S'han trobat 731 resultats amb els descriptors TRANSPARÈNCIA
Accés d'un ciutadà a les dades de control horari d'uns funcionaris
CNS 42/2015
Tenint en compte la petició d'informació personal examinada es considera que la solució que millor permet satisfer el dret d'accés del ciutadà sense per això menyscabar el dret a la protecció de dades dels funcionaris consistiria en facilitar els marcatges només dels dies sol·licitats en què s'hagi constatat un incompliment efectiu de l'horari de treball.
25/09/2015
Cessió a un sindicat de la denúncia i l'expedient disciplinari relatiu a un policia local
CNS 45/2015
En atenció al règim de cessió (art.11 LOPD), no es pot considerar que hi hagi suficient habilitació legal en base a la normativa estudiada (LRJPAC, EBEP i DL 1/1997) per facilitar còpia de la denúncia i de tot el procediment al secretari general del sindicat al que pertany el representant dels treballadors expedientat, sense el consentiment d'aquest, en els termes exposats en la consulta, llevat que, a més de ser el secretari general del sindicat, també ostenti la condició de representant dels treballadors (dels funcionaris) de l'Ajuntament. L'accés a la informació relativa al procediment disciplinari, un cop hagi conclòs aquest, només resultaria habilitat en el cas de comptar amb el consentiment exprés de les persones afectades (art.3. e) LOPD) o amb una norma amb rang de llei que l'habilités (articles 23 Llei 19/2014 i 15.1 Llei 19/2013).
10/09/2015
- ÀMBIT SECTORIAL
- Procediment administratiu
- Condició interessat
- Expedient administratiu
- Procediment sancionador
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Representants treballadors
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades sensibles
- Infraccions penals administratives
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- TRANSPARÈNCIA
- Dret accés informació
- Dret accés informació
- Representants treballadors
Enregistrament i difusió de les sessions plenàries de la Junta de Personal
CNS 38/2015
L'enregistrament de les sessions de la Junta de personal com a mecanisme auxiliar per facilitar la redacció de l'acta no requereix el consentiment dels afectats. Aquest consentiment sí és necessari per a la seva posterior difusió a la Intranet, sens perjudici que es puguin emetre en diferit aquelles parts de les sessions que no continguin dades personals que no puguin ser objecte de difusió. La difusió de les actes de la Junta de personal on només hi constin els acords adoptats i la identificació dels membres que han participat a la sessió resulta conforme amb la LOPD sempre que aquestes comprenguin informació de naturalesa laboral d'interès general dels treballadors.
01/09/2015
- ÀMBIT SECTORIAL
- Laboral
- Representants treballadors
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Administració local
- Representants treballadors
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades anonimitzades
- Dades treballadors
- Imatge
- Veu
- DRETS FONAMENTALS
- Dret llibertat sindical
- DRETS HABEAS DATA
- Dret informació
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració local
- PRINCIPIS
- Conservació
- Principi finalitat
- Principi licitud
- Consentiment
- Principi qualitat
- TRANSPARÈNCIA
- Publicitat activa
- Organització
Informe en relació amb el Projecte d'Ordre per la qual es modifica l'Ordre ECO/47/2013, de 15 de març, per la qual es regula el funcionament i s'aprova l'aplicació del registre públic de contractes de la Generalitat de Catalunya
PD 13/2015
22/07/2015
Comunicació de dades personals dels membres de la Policia Local als òrgans de representació del personal de l'Ajuntament
CNS 36/2015
A la vista de la petició d'informació personal examinada, es considera que la solució que millor permetria satisfer el dret d'accés del delegat de personal, sense per això menyscabar el dret a la protecció de dades personals dels treballadors públics, consistiria en facilitar-li un llistat mensual dels treballs extraordinaris realitzats junt amb un codi numèric fix assignat a cada policia local. Això sens perjudici que, posteriorment, si d'acord amb aquests llistats hi hagués alguna circumstància que ho justifiqués, es pogués revelar la identitat del treballador afectat. Per altra banda, el delegat de personal no podria accedir a la nòmina íntegre dels policies locals.
14/07/2015
Accés d'una empresa de transport de viatgers a l'expedient sancionador incoat per l'ajuntament a un dels seus treballadors
CNS 35/2015
L'accés d'una empresa de transports de viatgers a la identitat de la persona objecte d'un procediment sancionador en curs per conducció d'un vehicle a motor sota els efectes de les drogues només podria produir-se de considerar-se que aquesta ostenta la condició d'interessada en el procediment. En cas que el procediment hagués finalitzat, l'accés només podria atorgar-se previ consentiment exprés de l'afectat o existència d'altra norma amb rang de llei que l'emparés, per aplicació de l'article 15.1 de la Llei 19/2013.
01/07/2015
- ÀMBIT SECTORIAL
- Procediment administratiu
- Condició interessat
- Expedient administratiu
- Procediment sancionador
- Transports
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades identificatives
- Dades sensibles
- Dades salut
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració local
- TRANSPARÈNCIA
- Dret accés informació
Informe en relació amb el Projecte de Llei per la qual es modifica la Llei 10/2001, de 13 de juliol, d'arxius i documents
PD 11/2015
01/07/2015
Publicitat de la resolució de concessió d'ajuts socioeconòmics als alumnes d'una escola pública
CNS 28/2015
La publicació de la resolució de concessió d'ajuts socioeconòmics (beques menjador) en el tauler d'anuncis dels centres docents en substitució de la seva notificació als interessats comportaria, en atenció al col·lectiu afectat (menors d'edat) i a la naturalesa de l'ajut públic (situacions de vulnerabilitat social), una afectació al seu dret a la protecció de dades personals, entre d'altres drets, per la qual cosa caldria aplicar el mecanisme previst a l'article 61 de la LRJPAC, de tal manera que es preservés la identitat dels beneficiaris.
29/06/2015
- ÀMBIT SECTORIAL
- Procediment administratiu
- Subvencions
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Administració local
- Administració local
- Consell comarcal
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades menor
- Dades sensibles
- DRETS FONAMENTALS
- Drets honor, intimitat i propia imatge
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració local
- Consell comarcal
- Centre educatiu
- PRINCIPIS
- Principi finalitat
- Principi qualitat
- Proporcionalitat
- TRANSPARÈNCIA
- Publicitat activa
- Subvencions
Informe en relació amb el Projecte d'Ordre per la qual s'aproven, es modifiquen i es deroguen taules d'avaluació i accés documental
PD 8/2015
17/06/2015
Accés a la identificació dels arquitectes responsables dels projectes i plànols que obren als expedients d'atorgament de llicències municipals
CNS 31/2015
Atès que en el dret d'informació sol·licitada només hi constarien dades identificatives dels arquitectes autors de determinats projectes autoritzats per l'Ajuntament, sense que, per la informació de què es disposa es pugui concloure que s'afectin altres drets amb la revelació d'aquesta informació, el dret d'accés a la informació prevaldria en aquest cas sobre el dret a la protecció de dades de caràcter personal.
12/06/2015
Total de pàgines: 74