S'han trobat 21 resultats amb els descriptors Consell comarcal
Manca de contracte d'encarregat del tractament.
PS 93/2022
Es resol amonestar l'Ajuntament de Bolvir, per haver facilitat a l'entitat a qui delegà la competència de gestió dels tributs municipals, dades de contribuents i no haver subscrit amb dita entitat el corresponent contracte d'encarregat del tractament de les dades o document equivalent.
23/05/2023
Denegació d'accés a informació sobre complements retributius i formació del personal laboral
IAI 17/2023
Pel que fa al llistat de persones que han rebut complements de productivitat en els darrers quatre anys, així com el seu import, criteris i càlcul sol·licitat, la normativa de protecció de dades no impedeix l’accés d’aquesta informació de tots els empleats laborals del Consell Comarcal. Pel que fa al llistat de persones que han rebut els plusos i/o altres complements salarials en els darrers quatre anys, l’accés només està justificat respecte del personal laboral que ocupa alts càrrecs, llocs directius, de confiança, de lliure designació, d’especial responsabilitat, o que implica alts nivells retributius. En canvi, pel que fa a la resta del personal laboral, l’accés està justificat només si aquesta informació es facilita sense identificar per categories i substituint el nom i cognoms de les persones treballadores per un codi que no permeti identificar-les. Pel que fa a la informació sobre la formació dels treballadors en els darrers quatre anys, la normativa de protecció de dades personals no impedeix l’accés. Cal recordar, que la persona representant dels treballadors està sotmesa al deure de sigil professional i de secret.
03/04/2023
Denegació d'accés a informació sobre les percepcions dineràries dels grups polítics del Consell Comarcal
IAI 23/2022
La normativa de protecció de dades no impedeix l’accés de la persona reclamant a la informació sobre el desglossament de les quanties destinades a cada grup i sobre els diferents conceptes de despesa realitzada pels grups durant el període sol·licitat, als efectes de controlar la destinació dels fons que reben. Tampoc impedeix l’accés a les factures justificatives de les despeses que continguin dades personals dels regidors i regidores, així com de terceres persones físiques amb qui hagin contractat, tot i que caldria eliminar dels documents justificatius la informació que permeti analitzar o establir certs aspectes relatius a la vida personal de la persona que efectua la despesa, les seves preferències personals o establir unes determinades pautes de conducta, així com determinades dades (com domicilis particulars o núm. DNI), que no resulten pertinents per aconseguir la finalitat de transparència.
16/06/2022
Accés a expedient de serveis socials bàsics.
PT 125/2021
La persona reclamant, que havia sol·licitat l'accés a tot el seu expedient, es queixava del fet que el Consell Comarcal havia donat resposta de forma tardana i parcial. Es declara que la resposta fou extemporània, ja que el retard en la resposta no es pot imputar a l'actuació de la persona reclamant. I quant al fons, es reconeix el dret a accedir a la documentació següent: 1) un escrit de queixa presentat per la reclamant, i la documentació que se'n derivà; 2) les notes dels professionals que reflecteixin el contingut de les entrevistes efectuades a la reclamant, i aquelles la revelació de les quals no perjudiqui els interessos de la reclamant; 3) els informes de serveis socials referits a la persona reclamant; 4) la reclamació que presentà davant el Síndic de Greuges i la documentació que se'n derivà, atès que el seu objecte està molt vinculat a l'expedient respecte del que es formulà la sol·licitud.
01/04/2022
Dret d'accés.
PT 86/2021
La persona reclamant va demanar l'accés a determinats documents d'un procés de mediació en què havia estat part i, per tant, relatius al tractament de les seves dades personals. L'Autoritat va donar trasllat de la reclamació al CG d'Aran, el qual va presentar escrit d'al·legacions. Amb la seva resposta, l'entitat reclamada no va acreditar haver facilitat els documents sol·licitats.
01/02/2022
Comunicació de dades per part del Consell Comarcal als ajuntaments de les persones beneficiàries de serveis socials dels respectius municipis
CNS 28/2021
La comunicació per part del consell comarcal de dades personals de les persones beneficiàries de serveis socials dels respectius municipis, als ajuntaments de la comarca, pot tenir suficient base jurídica d’acord amb l’article 6.1.e) i 6.4 de l’RGPD, sense que sigui necessari el consentiment dels afectats, sens perjudici de la necessària aplicació dels principis de limitació de la finalitat i de minimització.
07/06/2021
Denegació d'accés a informació sobre ajuts i subvencions públics atorgats als grups polítics d'un Consell Comarcal
IAI 30/2019
La normativa de protecció de dades no impedeix l’accés del reclamant a la informació sobre les quanties abonades pel Consell Comarcal als diferents grups polítics. Tampoc impediria l’accés a la informació sobre els diferents conceptes de despesa realitzada per aquests grups i les quanties destinades a cadascun d’ells, incloent el fet que alguna d’aquestes despeses pugui vincular-se amb un conseller comarcal concret. Més enllà d’això, atesa la informació de què es disposa, des de la perspectiva de la protecció de dades (principi de minimització) no sembla justificat, l’accés amb caràcter general a les dades personals de terceres persones físiques diferents dels consellers comarcals o de persones treballadores al servei del consell comarcal, que apareguin a les factures, als efectes de controlar la destinació dels fons que reben els grups municipals.
06/06/2019
Tractament de dades de la plataforma Diba-Hèstia per a la prestació dels serveis socials bàsics
CNS 17/2018
Correspon a les entitats implicades l’elecció d’un determinat model de gestió dels serveis socials bàsics i la concreció de la responsabilitat sobre el tractament de les dades. No obstant això, en principi tant el Consell Comarcal com els 25 Ajuntaments tindrien la condició de responsables (art. 4.7 RGPD), atenent a les seves respectives competències (LSS). La Diputació seria l’encarregada del tractament, no només per compte del CC, sinó també dels 25 Ajuntaments, i el CAOC seria subencarregat. El CC i els Ajuntaments haurien de subscriure, respectivament, els corresponents contractes d’encàrrec amb la Diputació i el CAOC. Els professionals hauran de tenir accés, únicament, a aquella informació necessària i pertinent per al compliment de les competències respectives de l’ens local del que depenen (art. 5.1.c) RGPD).
28/05/2018
Revelació del contingut de les diligències d'embargament de béns immobles
CNS 16/2018
En les diligències d’embargament de béns immobles no és necessari incloure informació sobre les persones, diferents de l’obligat tributari, que ostenten algun dret real sobre el bé immoble embargat, llevat del supòsit de no coincidència entre propietat i possessió del bé, en què es podrà fer constar la identitat del posseïdor. La comunicació, si escau, d’aquestes dades a terceres persones interessades està expressament habilitada per l’LGT i, a partir del proper 25 de maig, per les previsions de l’article 6.1.c) i e) de l’RGPD.
06/04/2018
Comprovació de la informació personal continguda en les sol·licituds de prestacions socials
CNS 75/2016
El Consell Comarcal està habilitat per comprovar, sense el consentiment del sol·licitant, la informació continguda en la sol·licitud de la prestació, així com les dades relatives als membres de la unitat econòmica de convivència que la disposició addicional setena de la Llei 2/2014 preveu expressament.
21/12/2016
- ÀMBIT SECTORIAL
- Procediment administratiu
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Administració local
- Administració local
- Consell comarcal
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades sensibles
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració local
- Consell comarcal
- PRINCIPIS
- Principi licitud
- Consentiment
- Missió en interès públic o exercici de poders públics
Total de pàgines: 3