S'han trobat 60 resultats amb els descriptors Administració electrònica
Informe en relació amb el Projecte de decret d'Administració Digital
PD 9/2019
29/07/2019
- ÀMBIT SECTORIAL
- Administració electrònica
- Procediment administratiu
- DRETS HABEAS DATA
- No ser objecte de decisions automatitzades (incloent perfils)
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració autonòmica
- OBLIGACIONS
- Avaluació impacte
- PRINCIPIS
- Principi finalitat
- Finalitat històrica, científica o estadística
- Principi licitud
- Consentiment
- Missió en interès públic o exercici de poders públics
- Principi minimització
- TRANSPARÈNCIA
- Publicitat activa
Difusió de dades de salut en la publicació de l'acta del Ple a internet.
PS 26/2018
Publicar al lloc web municipal, dues actes de ple sense anonimitzar correctament les dades personals de la persona aquí afectada, algunes d'elles especialment protegides, és constitutiu d'una molt greu infracció. L'Ajuntament havia publicat l'acta amb les inicials, però juntament amb altra informació de l'acta, es podia identificar la persona afectada.
20/12/2018
Dades personals per relacionar-se per mitjans electrònics.
IP 164/2018
Un ajuntament va requerir als seus empleats que facilitessin una adreça electrònica particular per tal de relacionar-se per mitjans electrònics. Es dicta resolució d'arxiu perquè l'ajuntament va considerar necessari requerir aquesta dada per tal de donar compliment a l'obligació legal imposada per l'art. 14.2.e) de la LPAC. Però en la resolució s'evidencia que tal exigència s'havia de fer a través d'una disposició reglamentària, i sense entrar a valorar si en tal cas, la dada controvertida i requerida per l'ajuntament seria una dada necessària per donar compliment a l'obligació de relacionar-se per mitjans electrònics. En base a l'anterior es requereix l'Ajuntament que cessi en aquesta pràctica i en el tractament de les dades eventualment recollides.
19/11/2018
Informe en relació amb el Projecte de decret de creació i funcionament dels mitjans electrònics, informàtics i telemàtics per a la celebració de subhastes públiques electròniques per part de l'Agència Tributària de Catalunya.
PD 5/2018
31/10/2018
Habilitació de les administracions públiques per l'intercanvi d'informació
CNS 35/2017
La possibilitat de consultar les dades en poder de l’administració per fer efectiu el dret dels ciutadans a no aportar dades que estiguin en poder de l’administració no troba habilitació en el consentiment de les persones afectades sinó en la previsió de l’article 28.2 LPAC, en relació amb l’article 6.1.e) RGPD.
26/07/2017
Informe en relació amb el Projecte d'ordre per la qual es crea la Seu judicial electrònica de Catalunya
PD 4/2017
02/06/2017
- ÀMBIT SECTORIAL
- Administració electrònica
- AUTORITATS PROTECCIÓ DADES
- Autoritat Catalana Protecció Dades
- Àmbit actuació
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració autonòmica
- Poder judicial
- MESURES SEGURETAT
- REGISTRE PROTECCIÓ DADES CATALUNYA
- Fitxers dades
- Fitxers titularitat pública
- Inscripció fitxers
- RESPONSABLE TRACTAMENT
Accés al portal CatSalut-La meva Salut
CNS 2/2017
Pel que fa a l'accés al portal i serveis de "CatSalut-La meva Salut", caldria descartar la possibilitat del registre en línia, amb identificació basada en l'aportació d'informació coneguda per la persona interessada i l'Administració (art. 4.2 c) Ordre PRE/226/2014). Per tant, les persones usuàries s'haurien de registrar en el portal "CatSalut-La meva Salut", de forma presencial (art. 4.2.a) Ordre PRE/226/2014) o bé utilitzant certificats electrònics reconeguts (art. 4.2.b) Ordre PRE/226/2014). Un cop completat el registre inicial de les persones usuàries, els successius accessos al portal "CatSalut- La meva Salut", i a la informació personal que s'hi conté, es podrien articular a través de mecanismes en línia (sistema idCAT Mòbil o equivalent), que no requereixin certificats electrònics reconeguts.
02/02/2017
Creació d'una bústia ciutadana com a eina de transparència
CNS 79/2016
L'establiment d'una bústia a la qual es pugui accedir mitjançant un certificat digital, de manera que cada ciutadà pugui accedir a conèixer quines cessions s'han fet de les seves dades, constitueix un mitjà possible per complir l'obligació d'informar les persones afectades de les comunicacions de dades entre administracions públiques en els supòsits en què sigui exigible, sens perjudici que puguin existir altres mitjans igualment acceptables.
10/01/2017
Informe en relació amb l'Avantprojecte de llei del procediment de votació electrònica per als catalans i catalanes residents a l'estranger
PD 10/2016
20/09/2016
Adequació del Manual d'ús dels sistemes d'informació i comunicació d'una administració pública a la normativa de protecció de dades
CNS 39/2015
El manual examinat estableix una sèrie de normes i recomanacions sobre el correcte funcionament de les eines de treball posades a disposició dels treballadors de l'administració pública, els informa sobre els mecanismes de control que aquesta pot efectuar en relació amb aquest ús, així com de les conseqüències d'un ús indegut d'aquestes eines, per la qual cosa es considera, en termes generals, conforme amb la normativa de protecció de dades.
01/09/2015
- ÀMBIT SECTORIAL
- Administració electrònica
- Laboral
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades treballadors
- DRETS FONAMENTALS
- Drets honor, intimitat i propia imatge
- Secret comunicacions
- DRETS HABEAS DATA
- Dret informació
- No ser objecte de decisions automatitzades (incloent perfils)
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració local
- MESURES SEGURETAT
- PRINCIPIS
- Principi finalitat
- Principi licitud
- Consentiment
- Principi qualitat
- RÈGIM SANCIONADOR
Total de pàgines: 6