S'han trobat 832 resultats amb els descriptors CONCEPTE DADA PERSONAL
Accés dels regidors a informació obrant en expedients municipals
CNS 17/2013
L'accés d'un regidor a la informació sobre les persones seleccionades en el marc d'un Pla d'ocupació municipal i si aquestes són residents a la ciutat, pot quedar emparat pel dret dels regidors a consultar en l'exercici de les seves funcions, la documentació de què disposa l'Ajuntament incloent les dades de caràcter personal contingudes en la informació que sol·liciten, independentment de la seva condició o no de membre de l'equip de govern. En el cas que aquesta informació contingui dades relatives a la intimitat de les persones, caldrà facilitar la informació de manera que quedi preservat el dret a la intimitat de les persones afectades, ja sigui mitjançant l'anonimització, ja sigui mitjançant l'accés parcial.
11/03/2013
Adequació al RLOPD d'un sistema de xifratge
CNS 12/2013
L'Autoritat conclou que, sens perjudici que la seguretat d'un sistema de xifratge és quelcom que cal avaluar en cada moment, a data d'avui l'algoritme de xifratge AES (en les seves variants de 128 bits i 256 bits), pot considerar-se que compleix els requisits de seguretat establerts per l'article 104 del RLOPD. D'altra banda, les eines de xifratge Adobe Acrobat XI i Winzip 17 no presenten, a data d'avui, vulnerabilitats tècniques sense resolució.
04/03/2013
Possibilitat d'incorporar el número de DNI a una targeta que permet la signatura electrònica
CNS 15/2013
Sense qüestionar la cobertura legal de la utilització del DNI en relació amb la gestió dels certificats digitals de funcionaris i treballadors públics, atès el principi de qualitat (art.4 LOPD) no s'haurien de descartar altres opcions que permetin, si escau, la utilització del DNI només per a la gestió del certificat i la signatura electrònica de documents, i que evitin la seva difusió posterior. Seria aconsellable que les entitats de certificació que emetin certificats que permeten la signatura electrònica per part de funcionaris i treballadors públics plantegin una política de certificació que eviti la difusió del número de DNI a través de la utilització de pseudònims, si aquests permeten la verificació de la identitat de la persona que signa.
04/03/2013
Habilitació de l'Ajuntament per tractar dades d'incapacitat temporal dels seus treballadors en determinades circumstàncies
CNS 6/2013
Tenint en compte l'article 9 del RDL 20/2012, si un Ajuntament estableix complements a la prestació per IT, estaria habilitat per tractar determinades dades personals relatives a la salut del treballador que es troba en situació d'IT, en concret, el fet que s'ha de produir una intervenció quirúrgica o una hospitalització inclosa a la cartera de serveis comuns. Més enllà d'això, no es desprèn de la normativa que l'Ajuntament hagi de conèixer les causes concretes de l'hospitalització, el tipus d'intervenció quirúrgica, o la descripció de la limitació funcional i la relació amb el procés d'hospitalització o d'intervenció quirúrgica, i per tant aquestes dades de salut resulten "excessives" des de la perspectiva del principi de qualitat.
28/02/2013
Informe en relació amb el Projecte d'Ordre de regulació dels fitxers de dades de caràcter personal gestionat pel Departament d'Agricultura, Ramaderia, Pesca, Alimentació i Medi Natural i per l'Institut Català de la Vinya i el Vi
PD 1/2013
26/02/2013
Accés per part d'un regidor a la documentació íntegra d'una queixa
CNS 10/2013
L'Ajuntament, abans de facilitar la documentació íntegra d'una queixa a un regidor del consistori, ha de tenir en compte si, entre la informació que s'hi conté, hi ha dades especialment protegides. En cas afirmatiu, l'accés haurà de produir-se de manera parcial, preservant el dret a la intimitat dels afectats. D'altra banda, encara que el regidor pugui accedir, en exercici de les seves funcions, a les dades identificatives de la persona que presenta la queixa, seria preferible facilitar la documentació requerida de forma anonimitzada, si fer-ho d'aquesta manera no desvirtua la legítima finalitat prevista a la normativa aplicable. Així mateix, caldrà prèviament examinar si aquesta persona ha exercit el seu dret d'oposició al tractament d'aquestes dades.
19/02/2013
Comunicació per part d'un ajuntament als òrgans de representació sindical d'informació relativa a les hores extraordinàries del seu personal
CNS 4/2013
Un ajuntament pot comunicar als òrgans de representació sindical la informació relativa a les hores extraordinàries del seu personal si utilitza un codi numèric en substitució del nom i cognoms de cada treballador i en garanteix la no identificació. Així mateix, els pot comunicar aquesta informació junt amb la descripció del lloc de treball si es tracta de llocs de treball que compten amb un nombre de treballadors suficientment ampli, de tal manera que identificar cada treballador requereix terminis o activitats desproporcionats.
06/02/2013
Informe en relació amb el Projecte d'Ordre per la qual es regulen els fitxers de control d'accés i videovigilància en l'àmbit del Departament de Salut
PD 39/2012
24/01/2013
Accés dels regidors a informació sensible obrant en expedients municipals
CNS 55/2012
L'accés d'un regidor a la informació sobre les persones seleccionades en el marc d'un Pla d'ocupació municipal i si aquestes són residents a la ciutat, pot quedar emparat pel dret dels regidors a consultar en l'exercici de les seves funcions, la documentació de què disposa l'Ajuntament incloent les dades de caràcter personal contingudes en la informació que sol·liciten, independentment de la seva condició o no de membre de l'equip de govern. En el cas que aquesta informació contingui dades relatives a la intimitat de les persones, caldrà facilitar la informació de manera que quedi preservat el dret a la intimitat de les persones afectades, ja sigui mitjançant l'anonimització, ja sigui mitjançant l'accés parcial.
21/12/2012
Accés als arxius municipals amb la finalitat de dur a terme un projecte d'investigació històrica
CNS 49/2012
Es podria accedir a documents històrics de l’arxiu municipal que facin referència a persones mortes, i també a persones físiques vives, en la mesura que se superi el termini de trenta anys de la producció del document (article 36.1 de la Llei 10/2001), i els documents no continguin dades que afectin la intimitat d’aquestes persones, sense necessitat de consentiment dels afectats. Pel que fa a les dades contingudes en la resta de documents, no sembla que la LRJPAC pugui servir com a norma habilitadora, per la qual cosa caldria el consentiment. No sembla que hi hagi suficient habilitació legal per accedir sense consentiment a les dades dels padrons fiscals gestionats per l’Ajuntament, en els termes que formula la consulta. L’autorització d’accés a les dades personals que es puguin contenir en els Registres Civils municipals, atesa la normativa aplicable, no correspon a l’Ajuntament.
22/11/2012
Total de pàgines: 84