S'han trobat 836 resultats amb els descriptors CONCEPTE DADA PERSONAL
Cessió per part d'un ajuntament de dades personals dels seus treballadors a un sindicat
CNS 38/2011
Per aplicació de l'article 11 de la LOPD, llevat que existeixin altres normes amb rang legal diferents a les analitzades que habilitin la cessió de les dades, cal disposar en qualsevol cas del consentiment dels titulars de les dades, per tal de comunicar al sindicat el llistat en el que es relaciona empleats públics amb nom i cognoms i import total a percebre per ajuts socials. Si les normes de Regulació de la composició i funcionament de la Comissió d'Acció Social expliciten la participació dels representants sindicals en l'atorgament dels ajuts, i a més, la convocatòria pública dels ajuts també permet conèixer clarament als treballadors que presenten una sol·licitud que els representants sindicals que formen part de la Comissió podran tenir accés a les dades, la comunicació de les dades a aquests representants es podria dur a terme. Respecte les dades de salut, per aplicació de l'article 7.3 de la LOPD, es poden cedir a la secció sindical les dades personals que hagi consentit expressament la persona interessada.
22/12/2011
Cessió de dades del Padró municipal d'habitants a altres serveis del municipi amb la finalitat de prevenir situacions de violència masclista
CNS 40/2011
L'accés a les dades personals del Padró per part del departament de serveis socials d'un mateix ajuntament no és pròpiament una cessió de dades, atès que forma part de la mateixa persona jurídica, però només serà possible si la finalitat per la qual se sol·licita resulta compatible amb la del Padró i la dada domicili resulta rellevant. La seva comunicació però, a una altra administració pública, sense consentiment, sí que és una cessió que troba habilitació, en el cas examinat, a la LRBRL, atès que es realitzaria per a l'exercici de competències legalment atribuïdes i per assumptes en què l'adreça resulta rellevant. La cessió de dades diferents a les del Padró a una altra administració, sense consentiment, per dur a terme actuacions en matèria de prevenció, atenció, assistència, protecció, recuperació i reparació integral de situacions de violència masclista, compta amb habilitació legal, tant en la pròpia LOPD, en tractar-se d'una cessió entre administracions per a l'exercici de competències que versen sobre una mateixa matèria, com en la Llei 5/2008, del 24 d'abril, del dret a les dones a eradicar la violència masclista.
21/12/2011
Informe en relació amb el Projecte d'Ordre per la qual s'actualitza la regulació de fitxers de dades de caràcter personal de l'Institut Català del Sòl
PD 27/2011
07/11/2011
Informe sobre el Projecte d'Ordre pel qual es modifica el fitxer "personal treballador" que conté dades de caràcter personal gestionat pel Centre de Telecomunicacions i Tecnologies de la Informació de la Generalitat de Catalunya
PD 25/2011
27/10/2011
Informe sobre el Projecte de Decret pel qual es regulen el Registre de transportistes i mitjans de transport d'animals vius i el Registre d'operadors comercials de bestiar i se n'estableixen les normes d'autorització, inscripció i funcionament
PD 19/2011
27/09/2011
Accés per part d'una societat gestora de drets de propietat intel·lectual a dades sobre el titular d'un establiment de restauració
CNS 32/2011
En aquest cas es pot considerar que determinades dades personals sobre el titular de la llicència d'obertura d'un local de restauració no es troben protegides per la normativa de protecció de dades, per aplicació de l'article 2.3 del RLOPD, i per tant la legitimitat de la comunicació d'aquestes dades a una Entitat de gestió de drets d'autor ha d'analitzar-se a partir d'altres normes. Tot i que la Llei de propietat intel·lectual no atorga específicament una capacitat o potestat inspectora, d'investigació o d'auditoria a les entitats de gestió i als seus representants, sí els atribueix la "gestió dels drets d'autor", en base a la qual no es pot descartar que el representant de l'Entitat tingui certament un interès legítim i directe, en els termes que exigeix l'article 37.3 de la Llei 30/1992, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, per tal d'accedir a la informació que sol·licita.
27/09/2011
Accés a l'arxiu de les actes dels plens municipals
CNS 30/2011
Examinada la normativa d'arxius i documents, una associació pot accedir a les actes dels plens municipals compreses entre els anys 1975 a 1981 que continguin dades personals que no afectin la intimitat de persones, ni la seguretat, l'honor o la imatge de les persones, sense consentiment, en la mesura que se supera el termini legal de 30 anys de la producció del document. També podrà accedir, sense consentiment, a les actes compreses entre els anys 1982 a 2004, en la mesura que en aquestes no constin dades personals la divulgació de les quals pugui resultar contrària al dret a l'honor, a la intimitat o als principis i les garanties que estableix la normativa de protecció de dades, atesa l'habilitació legal de la Llei 29/2010, del 3 d'agost, de l'ús de mitjans electrònics del sector públic.
12/09/2011
- ÀMBIT SECTORIAL
- Arxius i documents
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades anonimitzades
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- PRINCIPIS
- Principi finalitat
- Principi licitud
- Consentiment
- Principi qualitat
- TRANSPARÈNCIA
- Dret accés informació
Informe en relació amb el Projecte de Decret pel qual es regula el Registre de Nomenaments Tutelars no Testamentaris i el Registre de Patrimonis Protegits
PD 14/2011
09/09/2011
Informe en relació amb el Projecte d'Ordre pel qual es regulen els fitxers gestionats per l'Agència Catalana de Cooperació al Desenvolupament
PD 17/2011
09/09/2011
Comunicació de dades entre la policia i els centres educatius per la detecció d'alumnes en situació de risc
CNS 27/2011
Els centres educatius estan legitimats per poder tractar les dades personals dels seus alumnes que siguin necessàries per a l'exercici de les funcions docent i orientadora que tenen atribuïdes, sense necessitat de comptar amb el seu consentiment o el del seu representant legal. Així mateix, entre d'altres supòsits analitzats, poden comunicar determinades dades a la policia de proximitat, sense consentiment, per contrastar la informació que es té sobre un determinat alumne, en la mesura que aquesta cessió es fonamenti en la protecció de l'interès del menor i s'emmarqui dins la funció educativa que el centre té atribuïda per la LO 2/2006, de 3 de maig, d'Educació.
07/09/2011
- ÀMBIT SECTORIAL
- ÀMBIT SECTORIAL
- Educació
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Centre educatiu
- Forces i Cossos Seguretat
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades menor
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració autonòmica
- Centre educatiu
- PRINCIPIS
- Deure secret
- Principi finalitat
- Finalitat policial
- Principi licitud
- Consentiment
- Principi qualitat
- Proporcionalitat
Total de pàgines: 84