S'han trobat 731 resultats amb els descriptors TRANSPARÈNCIA
Accés a informació continguda en l'expedient d'un concurs general de provisió de llocs de treball
CNS 68/2015
La persona interessada en un procediment de provisió de llocs de treball pot accedir a la informació aportada per aquells participants que han concursat per a la mateixa plaça que ella, sens perjudici d'eliminar, quan escaigui, les dades sensibles que hi puguin constar i/o les dades irrellevants per a la finalitat de control de la legalitat del procés. Malgrat el dret a obtenir còpia d'aquesta informació, per aplicació del principi de minimització, sempre que el mer examen de l'expedient sense obtenció de còpia permeti assolir aquesta finalitat, hauria d'optar-se per aquesta possibilitat.
19/01/2016
- ÀMBIT SECTORIAL
- Funció pública
- Procediment administratiu
- Condició interessat
- Expedient administratiu
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Administració autonòmica
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades sensibles
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració autonòmica
- PRINCIPIS
- Principi finalitat
- Principi qualitat
- Proporcionalitat
- TRANSPARÈNCIA
- Dret accés informació
- Matèries
- Provisió personal
Comunicació de dades d'un treballador municipal al delegat de personal
CNS 70/2015
Vista la normativa estudiada (EBEP i legislació de transparència) no hi ha suficient habilitació legal per tal que el delegat de personal accedeixi al contingut íntegre de la nòmina corresponent als mesos de juny a setembre de 2015 de l'inspector de policia. Tenint en compte que el cessionari és un delegat de personal que aporta indicis de possibles irregularitats repecte un treballador i un període breu en concret, pot considerar-se justificada la comunicació de la informació referida a la realització d'hores extres (article 11 LOPD), com també la comunicació de la memòria del regidor, en allò referit a la realització i pagament de les hores extres per part de l'inspector de policia.
18/01/2016
- ÀMBIT SECTORIAL
- Laboral
- Representants treballadors
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Representants treballadors
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades treballadors
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- TRANSPARÈNCIA
- Dret accés informació
- Dret accés informació
- Representants treballadors
Informe en relació amb el Projecte d'Ordre per la qual s'aproven, es modifiquen i es deroguen taules d'avaluació i accés documental
PD 15/2015
14/01/2016
Difusió de les persones beneficiàries dels ajuts atorgats per una Associació
CNS 65/2015
L'Associació pot publicar en el seu web la relació de les persones físiques beneficiàries dels ajuts concedits, junt amb la quantia percebuda, atès que aquesta difusió trobaria habilitació en la LGS, en el TRLFPC i en la Llei 19/2014, no sent necessari, per tant, el consentiment dels afectats, llevat que l'ajut s'hagi atorgat per raons de vulnerabilitat social o que, d'acord amb la normativa aplicable, s'hagi de limitar la informació publicada per afectar l'honor, la intimitat o la imatge de les persones afectades.
11/01/2016
Accés a documentació relativa al servei d'abastament d'aigua potable al municipi
CNS 62/2015
La normativa de protecció de dades personals no impedeix que es pugui accedir a les dades identificatives contingudes en els contractes, convenis, estudis i encàrrecs relacionats amb el servei d'abastament d'aigua a què es refereix la consulta.
17/12/2015
Denegació parcial de l'accés en un procediment de selecció de docents universitaris
IAI 1/2015
El dret a la protecció de dades de caràcter personal no impedeix l'accés i l'obtenció de còpia de la informació continguda als currículums i els plans docents aportats pels aspirants en un procediment selectiu per cobrir diverses places de docents universitaris. Això sens perjudici que en el cas que la informació contingui dades especialment protegides hagin de quedar excloses de l'accés i que si la sol·licitud de participació o la documentació acreditativa dels mèrits contingui dades personals innecessàries per a la finalitat de control del procés selectiu, hagin de ser igualment excloses de l'accés.
11/12/2015
Cessió per part de l'Ajuntament de dades de titulars de diferents locals a la Societat General d'Autors i Editors
CNS 57/2015
L'article 2.2 i 2.3 del RLOPD disposa que el Reglament no és aplicable als tractaments de dades referides a persones jurídiques, i que les dades relatives a empresaris individuals, quan hi facin referència en la seva qualitat de comerciants, industrials o naviliers, s'han d'entendre excloses del règim d'aplicació de la protecció de dades de caràcter personal. La naturalesa de les dades que es sol·licita, identificació de la persona titular d'una activitat de serveis personals i d'alimentació, i data d'obertura o inici de l'activitat, dades vinculades estrictament a la seva activitat, aquestes no es trobarien protegides per la normativa de protecció de dades personals, i per tant la legitimitat de la comunicació d'aquestes dades ha d'analitzar-se a partir d'altres normes.
11/12/2015
Cessió als regidors de l'Ajuntament i publicació a Internet de la relació de treballadors municipals i les seves retribucions
CNS 59/2015
El dret dels regidors, inclosos els que formen part de l'oposició, d'accedir a la informació necessària per a l'exercici de les seves funcions pot incloure l'accés a una relació del personal de l'Ajuntament amb indicació del nom, càrrec i retribucions brutes percebudes, sense perjudici del seu deure de reserva. No s'adequa a la normativa de protecció de dades de caràcter personal la publicació general de la identificació de tots els empleats de l'Ajuntament de manera conjunta amb el lloc que ocupen i les retribucions percebudes per cadascun d'ells.
27/11/2015
Accés d'un regidor a dades retributives d'empleats municipals
CNS 51/2015
Facilitar a un regidor de l'oposició un llistat del personal de l'Ajuntament i del personal d'un organisme autònom municipal amb indicació del nom, càrrec i retribucions brutes percebudes durant l'any 2014 no resulta contrari a la normativa de protecció de dades sempre que siguin informacions necessàries per al desenvolupament de les concretes funcions de control que té assignades.
23/10/2015
- ÀMBIT SECTORIAL
- Funció pública
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades anonimitzades
- Dades sensibles
- Dades treballadors
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- Regidors
- PRINCIPIS
- Deure secret
- Principi finalitat
- Principi qualitat
- TRANSPARÈNCIA
- Dret accés informació
- Matèries
- Retribucions
- Regidors
- Publicitat activa
- Retribucions
Accés als documents del registre d'entrada i sortida del consistori
CNS 50/2015
Facilitar als regidors l'accés a tots els documents que consten en el Registre d'entrada i sortida des del mes d'agost de 2015 en endavant podria forçar el principi de qualitat de les dades i suposar un risc per a la correcta protecció de la informació personal dels afectats, atès el volum d'informació sol·licitada, l'elevat nombre de possibles persones afectades i la diversa naturalesa de la informació personal que s'hi podria contenir, entre la qual, no seria possible descartar-ne dades que requereixin una especial protecció. Per aquest motiu, podria ser convenient concretar, en la mesura del possible, la finalitat i els termes de la seva petició, als efectes de valorar la pertinença o no de facilitar-ne un accés parcial, sempre que això no impedeixi exercir la funció de control que tenen atribuïda.
07/10/2015
- ÀMBIT SECTORIAL
- Arxius i documents
- Registre entrada i sortida de documents
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades anonimitzades
- Dades sensibles
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- Regidors
- PRINCIPIS
- Deure secret
- Principi finalitat
- Principi qualitat
- Proporcionalitat
- TRANSPARÈNCIA
- Dret accés informació
- Regidors
Total de pàgines: 74