S'han trobat 284 resultats amb els descriptors Ajuntament
Denegació d'accés a l'inventari de llicencies d'obres majors transferides a l'Arxiu de Districte i a l'Arxiu Històric de l'Ajuntament
IAI 12/2023
La normativa de protecció de dades no impedeix lliurar a la persona reclamant l’inventari de llicències d’obres majors que han estat transferides a l’Arxiu de Districte i a l’Arxiu Històric de l’Ajuntament amb les metadades de nom i número del carrer, peticionari, tipus i any de l’obra i arquitecte, sense perjudici d’ometre aquelles dades personals dels titulars de les llicències d’obres que no siguin necessàries per assolir la finalitat perseguida com seria la dada del DNI d’aquestes persones.
03/03/2023
Comunicació d'escrits a superior jeràrquic i prova en procediment disciplinari.
IP 304/2021
S'arxiva la denúncia, referida a la comunicació per part d'un inspector MMEE al seu superior d'una instància i d'un correu-e presentats davant l'Ajuntament, així com a la seva incorporació a un expedient disciplinari, atès que dita comunicació s'emmarca en les funcions de control de l'activitat policial de l'inspector, que inclouen posar en coneixement del seu superior eventuals infraccions estatutàries detectades en la seva àrea competencial.
D'altra banda, s'arxiva una altra denúncia vinculada, referida al fet que la persona instructora del procediment disciplinari va acordar la pràctica d'una prova que el denunciant considerava il·lícita per no justificada, consistent en la realització d'una auditoria informàtica dels accessos efectuats per la persona denunciant a les dades de les persones ocupes que figuraven en les bases de dades policials, ja que s'aprecia una relació entre aquesta prova i els fets que motivaren l'acord d'iniciació del procediment disciplinari, que impedeix considerar-la un tractament injustificat, en el sentit de no fonamentat en la finalitat d'aclariment dels fets i de determinació de les responsabilitats susceptibles de sanció.
02/03/2023
Resolució d'arxiu / sobreseïment
- ÀMBIT SECTORIAL
- Policial
- Procediment administratiu
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Administració autonòmica
- Administració local
- Ajuntament
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració autonòmica
- Administració local
- Ajuntament
- PRINCIPIS
- Principi licitud
- Missió en interès públic o exercici de poders públics
- Obligació legal
- VIDEOVIGILÀNCIA
Comunicació d'escrits a superior jeràrquic i prova en procediment disciplinari.
IP 53/2023
S'arxiva la denúncia, referida a la comunicació per part d'un inspector MMEE al seu superior d'una instància i d'un correu-e presentats davant l'Ajuntament, així com a la seva incorporació a un expedient disciplinari, atès que dita comunicació s'emmarca en les funcions de control de l'activitat policial de l'inspector, que inclouen posar en coneixement del seu superior eventuals infraccions estatutàries detectades en la seva àrea competencial.
D'altra banda, s'arxiva una altra denúncia vinculada, referida al fet que la persona instructora del procediment disciplinari va acordar la pràctica d'una prova que el denunciant considerava il·lícita per no justificada, consistent en la realització d'una auditoria informàtica dels accessos efectuats per la persona denunciant a les dades de les persones ocupes que figuraven en les bases de dades policials, ja que s'aprecia una relació entre aquesta prova i els fets que motivaren l'acord d'iniciació del procediment disciplinari, que impedeix considerar-la un tractament injustificat, en el sentit de no fonamentat en la finalitat d'aclariment dels fets i de determinació de les responsabilitats susceptibles de sanció.
02/03/2023
Denegació d'accés a informació sobre retribucions de l'alcalde i regidors d'un Ajuntament
IAI 6/2023
Des del punt de vista de la normativa de protecció de dades no hi ha d’haver impediment en facilitar a la persona reclamant la informació relativa a les quantitats percebudes per cada un dels regidors i alcalde de l'Ajuntament des de juny de 2019 fins a l'octubre de 2022 desglossades per anys i per conceptes.
09/02/2023
Denegació d'accés en relació amb les despeses de personal de l'Ajuntament
IAI 4/2023
La normativa de protecció de dades no impedeix l’accés de la persona reclamant a la distribució de les despeses de personal que consten al pressupost municipal, de manera individualitzada pel que fa a les retribucions del personal directiu local i del personal que ocupa llocs d’especial confiança, d’especial responsabilitat dins de l’organització o d’alt nivell en l’estructura de la corporació, de lliure designació, o que comporten un alt nivell retributiu. Pel que fa a la informació sobre les despeses de personal corresponent a les retribucions de la resta de treballadors municipals aquesta s’ha de facilitar agrupada en funció dels nivells i els cossos a què corresponguin.
01/02/2023
Accés a informació del Padró municipal d'habitants sobre els regidors/res de l'equip de govern municipal
CNS 42/2022
La normativa de protecció de dades no impedeix l’accés de la regidora a la informació sobre les altes i baixes del Padró ocorregudes en el període especificat, incloent la data d’alta o baixa, sense que, a la vista del que s’exposa a la consulta, resulti justificat incloure el nom i cognoms, ni el número de DNI o l’adreça de les persones empadronades, ni cap altra dada que permeti relacionar la informació amb persones identificades o identificables. Pel que fa als regidors i regidores de l’equip de govern es poden identificar amb el seu nom i cognoms indicant la data en que s’ha produït l’alta o baixa, però no seria ajustat a la normativa de protecció de dades facilitar l’accés als certificats de convivència.
20/01/2023
Confidencialitat i NVS.
PS 60/2022
L' Ajuntament va enviar un correu electrònic a tots els treballadors municipals informant d'un enllaç que els permetia accedir al contingut de tots els recursos de reposició que s'havien presentat contra l'Acord d'aprovació de la RLT, sense la prèvia anonimització de les dades personals allà contingudes. En relació amb aquests fets, l'Ajuntament no va notificar la violació de seguretat a l'Apdcat.
17/01/2023
Comunicació de dades d'un agent de la policia per part d'un altre company.
PS 84/2022
L'agent de la policia local amb TIP (...) va remetre documentació al departament de recursos humans de l'Ajuntament, entre la qual hi figurava un escrit on es feia referència a la salut i els motius de la baixa mèdica (depressió o ansietat) de la persona denunciant. L'agent va manifestar al dit escrit haver tingut accés a informació confidencial perquè era responsable administratiu de rebre les baixes, i perquè la persona denunciant va enviar per error la part personal del document mèdic i no la corresponent a l'empresa. Vulneració del principi de confidencialitat art. 5.1.f) RGPD (infracció molt greu a l'article 72.1.i) de l'LOPDGDD).
03/01/2023
Comunicació il·lícita de dades de terceres persones.
PS 65/2022
L'Ajuntament ha reconegut que, a conseqüència d'una errada humana, va comunicar a la persona denunciant les dades personals de les persones propietàries d'animals de companyia, que estaven inscrites al cens municipal d'animals de companyia.
05/12/2022
Denegació d'accés a expedients de selecció de personal d'un Ajuntament
IAI 45/2022
La normativa de protecció de dades no impedeix l’accés de la persona reclamant a la informació reclamada que no contingui dades personals com ara la relativa als supòsits pràctics que han desenvolupat els aspirants o el programa de pràctiques que havien de realitzar els candidats seleccionats. Tampoc impediria accedir a la puntuació que cada membre del tribunal va atorgar als dos exercicis efectuats per la persona reclamant ni a les puntuacions dels dos exercicis realitzats per la resta de candidats que haguessin obtingut una puntuació superior a la de la persona reclamant, ni així mateix, a la puntuació dels candidats en la fase de pràctiques. Pel que fa a les actes del tribunal qualificador la persona reclamant ha de poder accedir al seu contingut sempre que no continguin puntuacions o informació sobre els candidats que han obtingut una puntuació inferior a la persona reclamant. També ha de poder accedir a les dades merament identificatives com el nom i el cognom i el càrrec de les persones que han intervingut en la tramitació de l’expedient, inclosa la seva adreça de correu electrònic.
02/12/2022
Total de pàgines: 29