S'han trobat 727 resultats amb els descriptors TRANSPARÈNCIA
Accés dels representants dels treballadors a llistes d'accions formatives
CNS 18/2015
L'EBEP i l'ET no preveuen la comunicació als representants dels treballadors de la llista de les persones que han participat en activitats formatives. No obstant això, d'acord amb la Llei 19/2013, i tenint en compte les funcions legalment atribuïdes als representants dels treballadors, les dades de què es tracta i l'interès públic en la divulgació de la informació, atesos els criteris de ponderació establerts en l'article 15.3 de l'esmentada Llei, els representants dels treballadors podrien tenir accés al llistat amb identificació del nom i cognoms dels treballadors que han realitzat cursos de formació, programada o no programada, durant l'exercici 2014, sense que resulti necessari el consentiment dels afectats.
24/04/2015
Accés d'un ciutadà a la transcripció d'una trucada efectuada per un familiar seu al telèfon d'emergències 112
CNS 15/2015
La legislació vigent en matèria de transparència, accés a la informació pública i bon govern habilitaria l'accés d'un ciutadà a la transcripció de la trucada efectuada per llur familiar al telèfon d'emergències 112 en motiu d'un sinistre, arran del qual va perdre la vida, en la mesura que les dades personals que s'hi contenen, relatives a la persona que va atendre la dita trucada, serien dades merament identificatives relacionades amb el funcionament o la gestió de la trucada.
09/04/2015
Accés a les dades de nom i cognoms i NIF del titular d'un establiment
CNS 14/2015
La Llei 19/2013 habilita la comunicació de les dades relatives al nom i cognoms de la persona titular d'una determinada llicència d'activitat d'un establiment obert al públic. En canvi, a la vista de la sol·licitud analitzada no sembla justificada la divulgació del NIF d'aquesta persona.
20/03/2015
Possibilitat de publicar informació personal en base a la llei de transparencia
CNS 11/2015
La Llei catalana de transparència habilita la difusió de les retribucions percebudes pels empleats públics de l'ajuntament agrupades en funció dels nivells i els cossos, és a dir, sense indicació de la identitat de la persona concreta que ocupa un determinat lloc de treball. La Llei estatal de transparència habilita la difusió del nom i cognoms de l'empleat públic que té autoritzada la compatibilitat d'un segon lloc de treball, junt amb les dades relatives al lloc de treball ocupat i les dades de l'activitat per a la qual s'autoritza la compatibilitat. L'ajuntament ha de difondre una relació dels contractes i dels convenis de col·laboració administrativa duts a terme amb indicació de la informació prevista en aquest sentit, en ambdues lleis.
09/03/2015
- ÀMBIT SECTORIAL
- Funció pública
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades anonimitzades
- Dades empresarials individuals
- Dades representant persona jurídica
- Dades treballadors
- Dades contacte treballadors
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- PRINCIPIS
- Principi finalitat
- Principi qualitat
- TRANSPARÈNCIA
Accés a l'expedient d'un procés selectiu
CNS 5/2015
En el cas examinat, no es podria autoritzar l'accés a l'expedient complet del procés selectiu sol·licitat per un ciutadà, atesa la finalitat pretesa i el conjunt d'informació personal que podria constar-hi, entre la qual, dades relacionades amb la salut d'algun dels participants. Ara bé, sí es podrien facilitar els enunciats de les proves efectuades, els fulls de les respostes considerades correctes, si existeixen, així com les tres proves millor valorades de cada exercici. En aquest darrer cas, caldria fer-ho prèvia dissociació de les dades personals dels aspirants (identificatives i puntuació) i comprovació de que de la informació facilitada no serà possible dur a terme una identificació individualitzada de l'aspirant autor de cada prova.
10/02/2015
Accés al Registre de visites d'un edifici administratiu
CNS 4/2015
El Reglament del Parlament de Catalunya (articles 5 i 6, i article 48) constitueix, amb caràcter general, l'habilitació legal necessària per a la cessió, sense el consentiment de les persones interessades, de les dades personals que es puguin contenir en els "Registres de visites i d'entrada al Palau de la Generalitat per a visites al President (1980-2003)", a una Comissió d'Investigació del Parlament (article 11.2.a) de l'LOPD). Partint de la base que la petició de la Comissió es fonamenta en el legítim interès que emana del compliment d'una funció d'investigació atorgada per l'EAC i pel Reglament del Parlament a la Comissió, i tenint en compte la naturalesa de la informació sol·licitada, l'accés pot considerar-se ajustat al principi de qualitat, sempre que l'ús quedi circumscrit a la finalitat que en legitima l'accés, el qual queda vinculat pel deure de secret.
26/01/2015
Publicació de resolucions sobre compatibilitat dels treballadors d'una universitat pública
CNS 51/2014
En els casos en que s'ha autoritzat la compatibilitat d'un segon lloc de treball, la Llei 19/2013 habilitarà la publicació del nom i cognoms de la persona afectada, dades relatives al lloc de treball ocupat, dades de l'activitat per a la qual s'autoritza la compatibilitat, durada de la compatibilitat i altres condicions a què estigui sotmesa la compatibilitat. Des del punt de vista de la normativa de protecció de dades és preferible que això no es dugui a terme a través d'una publicació directa de la resolució o autorització, sinó a través de la publicació d'un extracte de les mateixes que contingui aquesta informació.
29/09/2014
Accés d'un regidor a un expedient disciplinari
CNS 49/2014
L'exercici de les funcions de control atribuïdes als regidors pot justificar l'accés d'un regidor a un expedient disciplinari conclòs que hagi resolt l'alcalde de la corporació. No obstant això, en el cas que l'expedient contingui dades especialment protegides o relatives a la intimitat, l'Ajuntament ha de valorar la possibilitat de donar accés parcial a l'expedient, és a dir, eliminant la informació especialment protegida o íntima, sempre que això no impedeixi exercir la funció de control que tenen atribuïda tots els regidors.
09/09/2014
Possibilitat de publicar a una intranet corporativa l'organigrama de l'organització amb els seus quadres retributius
CNS 46/2014
Poden ser objecte de publicació a la intranet corporativa del Consell Comarcal, tant el sou base com el complement de destí, el complement específic i el complement de productivitat associat a cada lloc de treball del Consell Comarcal, però no els conceptes retributius associats a un treballador concret. La publicació a la intranet de la quantia percebuda en concepte de triennis només seria conforme amb la normativa de protecció de dades pel que fa a la quantitat establerta per cada trienni en funció del grup al qual es pertany, però no la quantia efectivament percebuda per cada treballador.
04/09/2014
Informe en relació amb el Projecte de Decret de regulació de les entitats col·laboradores de l'Administració en matèria de prevenció i seguretat corresponents al departament competent en matèria de seguretat pública
PD 12/2014
04/09/2014
Total de pàgines: 73