S'han trobat 150 resultats amb els descriptors Principi minimització
Enregistrament i retransmissió de competicions esportives al municipi
CNS 26/2022
La captació, l’enregistrament i la difusió d’imatges de persones físiques identificades o identificables al pavelló municipal, constitueix un tractament de dades personals sotmès als principis i obligacions de l’RGPD, que podria resultar lícit als efectes de l’article 6.1.f) RGPD, sempre que s’apliquin les garanties específiques, específicament, en relació amb el deure d’informació i amb el principi de minimització. Convé aclarir les responsabilitats dels subjectes intervinents per tal de determinar qui ostenta la condició de responsable del tractament, així com la justificació de la utilització de mecanismes basats en la intel·ligència artificial.
13/10/2022
Difusió d'un acte administratiu que identifica amb nom i cognoms i número complet de DNI els membres integrants d'una comissió de selecció, en un taulell d'anuncis ubicat a la via pública.
PS 30/2022
Es resol amonestar l'Escola Quermany atès que, d'una banda, va difondre la identitat i el número complet de DNI dels membres que formaven part d'una comissió de selecció, fet que va vulnerar el principi de minimització, i d'altra banda, atès que la publicació d'aquesta informació es va fer en un taulell d'anuncis ubicat a la via pública, de manera que qualsevol persona aliena a la comunitat educativa hi va poder accedir, contravenint així el principi de confidencialitat.
13/10/2022
Informe en relació amb l'Avantprojecte de llei de modificació de la Llei 22/2010, del 20 de juliol, del Codi de consum de Catalunya
PD 7/2022
22/07/2022
Publicació de dades excessives de càrrecs electes en portal de transparència
PS 22/2022
S'imputa vulneració minimització per haver publicat dades excessives en el portal de transparència de l'Ajuntament. En concret, va publicar:
- Les declaracions de béns de càrrecs electes amb inclusió de domicili personal, números de comptes bancàries, etc.
- Unes fitxes dels càrrecs electes també amb dades innecessàries com telèfons i correus personals, domicilis particulars, CV amb dades personals i sense prèvia anonimització, i vincles a comptes personals de xarxes socials.
L'ajuntament es va extralimitar en el compliment de les seves obligacions de publicar les declaracions de béns i patrimoni; i compliment del principi de publicitat proactiva ja que no va garantir la privacitat i seguretat dels titulars.
12/07/2022
Publicació de les qualificacions dels i les aspirants aptes i no aptes en un procés selectiu, amb les quatre darreres xifres del DNI i la lletra, més enllà del temps necessari.
PS 17/2022
S'amonesta l'Ajuntament de Tordera atès que el fet de publicar les qualificacions finals obtingudes per aspirants suspesos en un procés de selecció constitueix una infracció consistent en la vulneració del principi de licitud. Així mateix, la difusió al web municipal de la llista d'aspirants exclosos del procés de selecció durant un temps més enllà de l'estrictament necessari, constitueix una infracció del principi de limitació del termini de conservació. I, en darrer terme, la difusió dels noms i cognoms dels aspirants i les quatre darreres xifres del seu DNI i la lletra, suposa la vulneració del principi de minimització de dades, atès que la LOPDGDD no preveu que, en la publicació d'actes administratius, s'hagi d'afegir la lletra del DNI.
21/06/2022
Denegació d'accés a informació sobre les percepcions dineràries dels grups polítics del Consell Comarcal
IAI 23/2022
La normativa de protecció de dades no impedeix l’accés de la persona reclamant a la informació sobre el desglossament de les quanties destinades a cada grup i sobre els diferents conceptes de despesa realitzada pels grups durant el període sol·licitat, als efectes de controlar la destinació dels fons que reben. Tampoc impedeix l’accés a les factures justificatives de les despeses que continguin dades personals dels regidors i regidores, així com de terceres persones físiques amb qui hagin contractat, tot i que caldria eliminar dels documents justificatius la informació que permeti analitzar o establir certs aspectes relatius a la vida personal de la persona que efectua la despesa, les seves preferències personals o establir unes determinades pautes de conducta, així com determinades dades (com domicilis particulars o núm. DNI), que no resulten pertinents per aconseguir la finalitat de transparència.
16/06/2022
Publicació de dades referides a persones col·legiades.
IP 230/2021
L'entitat denunciada ha informat que les dades es trobarien publicades a un lloc web la titularitat del qual pertany a una tercera persona, aliena al Col·legi. Així mateix, ha exposat que l'arxiu publicat s'hauria fet públic des del Col·legi l'any 2016, i que no es troba accessible des d'aquest mateix any. D'acord amb l'exposat, l'Àrea d'Inspecció va verificar que el document no es trobés publicat al web del Col·legi i si bé el document contindria dades personals, certament, excessives, procedeix arxivar el procediment atès que la presumpta infracció de la normativa de protecció de dades personals, ja ha prescrit.
14/06/2022
Publicació d'anuncis de notificació al BOE.
PS 12/2022
Davant diversos intents de notificació en paper infructuosos, un ajuntament va publicar al Suplement de Notificacions del BOE diversos actes dictats en un procediment disciplinari incoat a un treballador municipal, cometent 3 infraccions per les quals va ser amonestat. En concret:
1) Per vulneració del principi d'exactitud, per haver efectuat un intent de notificació a una adreça incorrecta;
2) Per vulneració del principi de licitud, per haver publicat un anunci al BOE després d'haver efectuat un únic intent de notificació previ i a una adreça incorrecta; per haver publicat un altre anunci al BOE abans d'esgotar el termini de 10 dies concedit a la persona destinatària per recollir la documentació a la seu consistorial; i per haver inclòs en diversos anuncis el nom i cognoms de la persona interessada, enlloc del seu núm. de DNI.
3) Per vulneració del principi de minimització, per haver inclòs en diversos anuncis al BOE informació sobre la naturalesa disciplinària del procediment, així com altra informació.
D'altra banda, en l'acord d'iniciació es va arxivar la part de la denúncia referida a dos fets: 1) la publicació d'un anunci al BOE de forma prematura, ja que no va ser prematura; i 2) l'impediment o l'obstaculització reiterada del dret d'accés, ja que es considerà que les sol·licituds d'accés presentades pel treballador, tenien millor encaix en el dret d'accés a l'expedient.
26/05/2022
Informe sobre el Projecte de decret pel qual s'aprova el reglament de desplegament dels títols I, III i IV de la Llei 9/2014, de 31 de juliol, de la seguretat industrial dels establiments, les instal·lacions i els productes
PD 2/2022
25/03/2022
- ÀMBIT SECTORIAL
- Salut
- Salut pública
- Seguretat pública
- Serveis públics
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Administració autonòmica
- Empresa pública
- Encarregat tractament
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades empresarials individuals
- Dades identificatives
- Document Nacional Identitat
- Signatura electrònica
- Dades representant persona jurídica
- ENCARREGAT TRACTAMENT
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració autonòmica
- Altres
- Empresa pública
- Entitats col·laboradores
- Societats mercantils
- PRINCIPIS
- Principi exactitud
- Principi finalitat
- Principi minimització
- RÈGIM SANCIONADOR
- RESPONSABLE TRACTAMENT
Notificació sanció trànsit.
IP 394/2020
S'arxiva la denúncia perquè el SCT va emprar les dades adequades i exactes que constaven al Registre General de Vehicles, tan pel que fa a la identificació de la persona titular del vehicle amb el que s'hauria comés la infracció, com al domicili on es va practicar la notificació de l'acord d'iniciació.
25/02/2022
Total de pàgines: 15