S'han trobat 15 resultats amb els descriptors Dades pseudonimitzades
Comunicació de dades pseudonimizades de pacients al laboratori farmacèutic que subministra la medicació
CNS 28/2022
L’hospital podria comunicar dades pseudonimitzades relatives a la salut dels pacients tractats amb medicaments d’ús compassiu al laboratori farmacèutic que facilita el medicament per a fins de recerca clínica (article 9.2.j) RGPD i apartat 2.d) de la DA 17a LOPDGDD) sobre la base de l’interès legítim perseguit pel laboratori.
02/11/2022
Creació d'una base de dades sobre dependència i cronicitat i difusió dels resultats
CNS 1/2022
Ateses les previsions normatives (art. 6.1.a), art. 9.2.a) RGPD, en connexió amb la Disposició addicional 17a de l’LOPDGDD) el consentiment explícit de les persones afectades podria habilitar el tractament de dades. L’estudi també es pot dur a terme amb dades pseudonimitzades, d’acord amb la lletra d) de l’esmentada Disposició addicional 17a. En qualsevol cas, caldrà complir els principis i garanties establerts a la normativa de protecció de dades, de l’esmentada disposició addicional 17a i, si escau, de la Llei d’investigació biomèdica. La comunicació d’informació anonimitzada i agregada dels resultats de l’operació duta a terme per la Fundació al teixit empresarial de la comarca no seria contrària a la normativa de protecció de dades.
03/03/2022
Implementació d'un sistema de recollida de residus porta a porta
CNS 60/2021
L’elecció del model de recollida selectiva més adequat al municipi requereix d’una avaluació d’impacte relativa a la protecció de dades. L’Ajuntament, en atenció a les competències que té atribuïdes en matèria de gestió de residus, estaria legitimat per dur a terme els tractaments de dades que es deriven de la implantació del sistema de recollida selectiva. Tot i això, a manca de previsió legal específica, l’elaboració de perfils que produeixin efectes jurídics en la persona usuària del servei o que l’afectin significativament de manera similar, requereix comptar amb el consentiment explícit de les persones afectades. La participació de tercers en la implementació d’aquest sistema requereix la formalització d’un contracte d’encarregat i, si escau, de subencarregat, així com, si escau, el compliment de les obligacions establertes al respecte en l’LCSP.
01/02/2022
Possibilitat de publicar al web del Departament els telèfons i les adreces de correu electrònic
CNS 36/2021
El telèfon i l’adreça de correu electrònic, sempre que es pugui associar directament o indirecta a una persona física, són una dada personal el tractament de la qual s’ha d’adequar als principis i garanties de la normativa de protecció de dades. La publicació de les dades relatives al nom de l’establiment, el domicili industrial de l’establiment, telèfon, adreça de correu electrònic, web, enllaç directe a la ubicació en mapa i coordenades de localització geogràfica de les empreses inscrites al RIAAC, pot basar-se en el consentiment de les persones afectades. La difusió d’aquestes dades també pot basar-se en les previsions dels articles 19.3 LOPDGDD i 6.4 RGPD, sempre que s’ofereixi a les persones afectades la possibilitat de demanar l’exclusió de la seva empresa de la difusió.
06/09/2021
- ÀMBIT SECTORIAL
- Agricultura
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Administració autonòmica
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades anonimitzades
- Dades identificatives
- Dades pseudonimitzades
- Dades representant persona jurídica
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració autonòmica
- PRINCIPIS
- Principi exactitud
- Principi licitud
- Consentiment
- Interès legítim
- Missió en interès públic o exercici de poders públics
- Obligació legal
- Principi minimització
Identificació de les persones víctimes de violència de gènere en les publicacions de concursos generals de mèrits i capacitats
CNS 16/2021
Per tal de minimitzar els riscos per a la seguretat de les funcionàries víctimes de violència de gènere en les diferents publicacions dels concursos generals de mèrits i capacitats en què participen i mentre no s’aprovi el protocol a què fa esment l’apartat 2n de la DA7a de l’LOPDGDD, podrien emprar-se dades seudonimitzades tant per a la identificació de les concursants que ostenten tal condició, com per a la identificació de la plaça adjudicada a cadascuna de les persones concursants.
23/03/2021
Accés a dades dels treballadors d'una empresa concessionària d'un servei públic
CNS 35/2020
L’Ajuntament vol accedir a dels treballadors d’una empresa concessionària del servei municipal de jardineria, neteja viària i recollida de residus, amb motiu d’estudiar les dades econòmiques a efectes de valorar una possible subrogació del servei. A tal efecte consulta si determinades dades dels treballadors son dades personals i si l’ajuntament disposa de base jurídica per obtenir aquesta informació. Les dades sobre la data de naixement, categoria professional, tipus de contracte i data de finalització del contracte dels treballadors de l’empresa concessionària a què es refereix la consulta s’han de considerar dades personals, fins i tot si es lliuren de manera dissociada del nom i cognoms de les persones treballadores. L’ajuntament disposa d’una habilitació o base jurídica per rebre del concessionari aquesta informació ateses les previsions derivades tant de la normativa de règim local com de la normativa de contractació pública. No obstant això, el lliurament s’ha d’adequar a la resta de principis de la normativa de protecció de dades, en especial el principi de minimització, per la qual cosa no resulta justificat incloure-hi el nom i cognoms de les persones treballadores afectades.
20/10/2020
Implementació d'un sistema intel·ligent de recollida selectiva de residus
CNS 6/2020
L’Ajuntament, en atenció a les competències que té atribuïdes en matèria de gestió de residus, estaria legitimat per dur a terme els tractaments de dades descrits en la fase 1 d’implantació del sistema intel·ligent de recollida selectiva. La participació de tercers, inclòs el procés de seudonimització de les dades, requeriria la formalització d’un contracte d’encarregat i, si escau, de subencarregat del tractament, així com, si escau, el compliment de les obligacions establertes al respecte en l’LCSP. En tot cas, per garantir l’eficàcia de la seudonimització, seria convenient revisar el procés de registre en l’aplicació per a telèfons intel·ligents que s’oferirà als usuaris del servei, per articular-lo a través del codi assignat.
13/05/2020
Accés a la documentació sobre els serveis prestats per la Guàrdia Urbana
CNS 59/2019
La normativa de protecció de dades no impediria facilitar els informes dels serveis de treball realitzats pels membres de la guàrdia urbana durant l’any 2019, sempre que aquesta informació es faciliti de manera seudonimitzada, sense que sigui possible la identificació directa o indirecta dels treballadors afectats per part de terceres persones. La utilització del TIP de la guàrdia urbana no es pot considerar adient atès que es tracta d’un codi numèric que fàcilment pot ser conegut per la resta de treballadors municipals. Això sens perjudici que, posteriorment, si a la vista d’aquests informes hi ha alguna circumstància que ho justifiqui, l’Ajuntament pugui revelar al representant sindical la identitat del treballador afectat, sense necessitat del seu consentiment previ.
27/01/2020
Accés d'un treballador municipal a les quantitats percebudes pels altres treballadors de la Corporació en concepte de complement de productivitat i de gratificacions
CNS 57/2019
La normativa de protecció de dades no impediria l’accés a les quantitats percebudes mensualment pels conceptes de complement de productivitat i gratificacions del cap de la policia local durant el període indicat. Tampoc impediria l’accés per part d’un dels treballadors al llistat de la resta de membres de la Policia Local, que hauran d’esser identificades mitjançant el número d’identificació (TIP), on hi constin les quantitats percebudes com a complement de productivitat. En canvi l’accés al llistat de les quantitats percebudes en concepte de gratificacions, s’hauria de facilitar mitjançant un codi que no permeti identificar-los.
12/12/2019
Comunicació a l'Ajuntament de dades dels treballadors assignats a la concessió del servei d'abastament d'aigua al municipi
CNS 24/2019
Amb la informació de què es disposa, i per aplicació del principi de minimització la transmissió a l’Ajuntament del detall d’informació laboral dels treballadors/res de l’empresa adjudicatària continguda a les Instruccions reguladores del procediment de control de la concessió d’abastament d’aigua, s’hauria de facilitar de manera anonimitzada o pseudonimitzada. A efectes de control de la qualitat del servei, no sembla que en aquest cas sigui necessària la identificació dels treballadors/res afectats/des.
28/05/2019
Total de pàgines: 2