S'han trobat 676 resultats amb els descriptors Ajuntament
Cessió de dades de l'Ajuntament a la Comissió liquidadora de la Junta de compensació d'una urbanització
CNS 39/2013
En el cas examinat l'Ajuntament és el responsable de la informació continguda en la documentació de la Junta de Compensació, i hauria de crear o modificar els corresponents fitxers, en cas que dugui a terme algun tipus de tractament amb les dades. La comunicació de dades de l'Ajuntament a la Comissió Liquidadora de la Junta de Compensació constitueix una cessió de dades, i s'ha de sotmetre al règim de la LOPD. L'Ajuntament pot comunicar determinada informació a la Comissió Liquidadora, sense requerir el consentiment del titulars (article 11.2.c) de la LOPD). En qualsevol cas, només és pertinent comunicar les dades adequades, pertinents i no excessives per tal que la Comissió pugui liquidar el patrimoni de la Junta de Compensació. En el cas examinat no es dóna l'esquema previst a la normativa de protecció de dades per a l'encàrrec del tractament.
16/09/2013
Comunicació de dades a l'empresa que havia prestat el servei públic d'abastament d'aigua
CNS 40/2013
Existeix habilitació legal suficient per cedir a l'empresa que ha gestionat amb anterioritat el servei d'aigua potable, les dades dels usuaris del servei relatives al període de temps en què aquesta empresa va gestionar-lo, sense requerir el consentiment dels titulars. Aquesta habilitació existeix tant si l'empresa era la responsable del tractament de les dades com si era un encarregat del tractament. Aquesta cessió no hauria d'incloure altres informacions relatives, per exemple, a incidències que s'hagin produït posteriorment a la data en què una altra empresa es va fer càrrec del servei. Això sens perjudici que, si en finalitzar la pròrroga de la intervenció per la qual aquesta altra empresa presta el servei de subministrament d'aigua, l'Ajuntament decideix encarregar de nou la prestació del servei a l'empresa anterior, pugui ser admissible la comunicació d'informació sobre el període en què ha estat intervingut el servei.
12/09/2013
Informe en relació amb l'Ordenança municipal d'administració electrònica de l'Ajuntament de Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant
PD 26/2013
04/09/2013
Informe en relació amb l'Ordenança reguladora de la creació, modificació i supressió de determinats fitxers de dades de caràcter personal de l'Ajuntament de Monistrol de Montserrat
PD 22/2013
25/07/2013
Responsabilitat de la gestió dels blogs de les AMPAS de les escoles bressol municipals
CNS 37/2013
L'AMPA és una associació amb personalitat jurídica pròpia i responsable dels fitxers necessaris per a l'exercici de les seves funcions. L'AMPA és per tant, la responsable de vetllar per complir les obligacions derivades de la normativa de protecció de dades, i en el cas de voler difondre informació personal a través de blogs, comptar amb el consentiment de les persones afectades, llevat que una norma amb rang de llei habiliti la publicació. Seria per tant l'AMPA qui hauria de respondre d'eventuals incompliments per part seva de la normativa de protecció de dades.
23/07/2013
Cessió de dades entre administracions públiques en el procés de modernització dels sistemes d'informació dels cossos policials
CNS 34/2013
El tractament de dades que es pugui produir en base al Conveni subscrit ha de quedar recollit en el fitxer de l'Ajuntament (article 20.2 de la LOPD). Es recomana fer una anàlisi de conjunt dels fitxers ja existents de l'Ajuntament, relacionats amb l'actuació de la policia local, i del fitxer objecte de consulta, als efectes d'evitar, si escau, duplicitats de tractaments. Pel que fa a l'apartat relatiu a la finalitat i usos del fitxer, cal tenir en compte el règim que l'article 22 de la LOPD preveu per als fitxers policials, en funció de les seves finalitats administratives o policials. En el cas que es prevegin determinats fluxos informatius, entre d'altres, amb la xarxa RESCAT o el Centre d'Atenció i Gestió de Trucades d'Urgència 112, aquest apartat del fitxer ho hauria de recollir adequadament.
08/07/2013
- ÀMBIT SECTORIAL
- Seguretat pública
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Administració autonòmica
- Administració local
- Ajuntament
- Forces i Cossos Seguretat
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració autonòmica
- Administració local
- Ajuntament
- REGISTRE PROTECCIÓ DADES CATALUNYA
- Fitxers dades
- Fitxers titularitat pública
- Fitxers titularitat pública
- Fitxers policials
Verificació del compliment de les obligacions salarials i de seguretat social de les empreses contractistes
CNS 32/2013
La comunicació del nom i cognoms i número del DNI/NIE incloses al TC-2 resulta habilitada per l'article 11.2.c) de la LOPD, en connexió amb la previsió de l'article 42.2 de l'ET. Només s'ha de referir als treballadors afectats al contracte, i no ha d'incloure cap altra dada d'aquests treballadors que puguin contenir-se al document TC-2 del mes corresponent. Amb aquesta mateixa finalitat (art. 42.2 ET) l'Ajuntament pot accedir a informació sobre l'efectiva percepció dels salaris per part dels treballadors de les empreses contractistes o subcontractistes. LLevat que es compti amb la declaració voluntària de les persones afectades, es recomana a l'Ajuntament que consideri l'opció de la presentació d'un certificat per part de la pròpia empresa sobre la percepció dels corresponents salaris per part de tots els treballadors adscrits a l'execució del contracte.
27/06/2013
Informe en relació amb la Proposta de Reglament municipal de govern obert i participació ciutadana, de l'Ajuntament de Premià de Mar
PD 15/2013
04/06/2013
Cessió de dades entre administracions públiques mantenint la finalitat en el seu tractament
CNS 29/2013
Per analitzar l'adequació a dret de la possibilitat de cedir, al Departament competent de la Generalitat, la informació de la qual, eventualment, disposi l'Ajuntament sobre els propietaris d'èquids, serà necessari avaluar l'origen i la finalitat per a la qual l'Ajuntament va obtenir la informació, com també la finalitat per a la qual el Departament sol·licita la informació.
04/06/2013
Cessió de dades del Padró municipal d'habitants a la concessionària del servei públic d'abastament d'aigua del municipi
CNS 28/2013
L'empresa concessionària, com a responsable de diversos fitxers, pot tractar les dades que s'hi contenen, sens perjudici que l'Ajuntament com a titular del servei és el responsable darrer d'aquesta informació. Qualsevol comunicació de dades del Padró o d'altres fitxers de l'Ajuntament és una comunicació de dades sotmesa al règim de la LOPD (articles 11 i 21), excepte si s'estableix un encàrrec del tractament (article 12 de la LOPD i articles 20 a 22 del RLOPD). La formalització de l'encàrrec es pot fer en les clàusules específiques incloses en el contracte, si escau mitjançant un annex o addenda.
23/05/2013
Total de pàgines: 68