S'han trobat 8 resultats amb els descriptors Gestió econòmica
Dictamen en relació amb la consulta formulada per un ajuntament relativa a la comunicació per la via de l’accés a la informació pública les dades del correu electrònic i el telèfon de contacte dels regidors municipals.
CNS 39/2023
La comunicació per la via del dret d’accés a la informació pública de les adreces de correu electrònic i els números de telèfon de contacte professional de les persones regidores de l’ajuntament no contravindria la normativa de protecció de dades, fins i tot en aquells casos en els quals els regidors hagin facilitat com a adreça de correu electrònic i telèfon de contacte professional la seva adreça de correu electrònic i el seu telèfon personal, sempre que hagin estat informats de la possible comunicació d’aquestes dades o se’ls hagi donat trasllat de la sol·licitud d’accés per al tràmit d’al·legacions previst a l’article 31 de LTC.
09/02/2024
Denegació d'accés a informació sobre les percepcions dineràries dels grups polítics del Consell Comarcal
IAI 23/2022
La normativa de protecció de dades no impedeix l’accés de la persona reclamant a la informació sobre el desglossament de les quanties destinades a cada grup i sobre els diferents conceptes de despesa realitzada pels grups durant el període sol·licitat, als efectes de controlar la destinació dels fons que reben. Tampoc impedeix l’accés a les factures justificatives de les despeses que continguin dades personals dels regidors i regidores, així com de terceres persones físiques amb qui hagin contractat, tot i que caldria eliminar dels documents justificatius la informació que permeti analitzar o establir certs aspectes relatius a la vida personal de la persona que efectua la despesa, les seves preferències personals o establir unes determinades pautes de conducta, així com determinades dades (com domicilis particulars o núm. DNI), que no resulten pertinents per aconseguir la finalitat de transparència.
16/06/2022
Denegació d'accés a informació relativa a les dotacions econòmiques lliurades per l'Ajuntament als grups polítics municipals
IAI 62/2021
La normativa de protecció de dades no impedeix l’accés del reclamant a la informació sobre les quanties destinades a cada grup i sobre els diferents conceptes de despesa realitzada pels grups, als efectes de controlar la destinació dels fons que reben. Tampoc impedeix l’accés a les factures justificatives de les despeses que continguin dades personals dels regidors així com de terceres persones físiques amb qui hagin contractat, tot i que caldria eliminar dels documents justificatius la informació que permeti analitzar o establir certs aspectes relatius a la vida personal de la persona que efectua la despesa, les seves preferències personals o establir unes determinades pautes de conducta, no pertinents per aconseguir la finalitat pretesa en els termes exposats al fonament jurídic IV.
23/09/2021
Publicitat del procediment de contractació pública
CNS 1/2019
La difusió de dades identificatives, arran del compliment de les obligacions de publicitat establertes a l’LCSP, hauria d’abastar només el nom i cognoms dels licitadors i adjudicataris, així com el nom, cognoms i càrrec del treballador públic que hi intervé per raó del càrrec o funcions. Per aquest motiu, es recomana tenir en compte les observacions fetes a l’apartat V del dictamen.
29/01/2019
Auditoria de compliment i financera respecte la gestió d'una societat municipal
CNS 1/2018
En l’informe resultant d’una auditoria financera i de compliment efectuada a una societat municipal s’hi pot fer constar la identitat de les persones adjudicatàries dels contractes auditats, en la mesura que es tracti d’informació rellevant als efectes d’explicar els resultats obtinguts en l’examen dels procediments de contractació duts a terme per la dita societat. Aquesta mateixa informació pot ser difosa durant la presentació de l’informe d’auditoria en audiència pública.
29/01/2018
Denegació d'accés a determinada documentació continguda en un expedient municipal
IAI 26/2017
La normativa de protecció de dades no impedeix facilitar a la persona reclamant, que hauria estat objecte del procediment d’investigació de l’OAC, la documentació tramesa a aquesta Oficina per l’Ajuntament, relativa a les seves declaracions que consten al llibre registre d’interessos municipals, i pels Registres de la Propietat i Mercantil (en relació amb diverses finques de la reclamant, i a una societat de responsabilitat limitada on participava). Això, sens perjudici de la possible incidència o no d’altres límits com el contingut a l’article 21.1.b) de l’LTC.
28/07/2017
Publicació de determinada informació personal al Portal de transparència i al web municipal
CNS 6/2017
Quan la legislació de transparència preveu l'obligació de publicar informació al portal de transparència o al web corporatiu (subvencions i ajuts públics, autorització de compatibilitats, formació de treballadors, informació retributiva, concessions administratives, entre d'altres), la normativa de protecció de dades no impedeix la publicació d'informació personal, si bé cal evitar la publicació d'informació innecessària. Quan la publicació derivi d'altres normes amb rang de llei, s'haurà d'estar als termes que estableix la dita legislació, sens perjudici que cal respectar el que es deriva de l'LOPD. La publicitat d'informació relativa a "qualsevol matèria d'interès públic, (...)" (art. 8.1.m) LTC), no habilita per a publicar dades personals relacionades amb aquesta, sense consentiment o sense habilitació legal específica, i per tant en principi caldrà anonimitzar o dissociar les dades personals.
27/02/2017
Accés a documentació administrativa d'una llar d'infants per part d'uns pares d'alumnes
CNS 39/2016
La normativa de protecció de dades no impedeix a l'Ajuntament donar accés als pares dels menors que ho sol·licitin a la informació econòmicofinancera tant de l'escola bressol com de l'empresa que presta el servei de menjador, en els termes exposats en aquest dictamen.
20/07/2016