S'han trobat 68 resultats amb els descriptors REGISTRE PROTECCIÓ DADES CATALUNYA
Publicació d'un projecte d'Ordre de creació de fitxers
CNS 19/2018
A partir del dia 25 de maig de 2018 no és exigible la creació dels fitxers de titularitat pública mitjançant una disposició de caràcter general, sinó que serà suficient amb la inclusió del tractament en el registre d’activitats del tractament que ha de portar cada responsable i encarregat del tractament.
11/04/2018
Comunicació de dades entre entitats de titularitat municipal a causa de la subrogació en la gestió de serveis sanitaris
CNS 11/2018
Atès que la comunicació de dades dels fitxers d’història clínica seria conseqüència d’una modificació en la forma de gestió dels serveis de salut mental i addicions, per la qual una entitat municipal se subrogaria en la posició de l’altra, seria necessari, fins que no resulti plenament aplicable l’RGPD, notificar al Registre de Protecció de Dades de Catalunya la modificació del responsable d’aquests fitxers i informar-ne les persones afectades. Això, sens perjudici del compliment de la resta de principis i obligacions establertes a la legislació de protecció de dades.
26/03/2018
Informe en relació amb el Projecte d'ordre per la qual es crea la Seu judicial electrònica de Catalunya
PD 4/2017
02/06/2017
- ÀMBIT SECTORIAL
- Administració electrònica
- AUTORITATS PROTECCIÓ DADES
- Autoritat Catalana Protecció Dades
- Àmbit actuació
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració autonòmica
- Poder judicial
- MESURES SEGURETAT
- REGISTRE PROTECCIÓ DADES CATALUNYA
- Fitxers dades
- Fitxers titularitat pública
- Inscripció fitxers
- RESPONSABLE TRACTAMENT
Adequació a la normativa de protecció de dades del Programa d'homogeneïtzació dels processos i mecanismes interns de tramitació dels tributs i les cotitzacions socials
CNS 22/2017
Les entitats que conformen el sector públic de la Generalitat de Catalunya són, cadascuna d’elles, responsables dels tractaments de les dades personals de què disposen. La responsabilitat de l’Agència Tributària de Catalunya i de la Direcció General de Protecció Social en el tractament d’aquestes dades dependrà de la manera en què s’articuli la seva comunicació, si bé, per la informació de què es disposa, aquestes podrien adoptar la postura d’encarregades del tractament, sempre que es formalitzi el corresponent contracte d’encàrrec. En aquest dictamen també s’analitza el compliment d’algunes de les obligacions imposades per la normativa de protecció de dades (obtenció del consentiment, deure d’informació, creació de fitxers i resolució dels procediments d’exercici de drets).
26/05/2017
- ÀMBIT SECTORIAL
- Hisenda pública
- DRETS HABEAS DATA
- Condicions exercici
- Dret informació
- ENCARREGAT TRACTAMENT
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració autonòmica
- PRINCIPIS
- Principi licitud
- Consentiment
- Obligació legal
- REGISTRE PROTECCIÓ DADES CATALUNYA
- Fitxers dades
- Fitxers titularitat pública
- Inscripció fitxers
- RESPONSABLE TRACTAMENT
Gravació i publicació de les intervencions en les sessions del Ple de l'Ajuntament
CNS 62/2016
El tractament de dades realitzat pel Grup municipal, com a responsable (art. 3 d) LOPD), a través de l'enregistrament i posterior difusió de la intervenció del seu portaveu, s'ha de sotmetre als principis i garanties de la normativa de protecció de dades de caràcter personal. El Grup municipal, amb caràcter previ a l'inici del tractament, hauria de crear el corresponent fitxer de dades (article 20 LOPD), per acord del mateix Grup municipal, de conformitat amb el que preveu l'article 52 del RLOPD, publicar-lo i notificar-lo al Registre de Protecció de Dades de Catalunya, d'acord amb l'article 11 de la Llei 32/2010.
12/12/2016
Ús de dispositius GPS en els vehicles policials de l'Ajuntament
CNS 48/2016
L'ús de dispositius GPS en els vehicles policials comporta el tractament de dades personals i, per tant, està sotmès a la normativa de protecció de dades personals. Si el tractament es du a terme per assegurar el normal funcionament del servei, l'Ajuntament no necessitaria disposar del consentiment previ dels afectats, peró sí que hauria de complir el deure d'informació i l'obligació de creació (o modificació) i notificació del fitxer que contingui les dades de geolocalització.
16/09/2016
Informe en relació amb el Projecte pel qual s'aproven els Estatuts del Centre de la Propietat Forestal
PD 3/2016
25/04/2016
- ÀMBIT SECTORIAL
- Règim electoral
- Cens electoral
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades empresarials individuals
- Dades identificatives
- Document Nacional Identitat
- Dades representant persona jurídica
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració autonòmica
- REGISTRE PROTECCIÓ DADES CATALUNYA
- Fitxers dades
- Fitxers titularitat pública
- Inscripció fitxers
Gravació de la conversa i captació de la imatge del personal municipal d'atenció ciutadana
CNS 58/2015
La captació de la imatge i de la veu dels treballadors de l'Ajuntament per un ciutadà requereix, com a norma general, el consentiment previ de l'afectat. Tot i així, en alguns supòsits es pot entendre que existiria un interès legítim que podria habilitar aquest tractament, sent necessari que el ciutadà compleixi amb els principis i obligacions que imposa la normativa de protecció de dades. En el present cas, la captació de la imatge amb la finalitat d'identificar el treballador fàcilment resultaria un tractament de dades desproporcionat. També ho seria l'enregistrament de la veu amb la finalitat de tenir constància de la presentació d'un escrit davant l'Ajuntament o de la informació sol·licitada a l'Ajuntament. Ara bé, enregistrar-la amb la finalitat d'utilitzar-ho amb ocasió de l'exigència de responsabilitats pot disposar d'habilitació en determinats supòsits.
03/12/2015
- ÀMBIT SECTORIAL
- Serveis públics
- Xarxes socials
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades treballadors
- Imatge
- Veu
- DRETS HABEAS DATA
- Dret informació
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- PRINCIPIS
- Principi licitud
- Interès legítim
- RÈGIM SANCIONADOR
- REGISTRE PROTECCIÓ DADES CATALUNYA
- Fitxers dades
- Fitxers titularitat privada
- RESPONSABLE TRACTAMENT
Captació d'imatges per les càmeres instal·lades al dipòsit de detinguts, a la sala d'escorcoll i als vehicles de la policia local
CNS 34/2015
Resulta aplicable al sistema de videovigilància instal·lat en el dipòsit de detinguts i a la sala d'escorcoll de la policia local de l'Ajuntament, així com en l'interior dels vehicles de la policia local, la normativa de protecció de dades personals (LOPD i RLOPD, i Instrucció 1/2009). Al tractament de dades derivat de sistemes de videovigilància en l'exterior dels vehicles policials, resulta aplicable el règim establert en la LOVFCS, i la seva normativa de desenvolupament. El tractament de dades fet en l'interior dels vehicles policials podria quedar integrat en un fitxer existent o bé crear-ne un de nou. No resulta necessari crear cap fitxer en relació amb la videovigilància en l'exterior dels vehicles policials. Cal donar compliment al deure d'informació (art. 5 LOPD i 12 Instrucció), en els termes apuntats en el Dictamen.
23/07/2015
Naturalesa jurídica dels fitxers d'un Consorci
CNS 32/2015
Els fitxers del Consorci, com entitat de dret públic de caràcter associatiu, amb personalitat jurídica pròpia, adscrita a la Generalitat, són considerats fitxers de titularitat pública, en ésser el responsable que n'ostenta la titularitat una entitat de dret públic. Qualsevol modificació o supressió d'aquests fitxers o la creació d'altres de nous s'ha de notificar a l'Autoritat Catalana de Protecció de Dades per a la seva inscripció.
22/06/2015
Total de pàgines: 7