S'han trobat 10 resultats amb els descriptors Consell comarcal
Comunicació de dades per part del Consell Comarcal als ajuntaments de les persones beneficiàries de serveis socials dels respectius municipis
CNS 28/2021
La comunicació per part del consell comarcal de dades personals de les persones beneficiàries de serveis socials dels respectius municipis, als ajuntaments de la comarca, pot tenir suficient base jurídica d’acord amb l’article 6.1.e) i 6.4 de l’RGPD, sense que sigui necessari el consentiment dels afectats, sens perjudici de la necessària aplicació dels principis de limitació de la finalitat i de minimització.
07/06/2021
Comprovació de la informació personal continguda en les sol·licituds de prestacions socials
CNS 75/2016
El Consell Comarcal està habilitat per comprovar, sense el consentiment del sol·licitant, la informació continguda en la sol·licitud de la prestació, així com les dades relatives als membres de la unitat econòmica de convivència que la disposició addicional setena de la Llei 2/2014 preveu expressament.
21/12/2016
- ÀMBIT SECTORIAL
- Procediment administratiu
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Administració local
- Administració local
- Consell comarcal
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades sensibles
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració local
- Consell comarcal
- PRINCIPIS
- Principi licitud
- Consentiment
- Missió en interès públic o exercici de poders públics
Informe en relació amb la transmissió de dades tributàries per les administracions que gestionen, liquiden, inspeccionen o recapten tributs per delegació dels ajuntaments
PD 7/2016
05/05/2016
- ÀMBIT SECTORIAL
- Hisenda pública
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- Consell comarcal
- Diputació
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades tributàries
- ENCARREGAT TRACTAMENT
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració local
- Administració local
- Consell comarcal
- Diputació
Possibilitat que les diputacions catalanes comuniquin a l'Agència Tributària de Catalunya informació tributària que gestionen per delegació dels ajuntaments
CNS 26/2016
Les diputacions catalanes poden comunicar directament a l'ATC informació relativa a tributs que gestionen o recapten per delegació dels ajuntaments si l'acord d'encàrrec del tractament ho preveu expressament o si reben instruccions de l'Ajuntament en aquest sentit. A manca d'aquesta previsió o d'instruccions específiques al respecte, la comunicació pot fer-se si es compta amb una llei específica que ho prevegui.
26/04/2016
Publicitat de la resolució de concessió d'ajuts socioeconòmics als alumnes d'una escola pública
CNS 28/2015
La publicació de la resolució de concessió d'ajuts socioeconòmics (beques menjador) en el tauler d'anuncis dels centres docents en substitució de la seva notificació als interessats comportaria, en atenció al col·lectiu afectat (menors d'edat) i a la naturalesa de l'ajut públic (situacions de vulnerabilitat social), una afectació al seu dret a la protecció de dades personals, entre d'altres drets, per la qual cosa caldria aplicar el mecanisme previst a l'article 61 de la LRJPAC, de tal manera que es preservés la identitat dels beneficiaris.
29/06/2015
- ÀMBIT SECTORIAL
- Procediment administratiu
- Subvencions
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Administració local
- Administració local
- Consell comarcal
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades menor
- Dades sensibles
- DRETS FONAMENTALS
- Drets honor, intimitat i propia imatge
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració local
- Consell comarcal
- Centre educatiu
- PRINCIPIS
- Principi finalitat
- Principi qualitat
- Proporcionalitat
- TRANSPARÈNCIA
- Publicitat activa
- Subvencions
Possibilitat de publicar a una intranet corporativa l'organigrama de l'organització amb els seus quadres retributius
CNS 46/2014
Poden ser objecte de publicació a la intranet corporativa del Consell Comarcal, tant el sou base com el complement de destí, el complement específic i el complement de productivitat associat a cada lloc de treball del Consell Comarcal, però no els conceptes retributius associats a un treballador concret. La publicació a la intranet de la quantia percebuda en concepte de triennis només seria conforme amb la normativa de protecció de dades pel que fa a la quantitat establerta per cada trienni en funció del grup al qual es pertany, però no la quantia efectivament percebuda per cada treballador.
04/09/2014
Cessió a l'Ajuntament de dades dels usuaris dels serveis socials del Consell Comarcal amb la finalitat de realitzar activitats complementàries de suport social al municipi
CNS 13/2014
El Consell Comarcal estaria habilitat per a comunicar les dades de les persones titulars d'expedients de serveis socials a l'Ajuntament de la seva comarca que li demani, si compta amb el consentiment dels titulars de les dades, d'acord amb l'article 11.1 LOPD. El consentiment ha de ser exprés si en la comunicació hi ha dades sensibles (art. 7 LOPD). L'autorització de la persona titular de l'expedient de serveis socials, pot incloure també la comunicació d'informació que, tot i fer referència a terceres persones, formi part de l'expedient, en la mesura que es tracti d'informació que indirectament faci referència a la persona que l'autoritza.
05/03/2014
- ÀMBIT SECTORIAL
- Serveis socials
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- Consell comarcal
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades menor
- Dades sensibles
- DRETS HABEAS DATA
- Dret informació
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- Consell comarcal
- PRINCIPIS
- Principi finalitat
- Principi licitud
- Consentiment
Accés del Consell Comarcal a dades dels titulars de les parcel·les afectades en un procediment de declaració de Bé d'Interés Local.
CNS 25/2013
Amb caràcter general, una petició d'informació sobre dades del Cadastre immobiliari s'hauria de dirigir a la Direcció General o gerències o subgerències del Cadastre, si escau, en els termes i de la manera que es disposa en el Reial Decret Legislatiu 1/2004, de 5 de març, pel qual s'aprova el text refós de la Llei del Cadastre Immobiliari, i en el Reial Decret 417/2006, de 7 d'abril, pel qual es desenvolupa el text refós de la Llei del Cadastre Immobliari. En el present cas, el Consell Comarcal podria sol·licitar, per si mateix, accedir a determinades dades cadastrals protegides dels titulars de les finques del municipi requerit, per tal d'exercir les competències que té atribuïdes en virtut de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local i de la Llei 9/1993, de 30 de setembre, del Patrimoni Cultural Català, d'acord amb les previsions de l'article 53.2.a) de la Llei del Cadastre Immobiliari.
30/04/2013
Contractació d'una empresa de serveis que opera en el "núvol"
CNS 24/2012
La contractació dels serveis Google Apps for Business per un consell comarcal requereix la realització d’una anàlisi prèvia dels riscos que per a la seguretat i integritat de la informació personal pot comportar el seu tractament en entorns que operen en el “núvol”. En la mesura que Google Ireland Limited efectuï un tractament de dades per compte del responsable, la contractació dels seus serveis requereix, d’entrada, la signatura d’un contracte d’encarregat del tractament. No obstant això, ateses les condicions a què se sotmet el servei Google Apps for Business, l’existència d’aquest contracte d’encarregat per si sol no pressuposa que el tractament de les dades per Google Ireland Limited es dugui a terme sempre amb totes les garanties exigides per la normativa espanyola de protecció de dades de caràcter personal.
04/07/2012
Cessió de dades del padró municipal d'habitants a un Consorci en matèria de serveis socials
CNS 26/2011
La cessió de dades personals del Padró municipal d'habitants a un Consorci, sense consentiment dels afectats, requereix que una norma amb rang de llei l'habiliti. En el cas examinat, en la mesura que el Consorci té delegada la competència en matèria de serveis socials de determinats municipis i, més en concret, la prestació del servei de primera acollida de persones immigrades, i atès que el coneixement del domicili resulta rellevant per poder identificar el col·lectiu de persones a qui van dirigits aquests programes, la cessió seria conforme amb la LOPD per comptar amb habilitació suficient en la normativa de règim local.
30/06/2011