S'han trobat 9 resultats amb els descriptors Dades afiliació sindical
Tractament de dades del cens electoral i d'afiliació sindical
CNS 43/2022
La inexistència de base jurídica suficient que habiliti el tractament de les dades personals dels treballadors en un procediment electoral mitjançant el vot electrònic impedeix donar resposta a les qüestions plantejades, ja que caldria estar a les previsions concretes de l’habilitació legal i l’eventual desplegament reglamentari, per avaluar els aspectes concrets referits al compliment de la normativa de protecció de dades.
03/03/2023
Informe en relació amb l'Avantprojecte de Llei de Memòria Democràtica de Catalunya i informe complementari
PD 3/2022
23/05/2022
- ÀMBIT SECTORIAL
- Arxius i documents
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades persones difuntes
- Dades sensibles
- Dades afiliació sindical
- Dades religió o creences
- Dades salut
- Infraccions penals administratives
- Vida sexual
- DRETS HABEAS DATA
- Dret accés
- Dret oposició
- Dret rectificació
- Dret supressió
- ENTITATS
- Administració pública
- PRINCIPIS
- Principi finalitat
- Finalitat històrica, científica o estadística
Denegació d'accés d'un empleat públic a informació que li afecta en matèria de personal i de riscos laborals
IAI 35/2021
Cal reconèixer el dret de la persona reclamant a accedir (i obtenir còpia) a la informació sol·licitada sobre la base dels articles 15 de l’RGPD i 24 de l’LTC, sens perjudici de l’eliminació o ocultació de la informació que hi pugui constar sobre els altres treballadors investigats pels fets ocorreguts l’any 2013 a què es refereix la sol·licitud.
02/06/2021
Obligació de donar compte dels expedients disciplinaris als òrgans de representació col·lectiva
CNS 62/2018
L’obligació prevista a l’article 118.1 del Decret Legislatiu 1/1997, de 31 d’octubre pel qual s'aprova la refosa en un Text únic dels preceptes de determinats textos legals vigents a Catalunya en matèria de funció pública, constitueix una base legítima del tractament de les dades dels empleats públics sotmesos al seu àmbit d’aplicació, consistent en la comunicació de les dades estrictament necessàries per a posar en coneixement dels òrgans de representació col·lectiva la incoació i el resultat dels expedients disciplinaris per la comissió de les infraccions previstes en aquella norma.
11/01/2019
Denegació d'accés a les actes aixecades durant les concentracions davant una entitat pública
IAI 41/2018
La persona reclamant no té dret a accedir a la seva informació que consta en una investigació prèvia a la incoació d’un procediment sancionador mentre aquesta actuació estigui tramitant-se. Un cop conclosa, no hi hauria inconvenients per a que accedís a les actes policials sol·licitades, en la mesura que només hi consti informació referida a la seva persona i es garanteixi, respecte les altres persones investigades, que aquestes no poden ser identificades de manera directa o indirecta sense esforços desproporcionats.
09/11/2018
Accés a una diligència de comunicació adreçada a la fiscalia en el marc d'un procediment disciplinari
CNS 34/2017
La petició d’accés a un certificat sobre la diligència que la instructora d’un procediment disciplinari incoat a una funcionària municipal va emetre per comunicar a Fiscalia l’existència d’una possible responsabilitat penal d’aquesta treballadora hauria d’ésser denegada, llevat que la persona sol·licitant acredités la necessitat de disposar d’aquesta informació per a l’exercici del seu dret de defensa, consagrat a l’article 24 de la CE.
24/07/2017
Informe en relació amb el Projecte d'Ordre pel qual es regulen els fitxers gestionats per l'Agència Catalana de Cooperació al Desenvolupament
PD 17/2011
09/09/2011
Informe en relació amb el Projecte d'Ordre pel qual es regulen els fitxers que contenen dades de caràcter personal gestionats pel Departament d'Acció Social i Ciutadania
PD 31/2010
24/11/2010
Valoració de diverses qüestions relatives al fitxer "Víctimes de la guerra civil i persones represaliades pel franquisme"
CNS 33/2010
En aplicació del règim de cessió de dades (article 11 LOPD), la normativa analitzada no conté una habilitació legal legitimadora de la difusió generalitzada de dades personals de qualsevol persona "víctima de la Guerra Civil o represaliada durant el franquisme", o de terceres persones relacionades, que inclogui dades especialment protegides. Per tant, cal comptar amb el consentiment de les persones físiques afectades. A banda d'això, en el dictamen s'analitzen les exigències derivades del principi de qualitat i de la proporcionalitat, en especial en relació amb dades sensibles (article 7 de la LOPD), així com les excepcions al deure d'informar (article 5.4 LOPD) i els límits de l'habilitació per a tractar dades sense el consentiment dels titulars, fonamentada en la recollida de dades per a l'exercici de funcions pròpies de les administracions públiques (article 6.2 LOPD).
17/11/2010
- ÀMBIT SECTORIAL
- Arxius i documents
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Administració autonòmica
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades persones difuntes
- Dades sensibles
- Dades sensibles
- Dades afiliació sindical
- DRETS FONAMENTALS
- Drets honor, intimitat i propia imatge
- DRETS HABEAS DATA
- Dret informació
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració autonòmica
- PRINCIPIS
- Principi finalitat
- Finalitat històrica, científica o estadística
- Principi licitud
- Consentiment
- Principi qualitat
- Proporcionalitat