S'han trobat 833 resultats amb els descriptors CONCEPTE DADA PERSONAL
Adequació a la normativa de protecció de dades de caràcter personal de la recollida de dades a través del web "dretadecidir.cat" i del fitxer "Adhesions a propostes impulsades pel Govern de la Generalitat"
CNS 38/2013
La normativa de protecció de dades de caràcter personal no és d'aplicació a la recollida de dades d'adhesions d'entitats al Pacte Nacional pel Dret a Decidir que es duu a terme a través de la pàgina "dretadecidir.cat", en la mesura que no consta que es recullin dades de persones físiques. El projecte d'Ordre de creació del fitxer "Adhesions a propostes impulsades pel Govern de la Generalitat", preveu expressament que no es recolliran dades sobre la ideologia de les persones que hi participin.
01/08/2013
Responsabilitat de la gestió dels blogs de les AMPAS de les escoles bressol municipals
CNS 37/2013
L'AMPA és una associació amb personalitat jurídica pròpia i responsable dels fitxers necessaris per a l'exercici de les seves funcions. L'AMPA és per tant, la responsable de vetllar per complir les obligacions derivades de la normativa de protecció de dades, i en el cas de voler difondre informació personal a través de blogs, comptar amb el consentiment de les persones afectades, llevat que una norma amb rang de llei habiliti la publicació. Seria per tant l'AMPA qui hauria de respondre d'eventuals incompliments per part seva de la normativa de protecció de dades.
23/07/2013
Informe en relació amb l'Avantprojecte de Llei que regula el règim jurídic aplicable a la seguretat industrial dels establiments, les instal·lacions i els productes
PD 21/2013
15/07/2013
Verificació del compliment de les obligacions salarials i de seguretat social de les empreses contractistes
CNS 32/2013
La comunicació del nom i cognoms i número del DNI/NIE incloses al TC-2 resulta habilitada per l'article 11.2.c) de la LOPD, en connexió amb la previsió de l'article 42.2 de l'ET. Només s'ha de referir als treballadors afectats al contracte, i no ha d'incloure cap altra dada d'aquests treballadors que puguin contenir-se al document TC-2 del mes corresponent. Amb aquesta mateixa finalitat (art. 42.2 ET) l'Ajuntament pot accedir a informació sobre l'efectiva percepció dels salaris per part dels treballadors de les empreses contractistes o subcontractistes. LLevat que es compti amb la declaració voluntària de les persones afectades, es recomana a l'Ajuntament que consideri l'opció de la presentació d'un certificat per part de la pròpia empresa sobre la percepció dels corresponents salaris per part de tots els treballadors adscrits a l'execució del contracte.
27/06/2013
Accés a la història clínica de la mare biològica sense el seu consentiment
CNS 33/2013
El fill tutelat o ex-tutelat per una institució pública, té dret a accedir a la informació que sobre la seva persona estigui en poder del centre sanitari on va néixer. Això pot incloure determinada informació sobre la mare biològica. Es pot accedir a determinada informació de la història clínica de la mare en cas que aquesta hagi mort o es tracti d'un accés a dades biogenètiques dels progenitors en interès de la salut del fill. En el cas que la mare no hagi mort, l'accés a la història clínica completa de la mare per part del fill només es pot dur a terme mitjançant un requeriment judicial.
27/06/2013
Informe en relació amb el Projecte d'Ordre per la qual s'actualitza la regulació dels fitxers que contenen dades de caràcter personal del Departament de Salut i de les seves entitats vinculades o que en depenen
PD 11/2013
18/06/2013
- ÀMBIT SECTORIAL
- Salut
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Administració autonòmica
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades biomètriques
- Empremta dactilar
- Dades representant persona jurídica
- ENCARREGAT TRACTAMENT
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració autonòmica
- Empresa pública
- Fundacions
- Organismes autònoms
- Societats mercantils
Informe en relació amb el Projecte d'Ordre de regulació de fitxers que contenen dades de caràcter personal de l'Entitat Autònoma de Jocs i Apostes de la Generalitat
PD 14/2013
09/05/2013
Cessió de dades d'un Consorci hospitalari a un Ajuntament en matèria de protecció de menors
CNS 26/2013
Diverses habilitacions legitimen la comunicació de dades del menor, incloent també dades dels pares o tutors, entre d'altres, de salut, del Consorci Hospitalari a l'Ajuntament, per al compliment de les competències municipals en matèria de protecció de menors, sense consentiment dels afectats. Només es poden comunicar les dades que puguin resultar pertinents i rellevants en cada cas, per a la concreta situació de risc en què es trobi un menor, o per a la concreta intervenció de l'Ajuntament. La comunicació de dades a les autoritats judicials pot estar habilitada per l'article 11.2.d) de la LOPD, mentre que la comunicació de dades a la DGAIA pot estar habilitada per l'article 21 de la LOPD i l'article 24.2 de la Llei 14/2010.
03/05/2013
- ÀMBIT SECTORIAL
- Salut
- Història clínica
- Serveis socials
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Administració autonòmica
- Administració local
- Ajuntament
- Centre sanitari
- Jutges i tribunals
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades menor
- Dades sensibles
- Dades salut
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració autonòmica
- Administració local
- Ajuntament
- Centre sanitari
- Poder judicial
- PRINCIPIS
- Principi qualitat
- TRANSPARÈNCIA
- Dret accés informació
Accés d'un regidor a expedients de concessions d'ajuts escolars
CNS 23/2013
Les sol·licituds d'ajut d'escolarització i de menjador, així com la valoració corresponent, poden incloure informació sensible i/o que pot generar perfils de les persones afectades. Això, juntament amb l'elevat nombre de persones afectades, incloent menors d'edat, porta a considerar que l'accés general del regidor a totes les sol·licituds i valoracions no sembla prou justificat, des de la perspectiva dels principis de qualitat i de finalitat (article 4 LOPD), sens perjudici d'un accés parclal a determinades dades, o d'un accés de forma agregada.
19/04/2013
Informe en relació amb el Projecte de Decret pel qual es regula el procediment de situacions d'incapacitat temporal pel personal funcionari de l'Administració de Justícia a Catalunya
PD 7/2013
02/04/2013
Total de pàgines: 84