S'han trobat 25 resultats amb els descriptors Veu
Accés a la gravació d'una trucada a un Ajuntament.
PT 35/2022
Es considera inversemblant que l'Ajuntament no disposi de la gravació sol·licitada, si bé es reconeix el dret d'accés a la gravació, tret que l'Ajuntament no disposi d'una còpia ni estigui al seu abast.
03/11/2022
Abast del dret d'accés en enregistraments d'àudio corresponents a trucades efectuades a un telèfon d'emergències
CNS 54/2019
Tant la persona que fa la trucada a un telèfon d'emergències com el pacient tenen dret a obtenir una còpia de l’enregistrament corresponent a la conversa mantinguda entre qui fa la trucada i els professionals que l’atenen. Pel que fa a l’enregistrament relatiu a la conversa que mantenen únicament els professionals a efectes de decidir les actuacions a dur a terme, podria facilitar-se als interessats la transcripció d’aquesta conversa o, si és necessari, còpia de l’enregistrament prèvia distorsió de la veu dels professionals afectats.
11/12/2019
Difusió d'imatges i veu al Canal YouTube sense disposar del consentiment dels progenitors.
PS 16/2018
L'Escola va publicar durant un temps indeterminat però com a mínim, fins el febrer de l'any 2018, una sèrie de vídeos que recollien imatges i/o veu de menors, captades durant el concert de Nadal, sense disposar del consentiment dels seus progenitors/es atès que en el model d'autorització no s'especificava que les dades també es podrien publicar al Canal You Tube.
08/10/2018
Utilització de càmeres individuals de gravació per a la protecció dels membres del Cos d'Agents Rurals
CNS 44/2017
La recollida d’imatges i sons a partir de les quals es pugui identificar persones físiques, amb motiu de la recollida de proves vinculades a denúncies o actes d’inspecció, constitueix un tractament sotmès a l’LOPD, encara que no es pugui qualificar com a videovigilància. En conseqüència, estarà sotmès als deures i obligacions establerts a la normativa de protecció de dades. Pel que fa a l’ús de càmeres de videovigilància per agents del CAR en espais exteriors per proporcionar seguretat als agents actuants davant de possibles agressions o intents d’agressió, ja sigui en les seves funcions de policia judicial o de policia administrativa especial, només seria possible en cas de comptar, si escau, amb l’autorització corresponent prevista en la normativa de videovigilància policial. Això determinaria els termes en què pot produir-se el tractament, incloent, si escau, la seva incorporació al Registre d’autoritzacions, i els termes en què caldria donar informació a les persones afectades.
24/10/2017
Accés obert a gravacions generades per diferents projectes de recerca d'una Universitat
CNS 36/2017
En la mesura que la Universitat disposi del consentiment inequívoc, previ, exprés i informat de les persones afectades, en els termes exposats en el dictamen, és possible dipositar en accés obert les dades de les investigacions (gravacions) dels projectes subvencionats pel Programa H2020, si bé és recomanable valorar la pertinença de difondre-les en les condicions previstes, especialment, en aquells supòsits en què es podrien revelar dades mereixedores d’especial protecció. L’enregistrament de persones físiques focalitzat en el moviment dels llavis mentre pronuncien frases preestablertes, per tal de facilitar l’aprenentatge de la lectura de llavis, no sembla que en aquest cas hagi d’ésser considerat un tractament de dades biomètriques, en el sentit establert a l’article 9 de l’RGPD.
06/09/2017
Gravació i publicació de les intervencions en les sessions del Ple de l'Ajuntament
CNS 62/2016
El tractament de dades realitzat pel Grup municipal, com a responsable (art. 3 d) LOPD), a través de l'enregistrament i posterior difusió de la intervenció del seu portaveu, s'ha de sotmetre als principis i garanties de la normativa de protecció de dades de caràcter personal. El Grup municipal, amb caràcter previ a l'inici del tractament, hauria de crear el corresponent fitxer de dades (article 20 LOPD), per acord del mateix Grup municipal, de conformitat amb el que preveu l'article 52 del RLOPD, publicar-lo i notificar-lo al Registre de Protecció de Dades de Catalunya, d'acord amb l'article 11 de la Llei 32/2010.
12/12/2016
Oposició dels metges de l'ICAM a l'enregistrament de les inspeccions mèdiques
CNS 58/2016
L'enregistrament de la conversa amb els metges de l'ICAM, per la persona sotmesa a inspecció mèdica i/o els seus acompanyants, constitueix un tractament de dades personals (art. 3 c) LOPD), que s'haurà de sotmetre als principis i obligacions de la normativa de protecció de dades. L'enregistrament de la conversa en qüestió pot requerir, com a norma general, el consentiment previ del metge. Si el consentiment no és atorgat, i no hi ha altra base jurídica que pugui habilitar el tractament, en principi aquest no resultarà legítim, tot i que no es pot descartar que en alguns supòsits concorri un interès legítim que podria habilitar el tractament, sent necessari, en aquest cas, el compliment dels principis i obligacions que imposa la normativa de protecció de dades.
15/11/2016
Enregistrament per part dels ciutadans de les converses mantingudes amb membres de l'equip de govern municipal
CNS 2/2016
L'enregistrament de la conversa d'un membre de l'equip de govern per un ciutadà en principi requereix el consentiment previ de l'afectat. Ara bé, podria estar legitimat si es fa amb la finalitat d'utilitzar-ho amb ocasió de l'exigència de responsabilitats. La difusió, sense consentiment, d'aquesta conversa podria estar legitimada quan la informació enregistrada sigui veraç, tingui rellevància pública atesa la matèria objecte de la informació o bé la persona implicada, i resulti proporcionada a l'interès general que justifica la seva difusió.
05/02/2016
Gravació de la conversa i captació de la imatge del personal municipal d'atenció ciutadana
CNS 58/2015
La captació de la imatge i de la veu dels treballadors de l'Ajuntament per un ciutadà requereix, com a norma general, el consentiment previ de l'afectat. Tot i així, en alguns supòsits es pot entendre que existiria un interès legítim que podria habilitar aquest tractament, sent necessari que el ciutadà compleixi amb els principis i obligacions que imposa la normativa de protecció de dades. En el present cas, la captació de la imatge amb la finalitat d'identificar el treballador fàcilment resultaria un tractament de dades desproporcionat. També ho seria l'enregistrament de la veu amb la finalitat de tenir constància de la presentació d'un escrit davant l'Ajuntament o de la informació sol·licitada a l'Ajuntament. Ara bé, enregistrar-la amb la finalitat d'utilitzar-ho amb ocasió de l'exigència de responsabilitats pot disposar d'habilitació en determinats supòsits.
03/12/2015
- ÀMBIT SECTORIAL
- Serveis públics
- Xarxes socials
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades treballadors
- Imatge
- Veu
- DRETS HABEAS DATA
- Dret informació
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- PRINCIPIS
- Principi licitud
- Interès legítim
- RÈGIM SANCIONADOR
- REGISTRE PROTECCIÓ DADES CATALUNYA
- Fitxers dades
- Fitxers titularitat privada
- RESPONSABLE TRACTAMENT
Legalitat de la gravació dels plens i la seva posterior publicació a Internet
CNS 54/2015
La captació de la imatge i la veu en les sessions del ple de l'Ajuntament, així com la seva posterior difusió s'ha de limitar a les sessions o part de les sessions que tinguin caràcter públic, i s'ha de dur a terme d'acord amb els principis i garanties de la normativa de protecció de dades, de manera que permeti informar els ciutadans sobre els assumptes que es debaten al ple sense que això hagi de comportar sacrificis injustificats del dret a la protecció de les dades de caràcter personal dels assistents o de les persones afectades per la informació que pugui aparèixer en els debats de les sessions del ple.
11/11/2015
Total de pàgines: 3