S'han trobat 19 resultats amb els descriptors Participació
Contingut de la signatura electrònica.
IP 107/2021
Difusió per part d'un regidor de l'oposició, d'un document que conté el càrrec i la signatura electrònica on es visualitzen el nom i cognoms i núm. de DNI d'una empleada pública.
03/11/2022
El col·legi professional d'infermeres i infermers de Barcelona va difondre al seu web la identitat de la persona que va presentar al·legacions a una acta d'escrutini d'eleccions per a la selecció dels càrrecs de vicepresident/a i secretari/ària de la Junta de Govern.
PS 27/2022
Es resol sancionar el Col·legi oficial d'infermeres i infermers de Barcelona atès que els fets imputats són constitutius d'una vulneració del principi de licitud, atesa la manca de base jurídica que empari la publicació, i se'l requereix perquè suprimeixi el nom i cognoms del denunciant del referit document, publicat al web institucional
31/08/2022
L'enviament d'una comunicació electrònica directament relacionada amb el servei contractat al Consorci AOC constitueix un tractament de dades lícit.
IP 159/2021
L'enviament d'un correu electrònic a l'ara denunciant, relacionat amb els serveis del certificat electrònic, constitueix un tractament de dades compatible amb la finalitat inicial per a la qual es van recollir les dades, que va ser, precisament, per a la contractació del referit certificat . Així doncs, en la mesura que es compleixen les exigències de l'article 6.4 RGPD, procedeix l'arxiu de l'expedient.
31/08/2022
Utilització de les dades del Padró Municipal d'Habitants en un procés de pressupost participatiu
CNS 2/2020
L’Ajuntament pot accedir a les dades del Padró Municipal d’Habitants amb la finalitat de comunicar als veïns del municipi la realització d’un procés de pressupostos participatius així com per elaborar el corresponent cens de les persones amb dret a participar, atès que es tracta d’una finalitat compatible amb la del Padró i emparada per l’exercici de les competències que, en matèria de foment de la participació ciutadana, té encomanades. Tot això, sempre que la normativa que regula la forma de participació ciutadana escollida per l’Ajuntament no prevegi un instrument específic per seleccionar les persones cridades a participar-hi.
27/01/2020
Ús de les dades del Padró Municipal d'Habitants per a promoure un procés de participació ciutadana
CNS 19/2019
L’ajuntament pot accedir a les dades del Padró per escollir, mitjançant sorteig públic, un grup d’infants del municipi i informar-los sobre la posada en marxa d’un procés de participació ciutadana. Ara bé, si la modalitat de procés participatiu escollida és un fòrum de participació, les dades només podrien emprar-se per comunicar als infants, amb edats compreses entre els 9 i 14 anys, la possibilitat d’inscriure’s en el registre de participació creat a tal efecte, i posteriorment fer el sorteig entre els inscrits.
17/04/2019
Utilització de les dades del Padró per a la celebració d'una consulta popular
CNS 39/2018
L’Ajuntament pot accedir a les dades del Padró per posar en coneixement dels veïns la celebració d’un procés de participació ciutadana per decidir el nom d’una plaça, en tractar-se d’una finalitat compatible amb la del Padró i emparada per l’exercici de les competències que en matèria de foment de la participació ciutadana té encomanades. També podria utilitzar-les per conformar-ne el cens electoral, llevat que es tracti d’una modalitat de participació respecte la qual s’hagi previst un instrument específic a tal efecte. Així, en cas de celebrar-se una consulta popular no referendària de caràcter sectorial, l’acreditació del compliment dels requisits per poder participar-hi hauria d’efectuar-se a través del Registre de participació en consultes populars no referendàries, de conformitat amb la Llei 10/2014.
05/07/2018
Utilització de dades del Padró municipal d'habitants en un procés de participació ciutadana
CNS 47/2017
L’Ajuntament pot accedir a les dades del Padró per tal de posar en coneixement dels veïns del municipi la posada en marxa d’un procés participatiu relacionat amb el pressupost municipal, en virtut de les competències que en matèria de foment de la participació ciutadana té encomanades i atès que es tracta d’informació personal necessària per al seu correcte exercici.
16/10/2017
Ús de les dades del Padró municipal d'habitants en la celebració d'una consulta popular
CNS 20/2017
En aquest cas, l’Ajuntament està habilitat per comprovar el compliment dels requisits de participació en la consulta popular no referendària que està valorant dur a terme mitjançant la consulta de les dades personals que consten en el Registre de participació en consultes populars no referendàries, de conformitat amb el procediment establert en la Llei 10/2014.
25/04/2017
Adequació d'un conveni interdepartamental a la normativa de protecció de dades
CNS 11/2017
Examinat el text del Conveni objecte de consulta, es considera que aquest s’adequa a la normativa de protecció de dades si es tenen en compte les consideracions fetes en aquest dictamen.
20/03/2017
Encàrrec del tractament per a la posada en marxa d'una plataforma de participació ciutadana
CNS 82/2016
El contracte examinat d'encàrrec del tractament per a la posada en marxa d'una plataforma de participació ciutadana es pot adequar a la normativa de protecció de dades si es tenen en compte les consideracions fetes en el dictamen, en especial, les relatives a la necessitat de concretar les mesures de seguretat a implementar per l'encarregat i el destí de les dades vinculades a la prestació del servei, així com d'informar als usuaris dels aspectes relatius al tractament de les seves dades, sobretot, pel que fa a la publicació prevista. Correspon a l'ajuntament vetllar perquè les transferències internacionals de dades que puguin tenir lloc s'adeqüin a la normativa de protecció de dades.
30/01/2017
Total de pàgines: 2