S'han trobat 676 resultats amb els descriptors Ajuntament
Cessió de dades d'un Consorci hospitalari a un Ajuntament en matèria de protecció de menors
CNS 26/2013
Diverses habilitacions legitimen la comunicació de dades del menor, incloent també dades dels pares o tutors, entre d'altres, de salut, del Consorci Hospitalari a l'Ajuntament, per al compliment de les competències municipals en matèria de protecció de menors, sense consentiment dels afectats. Només es poden comunicar les dades que puguin resultar pertinents i rellevants en cada cas, per a la concreta situació de risc en què es trobi un menor, o per a la concreta intervenció de l'Ajuntament. La comunicació de dades a les autoritats judicials pot estar habilitada per l'article 11.2.d) de la LOPD, mentre que la comunicació de dades a la DGAIA pot estar habilitada per l'article 21 de la LOPD i l'article 24.2 de la Llei 14/2010.
03/05/2013
- ÀMBIT SECTORIAL
- Salut
- Història clínica
- Serveis socials
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Administració autonòmica
- Administració local
- Ajuntament
- Centre sanitari
- Jutges i tribunals
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades menor
- Dades sensibles
- Dades salut
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració autonòmica
- Administració local
- Ajuntament
- Centre sanitari
- Poder judicial
- PRINCIPIS
- Principi qualitat
- TRANSPARÈNCIA
- Dret accés informació
Accés del Consell Comarcal a dades dels titulars de les parcel·les afectades en un procediment de declaració de Bé d'Interés Local.
CNS 25/2013
Amb caràcter general, una petició d'informació sobre dades del Cadastre immobiliari s'hauria de dirigir a la Direcció General o gerències o subgerències del Cadastre, si escau, en els termes i de la manera que es disposa en el Reial Decret Legislatiu 1/2004, de 5 de març, pel qual s'aprova el text refós de la Llei del Cadastre Immobiliari, i en el Reial Decret 417/2006, de 7 d'abril, pel qual es desenvolupa el text refós de la Llei del Cadastre Immobliari. En el present cas, el Consell Comarcal podria sol·licitar, per si mateix, accedir a determinades dades cadastrals protegides dels titulars de les finques del municipi requerit, per tal d'exercir les competències que té atribuïdes en virtut de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local i de la Llei 9/1993, de 30 de setembre, del Patrimoni Cultural Català, d'acord amb les previsions de l'article 53.2.a) de la Llei del Cadastre Immobiliari.
30/04/2013
Informe en relació amb la proposta d'Ordenança reguladora de la creació del fitxer de videovigilància de l'Ajuntament d'Abrera
PD 9/2013
29/04/2013
Accés d'un regidor a expedients de concessions d'ajuts escolars
CNS 23/2013
Les sol·licituds d'ajut d'escolarització i de menjador, així com la valoració corresponent, poden incloure informació sensible i/o que pot generar perfils de les persones afectades. Això, juntament amb l'elevat nombre de persones afectades, incloent menors d'edat, porta a considerar que l'accés general del regidor a totes les sol·licituds i valoracions no sembla prou justificat, des de la perspectiva dels principis de qualitat i de finalitat (article 4 LOPD), sens perjudici d'un accés parclal a determinades dades, o d'un accés de forma agregada.
19/04/2013
Publicació al web municipal de les actes dels tribunals qualificadors per a la provisió de places al Consistori
CNS 21/2013
La difusió de la llista d'aprovats d'un determinat procés selectiu a través de la pàgina web d'un ajuntament, prevista a les bases de la convocatòria, resulta conforme amb la LOPD, si bé hauria de comprendre únicament la identitat i les puntuacions de les persones que l'han superat. La difusió de la seva dada DNI només seria adequada en cas de coincidència de noms i cognoms, supòsit en què caldria limitar-la a les quatre darreres xifres. La difusió del contingut íntegre de les actes del tribunal qualificador podria resultar contrària a la LOPD en el cas que continguin altra informació personal.
12/04/2013
Adequació de la publicació de la resolució de concessió d'ajuts escolars a la normativa de protecció de dades
CNS 19/2013
La comunicació de la resolució del procediment de concessió d'ajuts escolars a tercers diferents dels interessats constitueix una cessió que, a manca d'habilitació legal, requereix del seu consentiment. Ara bé qualsevol ciutadà pot accedir a la relació de persones beneficiàries dels ajuts que, d'acord amb la LGS, ha de ser objecte de publicació per part de l'ens local. D'altra banda, la presentació d'una declaració responsable pel sol·licitant de l'ajut permetria a l'ens local comprovar, durant el procediment, que aquest no té deutes pendents de pagament amb el centre escolar on està escolaritzat l'alumne o bé que té concedit l'ajornament, el fraccionament o la seva suspensió.
09/04/2013
Informe en relació amb l'Ordenança municipal de creació de fitxers de dades de caràcter personal de l'Ajuntament de Gavà
PD 5/2013
18/03/2013
Accés dels regidors a informació obrant en expedients municipals
CNS 17/2013
L'accés d'un regidor a la informació sobre les persones seleccionades en el marc d'un Pla d'ocupació municipal i si aquestes són residents a la ciutat, pot quedar emparat pel dret dels regidors a consultar en l'exercici de les seves funcions, la documentació de què disposa l'Ajuntament incloent les dades de caràcter personal contingudes en la informació que sol·liciten, independentment de la seva condició o no de membre de l'equip de govern. En el cas que aquesta informació contingui dades relatives a la intimitat de les persones, caldrà facilitar la informació de manera que quedi preservat el dret a la intimitat de les persones afectades, ja sigui mitjançant l'anonimització, ja sigui mitjançant l'accés parcial.
11/03/2013
Gravació i difusió de les sessions dels plens municipals
CNS 16/2013
La gravació i posterior difusió de les sessions del Ple a través del portal web municipal per part del mateix consistori, si així ho preveu el Reglament orgànic municipal, resulta conforme amb la LOPD, en tractar-se d'una cessió de dades que compta amb habilitació en la legislació vigent en matèria de règim local, tret d'aquelles sessions o part de les mateixes que puguin afectar el dret a l'honor, a la intimitat i a la pròpia imatge dels afectats.
04/03/2013
- AUTORITATS PROTECCIÓ DADES
- Autoritat Catalana Protecció Dades
- Àmbit actuació
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- DRETS FONAMENTALS
- Drets honor, intimitat i propia imatge
- DRETS HABEAS DATA
- Dret informació
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- MESURES SEGURETAT
- PRINCIPIS
- Principi finalitat
- Principi licitud
- Consentiment
- Principi qualitat
- Proporcionalitat
- REGISTRE PROTECCIÓ DADES CATALUNYA
- Fitxers dades
- Fitxers titularitat pública
- Inscripció fitxers
- TRANSPARÈNCIA
Accés de la policia a dades de persones estrangeres contingudes al Padró Municipal d'Habitants
CNS 11/2013
L'accés per part de la Direcció General de Policia a les dades de caràcter personal del Padró municipal d'habitants relatives a persones estrangeres, per a l'exercici de les seves competències, pot trobar habilitació a la disposició addicional setena de la LRBRL, en la redacció donada per la L.O. 14/2003. Aquest accés s'haurà de dur a terme preferentment per via telemàtica, aplicant les mesures de seguretat exigibles d'acord amb el RLOPD, i deixant constància, a la Direcció General de Policia, de cada accés, la identificació d'usuari, data i hora en què es va realitzar, com també de les dades consultades.
28/02/2013
Total de pàgines: 68