets o circumstàncies que són objecte de controvèrsia.
07/10/2021
Denegació d'accés a informació sobre empreses contractades per l'ajuntament
IAI 32/2021
La normativa de protecció de dades no impedeix l’accés a la informació reclamada sobre els autònoms i empreses contractistes que al llarg de l’any 2020 hagin realitzat treballs o serveis per a l’ajuntament reclamat, així com les seves retribucions amb càrrec al Capítol II dels Pressupostos. Ara bé, les dades identificatives dels autònoms i empresaris individuals s’han de limitar al seus nom i cognoms. La normativa de protecció de dades no impediria tampoc l’accés al nom i cognoms i l’import de la licitació dels autònoms contractats per l’ajuntament que prestin serveis en les seves dependències, ni a la relació anonimitzada dels treballadors que les empreses contractistes hagin adscrit a la prestació de serveis en les dependències municipals així com el règim retributiu d’aquest personal.
18/05/2021
Vigilància en el compliment de les obligacions laborals per part de les empreses contractistes
CNS 33/2020
La informació relativa als costos salarials dels treballadors assignats a l’execució d’un contracte, consistent en la identificació dels treballadors (darreres quatre xifres del DNI), salari brut, base de cotització i justificació del pagament de la nòmina i de l’ingrés de les cotitzacions de seguretat social en la Tresoreria General de la Seguretat Social, d’acord amb el que s’ha exposat en els fonament jurídics II i III, donaria compliment a l’obligació de l’òrgan de contractació de vetllar per les obligacions laborals de les empreses contractistes i alhora respectaria el principi de minimització.
19/10/2020
Informe en relació amb el Projecte d'ordre per la qual s'aprova una nova versió de l'aplicació del Gestor electrònic d'expedients de contractació (GEEC)
PD 4/2020
Informe en relació amb el Projecte d'ordre per la qual s'aprova una nova versió de l'aplicació del Gestor electrònic d'expedients de contractació (GEEC)
26/06/2020
Dret d'oposició en publicitat contractació administrativa.
PT 13/2019
La persona reclamant interessava la no publicació de les seves dades a la plataforma de contractació, dades que s'havien publicat en la dita plataforma en tant que licitador -empresari individual- en un procés de contractació administrativa. En tractar-se d'una administració pública, la base jurídica que habilitaria la publicació de les dades de la persona reclamant, no és només el compliment d'una obligació legal establerta a la LCSP, sinó també l'establerta a l'article 6.1.e) RGPD (tractament necessari per al compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics). El dret d'oposició no es pot exercir quan el tractament obeeix al compliment d'una obligació legal, però sí en el cas previst al citat article 6.1.e) RGPD. En aquest supòsit es desestima la reclamació ja que la persona reclamant no ha invocat cap circumstància que justifiqui la prevalença del seu dret.
29/07/2019
Denegació d'accés a informació relacionada amb la contractació municipal d'advocats externs
IAI 17/2019
La normativa de protecció de dades no impediria l’accés a les factures i/o a la informació sobre la l’objecte dels contractes de prestació de serveis jurídics externs, sempre que es limiti l’accés a la informació personal de terceres persones relacionades amb l’objecte de la prestació en els termes exposats en aquest informe, a les dades personals (NIF, domicili, etc.) dels professionals contractats que puguin constar en les factures respectives. En el cas dels càrrecs electes i altre personal de la corporació, només seria possible facilitar informació sobre si l’objecte del contracte ha estat la seva defensa i si les actuacions estan relacionades amb delictes contra l’Administració Pública (Títol XIX del Codi Penal). Caldrà limitar l’accés a qualsevol altra informació sobre els fets, conductes concretes o tipificacions de les infraccions, delictes o faltes sobre les quals versen les causes judicials concretes.
28/05/2019
Denegació d'accés a informació sobre projectes d'investigació i publicacions de particulars o grups de recerca
IAI 12/2019
La normativa de protecció de dades no impedeix facilitar una relació de projectes d’investigació i de publicacions que s’han dut a terme a la Universitat, amb identificació de les persones que hi han participat, ni impediria comunicar a la persona reclamant els informes de seguiment de projectes i la justificació de despeses, incloses les factures sol·licitades, així com la informació sobre la contractació i les retribucions, incloent la identitat de les persones afectades. Això, sens perjudici d’ometre aquelles dades identificatives (com ara el NIF o el domicili de les persones afectades) així com altres dades personals que, més enllà de la identificació de l’adjudicatari o dels docents i investigadors assignats als projectes, puguin constar en la documentació sol·licitada i siguin innecessàries per assolir la finalitat de transparència perseguida.
27/03/2019
Total de pàgines: 3