S'han trobat 1.829 resultats amb els descriptors ÀMBIT SECTORIAL
Comunicació de dades de persones en situacions de risc d'exclusió social per part dels òrgans judicials als serveis socials municipals
CNS 55/2015
Els òrgans judicials poden requerir la col·laboració dels serveis socials competents quan, durant la tramitació dels procediments d'execució hipotecària o de desnonament per impagament de lloguer, tinguin indicis raonables de que la persona demandada i llur unitat familiar es troben en situació d'especial vulnerabilitat o risc d'exclusió social, als efectes de dur a terme el desnonament. A tal efecte, poden cedir als serveis socials la identitat, el domicili i la situació derivada del procés judicial en què puguin trobar-se els afectats, en ser un tractament de dades necessari per al compliment de la missió d'interès públic que la Llei 12/2007 atribueix als serveis socials.
19/11/2015
Utilització creuada de dades de la història clínica i dades de l'expedient de reconeixement de la situació de dependència per fer un estudi científic
CNS 52/2015
La utilització de dades de la història clínica creuades amb informació relativa als expedients de reconeixement de la situació de dependència, amb l'objectiu de fer un estudi sobre la incidència de la situació de dependència en l'atenció sanitària es pot dur a terme de manera que no siguin identificables les persones afectades i d'acord amb les condicions fixades al dictamen.
06/11/2015
Accés d'un regidor a dades retributives d'empleats municipals
CNS 51/2015
Facilitar a un regidor de l'oposició un llistat del personal de l'Ajuntament i del personal d'un organisme autònom municipal amb indicació del nom, càrrec i retribucions brutes percebudes durant l'any 2014 no resulta contrari a la normativa de protecció de dades sempre que siguin informacions necessàries per al desenvolupament de les concretes funcions de control que té assignades.
23/10/2015
- ÀMBIT SECTORIAL
- Funció pública
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades anonimitzades
- Dades sensibles
- Dades treballadors
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- Regidors
- PRINCIPIS
- Deure secret
- Principi finalitat
- Principi qualitat
- TRANSPARÈNCIA
- Dret accés informació
- Matèries
- Retribucions
- Regidors
- Publicitat activa
- Retribucions
Adequació dels Protocols de pagament de factures a la normativa de protecció de dades de caràcter personal
CNS 49/2015
En el Protocol de pagament telefònic mitjançant targeta de crèdit, l'operador no hauria de facilitar cap dada personal del client a l'interlocutor, i s'hauria de preveure la conservació d'unes mínimes dades necessàries a efectes de comprovació posterior de la transacció. En el Protocol de procediment telefónic per al canvi de compte de pagament per domiciliació bancària, l'operador hauria de confirmar, també, el número de pòlissa -o de pòlisses- a les quals el titular vol assignar el nou número de compte; un cop realitzat el canvi de compte corrent s'hauria de comunicar al titular del compte el canvi realitzat, i s'hauria d'identificar l'operador que fa la transacció de canvi de compte bancari. Si l'empresa enregistra les trucades a què es refereixen els Protocols, haurà d'informar els clients del fet que s'està enregistrant la trucada (article 5 LOPD).
21/10/2015
Accés als documents del registre d'entrada i sortida del consistori
CNS 50/2015
Facilitar als regidors l'accés a tots els documents que consten en el Registre d'entrada i sortida des del mes d'agost de 2015 en endavant podria forçar el principi de qualitat de les dades i suposar un risc per a la correcta protecció de la informació personal dels afectats, atès el volum d'informació sol·licitada, l'elevat nombre de possibles persones afectades i la diversa naturalesa de la informació personal que s'hi podria contenir, entre la qual, no seria possible descartar-ne dades que requereixin una especial protecció. Per aquest motiu, podria ser convenient concretar, en la mesura del possible, la finalitat i els termes de la seva petició, als efectes de valorar la pertinença o no de facilitar-ne un accés parcial, sempre que això no impedeixi exercir la funció de control que tenen atribuïda.
07/10/2015
- ÀMBIT SECTORIAL
- Arxius i documents
- Registre entrada i sortida de documents
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades anonimitzades
- Dades sensibles
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- Regidors
- PRINCIPIS
- Deure secret
- Principi finalitat
- Principi qualitat
- Proporcionalitat
- TRANSPARÈNCIA
- Dret accés informació
- Regidors
Requeriment d'informació tributària a una institució arbitral
CNS 48/2015
D'acord amb la Llei general tributària, l'administració tributària pot requerir informació amb transcendència tributària a institucions o particulars sempre que el requeriment estigui motivat i que resulti proporcionat.
02/10/2015
Cessió de la llista dels passatgers d'autobusos a cossos de policia
CNS 47/2015
De la normativa estudiada no es desprèn que hi hagi una habilitació general que obligui les empreses prestadores d'un servei regular de transport de viatgers a lliurar a les forces i cossos de seguretat una llista de passatgers. Això sens perjudici de la possibilitat que el personal d'inspecció del transport pugui requerir directament a les persones afectades la seva identificació, i de la possibilitat que les forces i cossos de seguretat puguin fer peticions concretes d'informació en els supòsits previstos a l'article 22 de l'LOPD.
25/09/2015
Accés d'un ciutadà a les dades de control horari d'uns funcionaris
CNS 42/2015
Tenint en compte la petició d'informació personal examinada es considera que la solució que millor permet satisfer el dret d'accés del ciutadà sense per això menyscabar el dret a la protecció de dades dels funcionaris consistiria en facilitar els marcatges només dels dies sol·licitats en què s'hagi constatat un incompliment efectiu de l'horari de treball.
25/09/2015
Comunicació de dades d'un empleat públic a una altra administració pública
CNS 41/2015
La normativa examinada no habilita a l'ajuntament per comunicar a una altra administració local un certificat en què es faci constar que un determinat empleat públic no estava immers, en la data en què va deixar de prestar-hi serveis, en cap expedient disciplinari ni penal, ni tenia pendent de resoldre per via judicial cap procediment contenciós administratiu relacionat amb expedients disciplinaris pendents d'execució. No obstant això, l'ajuntament que sol·licita aquest certificat pot, en exercici de les funcions pròpies en matèria de gestió de personal, sol·licitar al mateix afectat que acrediti les esmentades circumstàncies, per exemple, mitjançant la presentació d'una declaració responsable.
16/09/2015
- ÀMBIT SECTORIAL
- Funció pública
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades sensibles
- Dades sensibles
- Infraccions penals administratives
- Dades treballadors
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- PRINCIPIS
- Principi finalitat
- Principi licitud
- Consentiment
- Principi qualitat
Informe en relació amb el Projecte de Decret pel qual s'aprova el reglament de turisme de Catalunya
PD 14/2015
10/09/2015
Total de pàgines: 183