S'han trobat 7 resultats amb els descriptors Diputació
Publicació del nom i cognoms de la persona que formula al·legacions en el tràmit d'informació pública d'un procediment.
PS 39/2023
Es declara que un ajuntament ha comès una infracció molt greu per vulneració del principi de confidencialitat, en haver publicat a la seva seu electrònica i al BOPB un acord d'aprovació d'un projecte. En aquest acord, s'identificava amb nom i cognoms la persona que havia formulat al·legacions a la fase d'informació prèvia, juntament amb el contingut de les al·legacions i altres dades personals.
11/10/2023
Denegació d'accés a informació sobre els béns immobles exempts de pagament de l'IBI
IAI 47/2019
L’accés per part de la persona reclamant a la informació sobre la identitat dels titulars, l’adreça dels immobles exempts de l’IBI o de qualsevol altra informació que permeti identificar les persones físiques titulars de drets sobre aquests bens, seria contrari a la normativa de protecció de dades personals. Això sense perjudici que es pugui facilitar la informació de manera anonimitzada.
05/11/2019
Obligacions d'una Diputació respecte al tractament de la signatura manuscrita dels seus treballadors
CNS 34/2016
En el cas de la publicació de documents originàriament en suport paper, posteriorment digitalitzats i incorporats a la seu electrònica de la corporació, per donar compliment a les obligacions de publicitat activa derivades de la Llei 19/2014, valdria la pena prendre com a pràctica generalitzada, suprimir les signatures en el moment d'escanejar i publicar els documents al web. En el cas de sol·licituds d'accés als documents en poder de la corporació, cal considerar la possibilitat de lliurar la documentació a la qual es pretén accedir, fent una dissociació prèvia i ometre la signatura. En el cas que qui sol·liciti l'accés a la documentació siguin càrrecs electes que la demanen en exercici de les funcions que els atribueix la legislació de règim local, no sembla que s'hagi de restringir la inclusió de les signatures que constin en els documents.
01/07/2016
Informe en relació amb la transmissió de dades tributàries per les administracions que gestionen, liquiden, inspeccionen o recapten tributs per delegació dels ajuntaments
PD 7/2016
05/05/2016
- ÀMBIT SECTORIAL
- Hisenda pública
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- Consell comarcal
- Diputació
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades tributàries
- ENCARREGAT TRACTAMENT
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració local
- Administració local
- Consell comarcal
- Diputació
Possibilitat que les diputacions catalanes comuniquin a l'Agència Tributària de Catalunya informació tributària que gestionen per delegació dels ajuntaments
CNS 26/2016
Les diputacions catalanes poden comunicar directament a l'ATC informació relativa a tributs que gestionen o recapten per delegació dels ajuntaments si l'acord d'encàrrec del tractament ho preveu expressament o si reben instruccions de l'Ajuntament en aquest sentit. A manca d'aquesta previsió o d'instruccions específiques al respecte, la comunicació pot fer-se si es compta amb una llei específica que ho prevegui.
26/04/2016
Accés del Consell Comarcal a dades dels titulars de les parcel·les afectades en un procediment de declaració de Bé d'Interés Local.
CNS 25/2013
Amb caràcter general, una petició d'informació sobre dades del Cadastre immobiliari s'hauria de dirigir a la Direcció General o gerències o subgerències del Cadastre, si escau, en els termes i de la manera que es disposa en el Reial Decret Legislatiu 1/2004, de 5 de març, pel qual s'aprova el text refós de la Llei del Cadastre Immobiliari, i en el Reial Decret 417/2006, de 7 d'abril, pel qual es desenvolupa el text refós de la Llei del Cadastre Immobliari. En el present cas, el Consell Comarcal podria sol·licitar, per si mateix, accedir a determinades dades cadastrals protegides dels titulars de les finques del municipi requerit, per tal d'exercir les competències que té atribuïdes en virtut de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local i de la Llei 9/1993, de 30 de setembre, del Patrimoni Cultural Català, d'acord amb les previsions de l'article 53.2.a) de la Llei del Cadastre Immobiliari.
30/04/2013
Accés a les dades del Padró des del Registre General de l'Ajuntament
CNS 3/2012
La importació de dades personals del Padró des del Registre d'entrada i sortida de documents d'un mateix ens local, per tal que aquest agilitzi la gestió dels procediments administratius, dins l'exercici de les competències municipals que la legislació de règim local li atribueix, i quan la dada domicili resulta rellevant, és conforme amb la LOPD en la mesura que aquesta finalitat resulta compatible amb la del Padró. La actualització de la dada domicili del Padró, en cas de detectar-se una discrepància, no resultaria conforme al principi de finalitat de les dades, sens perjudici que aquest fet es pugui posar en coneixement del ciutadà perquè iniciï els tràmits corresponents per modificar les seves dades del Padró, així com que l'ajuntament pugui fer les actuacions i comprovacions que consideri convenients per mantenir-lo actualitzat.
07/02/2012
- ÀMBIT SECTORIAL
- Padró municipal habitants
- Registre entrada i sortida de documents
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- Diputació
- DRETS HABEAS DATA
- Dret informació
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- Diputació
- PRINCIPIS
- Principi finalitat
- Principi qualitat