L'accés a les dades personals del Padró per part del departament de serveis socials d'un mateix ajuntament no és pròpiament una cessió de dades, atès que forma part de la mateixa persona jurídica, però només serà possible si la finalitat per la qual se sol·licita resulta compatible amb la del Padró i la dada domicili resulta rellevant. La seva comunicació però, a una altra administració pública, sense consentiment, sí que és una cessió que troba habilitació, en el cas examinat, a la LRBRL, atès que es realitzaria per a l'exercici de competències legalment atribuïdes i per assumptes en què l'adreça resulta rellevant. La cessió de dades diferents a les del Padró a una altra administració, sense consentiment, per dur a terme actuacions en matèria de prevenció, atenció, assistència, protecció, recuperació i reparació integral de situacions de violència masclista, compta amb habilitació legal, tant en la pròpia LOPD, en tractar-se d'una cessió entre administracions per a l'exercici de competències que versen sobre una mateixa matèria, com en la Llei 5/2008, del 24 d'abril, del dret a les dones a eradicar la violència masclista.