S'han trobat 103 resultats amb els descriptors Proporcionalitat
Possibilitat de publicar informació municipal diversa al web de l'Ajuntament
CNS 43/2013
La difusió d'informació personal al web d'un Ajuntament és una cessió de dades (article 11 LOPD), que requereix el consentiment dels interessats o bé d'una habilitació en norma amb rang de llei. S'analitza l'aplicació d'aquest règim en diversos supòsits, en concret, en relació amb la publicació al web municipal d'informacions relatives a retribucions econòmiques i despeses de representació i altres despeses municipals; a la difusió d'informacions del Ple municipal i Juntes de Govern Local, decrets d'alcaldia i mocions del Ple; a informacions en matèria de subvencions i de contractació, així com amb la possibilitat de difondre informacions relacionades amb les societats anònimes municipals, com ara els acords del Consell.
31/10/2013
- ÀMBIT SECTORIAL
- Administració electrònica
- Arxius i documents
- Procediment administratiu
- Contractació
- Subvencions
- Urbanisme
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades treballadors
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- PRINCIPIS
- Principi licitud
- Interès legítim
- Principi qualitat
- Proporcionalitat
- TRANSPARÈNCIA
Accés dels regidors a determinada documentació municipal
CNS 52/2013
Els regidors poden accedir als expedients de contractació de serveis municipals, així com els decrets d'alcaldia sol·licitats i, per tant, a les dades personals que hi consten, per tal de dur a terme les seves funcions de fiscalització i control dels òrgans de govern. En el cas però que hi constin dades especialment protegides, aspecte que es desconeix, l'Ajuntament ha de valorar la pertinença d'aquest accés i, si escau, facilitar-lo de manera parcial.
29/10/2013
Instal·lació de webcams en diversos edificis en el marc d'un projecte d'arquitectura
CNS 44/2013
No existeix una habilitació legal suficient als efectes de permetre el tractament de la imatge previst (captació en diferents edificis, difusió d'imatges a l'exposició i difusió a través del web de l'exposició), sense consentiment dels afectats (LO 1/1982), ni es dóna compliment a d'altres obligacions derivades de la LOPD i de la Instrucció 1/2009, de l'Autoritat. L'alternativa plantejada, consistent en fer una filmació puntual de cadascun dels edificis, prenent imatges fixes i en moviment un cop per setmana, durant un any sencer, es pot considerar més ajustada a la LOPD, si es tenen en compte determinades garanties. Captar un so ambient sense que en cap cas es captin, difonguin, o enregistrin converses de persones, no resulta contrari a la normativa citada.
21/10/2013
Informe en relació amb el Projecte de Decret d'organització i funcionament de l'Institut d'Estadística de Catalunya
PD 27/2013
02/10/2013
Informe en relació amb el Projecte d'Ordre de regulació de fitxers que contenen dades de caràcter personal de l'Entitat Autònoma de Jocs i Apostes de la Generalitat
PD 14/2013
09/05/2013
Informe en relació amb el Projecte de Decret pel qual es regula el procediment de situacions d'incapacitat temporal pel personal funcionari de l'Administració de Justícia a Catalunya
PD 7/2013
02/04/2013
Accés a la identificació de membres de la policia local
CNS 18/2013
L'obligació d'identificar dos membres de la policia local d'un municipi, per tal que un ciutadà pugui presentar contra ells una querella criminal, pot entendre's complerta amb el fet de facilitar-li el número de les seves targetes d'identificació professional. Si bé qualsevol ciutadà pot accedir a la resolució de nomenament dels policies publicada per l'Ajuntament al diari oficial corresponent, l'accés a les resolucions administratives de l'expedient del procés selectiu en què les persones que han participat són identificades amb el nom, cognoms i número TIP, sense consentiment, només seria possible si s'acredita disposar d'un interès legítim i directe al respecte.
12/03/2013
- ÀMBIT SECTORIAL
- Funció pública
- Procediment administratiu
- Expedient administratiu
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- Forces i Cossos Seguretat
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades identificatives
- Dades treballadors
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració local
- PRINCIPIS
- Principi qualitat
- Proporcionalitat
- TRANSPARÈNCIA
Gravació i difusió de les sessions dels plens municipals
CNS 16/2013
La gravació i posterior difusió de les sessions del Ple a través del portal web municipal per part del mateix consistori, si així ho preveu el Reglament orgànic municipal, resulta conforme amb la LOPD, en tractar-se d'una cessió de dades que compta amb habilitació en la legislació vigent en matèria de règim local, tret d'aquelles sessions o part de les mateixes que puguin afectar el dret a l'honor, a la intimitat i a la pròpia imatge dels afectats.
04/03/2013
- AUTORITATS PROTECCIÓ DADES
- Autoritat Catalana Protecció Dades
- Àmbit actuació
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- DRETS FONAMENTALS
- Drets honor, intimitat i propia imatge
- DRETS HABEAS DATA
- Dret informació
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- MESURES SEGURETAT
- PRINCIPIS
- Principi finalitat
- Principi licitud
- Consentiment
- Principi qualitat
- Proporcionalitat
- REGISTRE PROTECCIÓ DADES CATALUNYA
- Fitxers dades
- Fitxers titularitat pública
- Inscripció fitxers
- TRANSPARÈNCIA
Informació als treballadors municipals sobre la utilització dels recursos informàtics de l'Ajuntament
CNS 8/2013
La informació sobre la utilització dels recursos informàtics que un Ajuntament dóna als seus treballadors a través d'un Manual de Bones Pràctiques ha de ser clara i entenedora, tant pel que fa a la utilització d'aquestes eines per part dels treballadors com també perquè aquests coneguin el control que pot fer l'Ajuntament sobre els seus sistemes d'informació.
14/02/2013
Accés per part d'una empresa promotora d'un miniparc eòlic a les dades cadastrals dels propietaris afectats
CNS 50/2012
Les previsions legals de la normativa vigent en matèria d’energia elèctrica i en matèria d’expropiació forçosa habilitarien l’accés, sense consentiment, a determinades dades cadastrals protegides (nom, cognom i domicili) per part de l’empresa promotora d’un miniparc eòlic, en la mesura que el coneixement d’aquesta informació és necessari per dur a terme la relació dels béns i drets afectats per l’expropiació forçosa, així com per contactar amb els propietaris d’aquests béns i els titulars d’aquests drets per acordar el seu valor just abans de l’inici de l’expropiació forçosa, i atès que aquesta empresa acredita haver presentat la documentació necessària per a que s’iniciï la tramitació de l’autorització administrativa i l’aprovació del projecte del miniparc eòlic.
14/11/2012
Total de pàgines: 11