- ÀMBIT SECTORIAL
- Arxius i documents
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades anonimitzades
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- PRINCIPIS
- Principi finalitat
- Principi licitud
- Consentiment
- Principi qualitat
- TRANSPARÈNCIA
- Dret accés informació
Examinada la normativa d'arxius i documents, una associació pot accedir a les actes dels plens municipals compreses entre els anys 1975 a 1981 que continguin dades personals que no afectin la intimitat de persones, ni la seguretat, l'honor o la imatge de les persones, sense consentiment, en la mesura que se supera el termini legal de 30 anys de la producció del document. També podrà accedir, sense consentiment, a les actes compreses entre els anys 1982 a 2004, en la mesura que en aquestes no constin dades personals la divulgació de les quals pugui resultar contrària al dret a l'honor, a la intimitat o als principis i les garanties que estableix la normativa de protecció de dades, atesa l'habilitació legal de la Llei 29/2010, del 3 d'agost, de l'ús de mitjans electrònics del sector públic.